Gå til innhold

Nyhetsspeilet.no? Er dette sant?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nei la oss heller bare tro på alt vi ser på tv2 nyhetene!

Nei, det skal man absolutt ikke. Journalister er blant de mest løgnaktige krekene i verden.

Men problemet er at de ikke er halvparten så løgnaktige og tilbakestående som tullingene i Nyhetsspeilet.

Så der man må lese "mainstream-nyheter" med et sterkt kritisk blikk og passe på å søke dypere kunnskap om det man leser, må man lese Nyhetsspeilet med et avvisende blikk da alt de kommer med bare er tull.

Journalister skriver mye som faktisk er riktig, til tross for at de er løgnaktige og udugelige og skriver mye piss. De kan f.eks. vinkle en sak på en spesiell måte og bruke villedende sitater m.m. for å fremstille saken annerledes enn den faktisk er. På den annen side skriver Nyhetsspeilet bare piss. Du kan ikke stole på et eneste ord.

For å si det på en annen måte: Du kan bruke vanlige avisartikler som kilder så lenge du bruker dem riktig. Nyhetsspeilet kan aldri, ALDRI, brukes som kilde.

Endret av jabx
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi FÅR faktisk usensurerte nyheter fra andre stater - jeg nevner i fleng Venezuela, Syria, Russland, Nord-Korea. Men nordmenn er så ekstremt hjernevasket at de ikke tror på disse nyhetene.

Anonymous poster hash: 01218...baa

Vanligvis pleier man å si; jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Men her er det ingen tvil, gråting må til.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis pleier man å si; jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Men her er det ingen tvil, gråting må til.

Det er rart hvordan de som tror de er best på å være kritisk ofte blir absurd naive når de først har funnet noe de vil tro på.

Anonymous poster hash: eef32...99c

• Liker 1
Skrevet

Mange religiøse her i verden

Det er rart hvordan de som tror de er best på å være kritisk ofte blir absurd naive når de først har funnet noe de vil tro på.

Anonymous poster hash: eef32...99c

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Jeg leser mye rart..men stort sett alt jeg er inne på omhandler stort sett virkeligheten. Man kan kanskje si at Zerohedge er i overkant dystre, eller at Fria tider er i overkant rasistiske, men det er i hvert fall nyhetssider som prøver å formidle en versjon av virkeligheten. Nyhetsspeilet formidler ikke noen form for virkelighet. Det er bare et sted hvor en gjeng psykisk syke har samlet seg for å konkurerere i hvem som kan skrive mest forvirrende. Nesten litt som KG..

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nyhetsspeilet er et nettsted som utgir seg for å være kritiske, objektive røster (objektive i den forstand at de er uavhengige og står utenfor onde mainstream media). De serverer artikler om alt mellom himmel og jord, eksempelvis Israel-hat/antisemittisme, masseødeleggelsesvåpen (HAARP, vaksineplaner osv) og massesuggesjonsvåpen (chemtrails, medisiner osv) og konspirasjoner (den jødiske konspirasjon, Holocaust, 9/11, 22/7, og alternative sannheter om alle konflikter opp gjennom tidene). Når det etablerte media rapporterer noe eller skriver om personer, så har gjerne syrespei.. eh. Nyhetsspeilet en egen vri på saken og serverer omtrent den rake motsetningen, et speilbilde av virkeligheten. Derav navnet 'nyhetsspeilet' - et speilbilde av virkeligheten, et virtuelt bakventland om man vil - eller rett og slett 'speilvendte nyheter'.

Jeg pleide faktisk å lese det en stund for et par år siden, fordi det var underholdende med de som tydeligvis forsøkte å føre en edruelig/nykter diskusjon i debattfeltene der, selvsagt uten å gehør. Honnørsystemet der fungerer omtrent som på KG der man får poenger etter hvor drøyt eller fjernt man raljerer, men til motsetning fra KG så kan man også få minuspoeng. Dette er etter all erfaring de beste innleggene, dvs de som har rot i virkeligheten eller forsøker å korrigere de vanvittige påstandende som enten skrives i artiklene eller av diskusjonsdeltagerne. Jeg mistenker egentlig at en god del av de som diskuterer der troller, men siden det likevel er så mange idioter der så er det vanskelig å skille dem fra hverandre.

Har knapt klikket innom etter 22/7. Man trenger ikke lese mye der for å forstå at enkelte av skribentene/debattantene er rablende gale eller bare troller. Begge deler er dårlig underholdning.

Endret av Larsern
  • Liker 2
Gjest Fjotten
Skrevet

Nederst på nettsiden deres: "© 2009 Nyhetsspeilet.no » Se gjennom illusjonene og bli fri "

Haha. Virker mer som en blogg for konspirasjonsteorier.

Skrevet

Nederst på nettsiden deres: "© 2009 Nyhetsspeilet.no » Se gjennom illusjonene og bli fri "

Haha. Virker mer som en blogg for konspirasjonsteorier.

Noe det er ;)

Det triste er at mange av disse folkene antagelig vier utrolig mye av sin tid til dette tullet og jeg kan ikke forstå annet enn at de må ofre mye sosialt også. De finner jo sammen på nettet, men det er fortsatt et dårlig substitutt for menneskelig kontakt og interraksjon IRL.

Gjest Fjotten
Skrevet

Noe det er ;)

Det triste er at mange av disse folkene antagelig vier utrolig mye av sin tid til dette tullet og jeg kan ikke forstå annet enn at de må ofre mye sosialt også. De finner jo sammen på nettet, men det er fortsatt et dårlig substitutt for menneskelig kontakt og interraksjon IRL.

Er ikke så vanskelig å tro at det finnes slike folk, siden det finnes milliarder av mennesker der ute som tror på gud og lignende. Flere millioner vier jo livene sine til sin religion.

Jaja, folk får gjøre det de liker og trives med, for all del. Bare ikke press det opp i trynet til andre.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

De er konspirasjonstullinger.

Jeg bor noen kilometer fra EISCAT anlegget i Ramfjorden, kunne jo ha spurt om å få ta bilder, hadde jeg sikkert fått lov til.

Men det hadde ikke konspiratullingene godtatt, og så hadde de kalt meg for paid shill på toppen av det hele.

Vel, da er det hvertfall ikke deg på avataren din.

Anonymous poster hash: 286ca...469

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at en del av de som skriver på den siden burde vært innenfor psykiatrien, med terapi og medisiner.

Anonymous poster hash: 6da27...16a

Nyhetsspeilet tilbyr fremdeles ett "live-show" hvor psykiatrien blandes inn straks etter at Synnøve Fjellbakk Taftø får underlinkede artikkel trykket.

14. mai. 2010, publiseres denne.

Globalistenes fremste agent

Om man gidder kan man lese artikkelen, men det er kommentarfeltet som er interessant.

Dagen etter at den er publisert, 15.05.2010, kommer Fjellbakk Taftø som annen-kommentator til egen artikkel;

Synnøve Fjellbakk Taftø sier:

Jeg har gitt Siv Jensen i oppdrag å danne en mindretallsregjering og sagt at jeg kan overta som justisminister hvilken dag som helst

16,05,2010 kommer denne artikkelen opp på Nyhetsspeilet;

Synnøve Fjellbakk Taftø tvangsinnlagt

Igjen er det kommentarfeltet som er interessant;

Synnøve ringte i går den 16 mai, til gode venner fra sin mobil på vei til Nordland Psykiatriske, og fortalte at det var hennes mann som hadde begjært henne innlagt.

Helt siden 1994 har hun fortalt det samme, at hennes mann hver gang har stått bak.

Skal man ikke som ektemann forsvare den man er gift med? Spesielt når ektemannen vet bakgrunnen og opphavet til dette overgrepet??

Cosmomind sier:

Hvordan er det mulig at hennes mann ber om innleggelse?

Blir han tvunget til å stå for det av de som vil ha henne inn??

Helt sprøtt!!

Maarit M. Hanssen sier:
Ja Cosmomind.

Hennes familie og pårørende er gisler. De risikerer hevn hvis de ikke samarbeider med politiet og helsemyndighetene.

Jeg er veldig bekymret for Synnøves sikkerhet. I akuttfasen, de første 3 dagene, frem til 18.mai er hun under observasjon og overvåkning 24 timer i døgnet hver halvtime slik at det er noenlunde tryggd for henne. Men etterpå , de første 14 dager er hun under tvangsbehandling med mindre overvåkning og da kan de ta livet av henne med medikamenter eller at en mindcontrollert medpasient går løs på henne.

La oss » bråke » så høyt rundt henne, at de tør ikke true henne på livet.

Jeg har tipset nå VG, Dagbladet, Aftenposten, Nettavisen, TV2, NRK, Avisen Nordland, Klassekampen og Friheten.

Når man googler Synnøve Fjellbakk Taftø får man "vite" at Norge har en politisk fange. De som har omsorg for Fjellbakk Taftø uttaler seg selvfølgelig ikke, for å beskytte Fjellbakk Taftø.

Singoalla-damen tar alle kaker der inne, jeg må avslutte med hennes kommentar om tvangsinnleggelsen;

Singoalla sier:

Ja det er helt uvirkelig og grusomt, men de angrep henne på forhånd med mk-våpen og bestråling tror jeg. Se innlegg jeg skrev tidligere..

Dette kan de gjøre mot hvem som helst av oss.. ikke glem det..

Dessverre ble jeg sittende og lese i kommentarfeltet og det er flere blautkaker der;

smurfen sier:

Du har nok rett der Lars, det er knapt med tid… icon_smile.gif

Kan sikkert være lurt og kopiere artikler av Synøve i tilfelle Speilet blir tatt ned av Gestapo og SS

Skriv dem ut og legg dem i postkasser, butikker og stolper mm

Gjerne på kveldstid så en slipper kommentarer fra Quislinger og Henry Rinnan symaptisører

Spykopatene er glade i datoer så 17. Mai er en fin dag for dem og pønske ut ny jævelskap

Ser at folk dør som fluer nordpå i en rekke ras fremkalt av Haarp

Ikke et ord i noen Medier at det skyldes en rekke kraftig skjelv utenfor Mosjøen og Nord Norge siste dagene og dem blir bare kraftigere og kraftigere

Vi ser at det er dem vanlie Haarp skjelvene utifra dybden på dem som allid viser 10 km på Haarp

Jeg er forbauset over at Nyhetsspeilet fremdeles har denne artikkelen ute da den fremviser en psyk kvinnes episode, Gestapo og SS (kodeord for Arbeiderpartiet og regjeringen antar jeg) brøy seg ikke.

Anonymous poster hash: ebbdd...3a1

• Liker 2
Skrevet

Jøss. Noen lever i en verden som er atskillig mer spennende enn den vi andre bebor.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...