AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Jeg har kun hatt sex med en gutt tidligere, og nå har jeg begynt å holde på med en. Vi har ikke hatt sex enda, men "rotet" ganske mye. Ingen fingring eller lignende. Jeg har aldri hatt så lyst til å ha sex før, og blir helt vanvittig kåt med han. Jeg blir våt når jeg treffer han og gir han en klem, for alt han gjør er skikkelig sensuelt.. Problemet er at jeg er redd for at jeg er for våt. Når jeg er hos han har jeg pleid å gå på do, og trusa og alt er glatt. Pleier å tørke meg litt ekstra fordi jeg er så "klar", selv om vi ikke skal ha sex. Vi skal ha sex for første gang på tirsdag, og jeg er redd for at han syntes jeg er for våt, og at det derfor ikke blir noe digg for han. Jeg har mye mindre seksuell erfaring enn han, og er veldig nervøs. Jeg har prøvd å ikke bli så tent av han, men når han gnir seg litt mot meg så klarer jeg ikke styre meg. Noen om har noen tips? Er det veldig ille om jenta blir veldig våt første gangene? Er så redd for at det skal bli kleint.. Anonymous poster hash: 7b76b...ad9
kareen Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Hvis han har problemer med at du er FOR våt, altså FOR tent på han, så er det han som har et problem. Rent teknisk så kan du jo lett tørke vekk litt om det er så fossefall som du tror, for å bedre opplevelsen. 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Har dere bestemt at dere skal ha sex? Helt merklig Anonymous poster hash: 8a609...da2 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Vi har jo ikke bestemt det selvfølgelig, men han bor et stygge unna og det ligger godt i lufta. Han har sagt ganske tydelig at han vil at jeg skal sove over. Vi har holdt på ganske lenge Hvis vi ikke har sex nå så er det noe galt Er dritnervøs fordi han har mer erfaring, men gleder meg som en unge (kanskje ikke lov å si i denne settingen) Anonymous poster hash: 7b76b...ad9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Du har nok Ingen grunn til bekymring! Selvom han har 'mer erfaring' har han ingen erfaring med deg. Så det skal nok gå bra. Anonymous poster hash: 670a9...e8a
Gjest strykebrett Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Jeg har aldri hørt noen klage på at partneren er for tent på dem, hverken kvinner eller menn. Det tror jeg virkelig ikke du skal bekymre deg for altså, at du er skikkelig tent på han er da bare positivt.
LiseOslo Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Jeg kan lett bli veldig våt når jeg er kåt, men jeg har aldri opplevd at noen har klagd på det. Tvert i mot, de fleste setter pris på det :-) 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Jeg syntes bare det kan være litt pinlig at jeg er "helt klart" før vi engang har begynt. Hvis vi kysser litt og han prøver å fingre meg, også merker han at jeg er sykt kåt. Skjønner jo at han liker det, men er redd han skal le litt, selv om han liker det.. TS Anonymous poster hash: 7b76b...ad9
Gjest Nordavind Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Jeg syntes bare det kan være litt pinlig at jeg er "helt klart" før vi engang har begynt. Hvis vi kysser litt og han prøver å fingre meg, også merker han at jeg er sykt kåt. Skjønner jo at han liker det, men er redd han skal le litt, selv om han liker det.. TS Anonymous poster hash: 7b76b...ad9 Hvorfor i all verden skulle han le??
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Bare litt sånn "hehe, så våt du er". Jeg har litt lav selvtillit rundt han, og jobber med det. Han har mye mer erfaring, så jeg overtenker nok alt litt .. TS Anonymous poster hash: 7b76b...ad9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Jeg tror aldri du noensinne vil møte et menneske som klager fordi noen de liker tenner på dem, og det gjelder for begge kjønn... Anonymous poster hash: 76126...eb5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #12 Skrevet 22. mars 2014 Bare litt sånn "hehe, så våt du er". Jeg har litt lav selvtillit rundt han, og jobber med det. Han har mye mer erfaring, så jeg overtenker nok alt litt .. TS Anonymous poster hash: 7b76b...ad9 Jar han for vane å bruke hersketeknikker på deg siden du tenker han vil le, eller er det bare noe hjernen din har kokt sammen? For altså, helt seriøst: dersom denne eller noen av dine fremtidige partnere finner på å få deg til å føle deg dårlig fordi du er kåt på han så skal du med stolthet ta din (våte) truse opp fra gulvet og gå der ifra. For slike menn (eller kvinner) skal en ikke omgi seg med.Anonymous poster hash: c3caa...04c 1
iev Skrevet 22. mars 2014 #13 Skrevet 22. mars 2014 er det noe som heter FOR våt? går nok så bra skal du se :-)
zingeling Skrevet 22. mars 2014 #14 Skrevet 22. mars 2014 Jeg har kun hatt sex med en gutt tidligere, og nå har jeg begynt å holde på med en. Vi har ikke hatt sex enda, men "rotet" ganske mye. Ingen fingring eller lignende. Jeg har aldri hatt så lyst til å ha sex før, og blir helt vanvittig kåt med han. Jeg blir våt når jeg treffer han og gir han en klem, for alt han gjør er skikkelig sensuelt.. Problemet er at jeg er redd for at jeg er for våt. Når jeg er hos han har jeg pleid å gå på do, og trusa og alt er glatt. Pleier å tørke meg litt ekstra fordi jeg er så "klar", selv om vi ikke skal ha sex. Vi skal ha sex for første gang på tirsdag, og jeg er redd for at han syntes jeg er for våt, og at det derfor ikke blir noe digg for han. Jeg har mye mindre seksuell erfaring enn han, og er veldig nervøs. Jeg har prøvd å ikke bli så tent av han, men når han gnir seg litt mot meg så klarer jeg ikke styre meg. Noen om har noen tips? Er det veldig ille om jenta blir veldig våt første gangene? Er så redd for at det skal bli kleint.. Anonymous poster hash: 7b76b...ad9 Ikke bekymre deg! Han vil,og BØR digge at du har så lyst på han...og er han voksen nok så gjør han det! Kos deg du,ikke tenk. Bare nyt!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 alltid vært veldig våt når jeg blir kåt. har aldri fått klager han tar det nok som et kompliment Anonymous poster hash: 1a6a8...744
Magnifique Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 Dette kommer sikkert til å gå veldig bra, TS! Ikke tenk at du ikke er bra nok. Han har valgt deg og synes at du er fin uansett hvor kåt du er. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #17 Skrevet 23. mars 2014 Tusen takk alle sammen, dere er best TS Anonymous poster hash: 7b76b...ad9
Gjest BettyBoop Skrevet 23. mars 2014 #18 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har kun hatt sex med en gutt tidligere, og nå har jeg begynt å holde på med en. Vi har ikke hatt sex enda, men "rotet" ganske mye. Ingen fingring eller lignende. Jeg har aldri hatt så lyst til å ha sex før, og blir helt vanvittig kåt med han. Jeg blir våt når jeg treffer han og gir han en klem, for alt han gjør er skikkelig sensuelt.. Problemet er at jeg er redd for at jeg er for våt. Når jeg er hos han har jeg pleid å gå på do, og trusa og alt er glatt. Pleier å tørke meg litt ekstra fordi jeg er så "klar", selv om vi ikke skal ha sex. Vi skal ha sex for første gang på tirsdag, og jeg er redd for at han syntes jeg er for våt, og at det derfor ikke blir noe digg for han. Jeg har mye mindre seksuell erfaring enn han, og er veldig nervøs. Jeg har prøvd å ikke bli så tent av han, men når han gnir seg litt mot meg så klarer jeg ikke styre meg. Noen om har noen tips? Er det veldig ille om jenta blir veldig våt første gangene? Er så redd for at det skal bli kleint..Anonymous poster hash: 7b76b...ad9 ikke bekymre deg. Tror nok han vil digge det
Timza Skrevet 23. mars 2014 #19 Skrevet 23. mars 2014 Jeg syntes bare det kan være litt pinlig at jeg er "helt klart" før vi engang har begynt. Hvis vi kysser litt og han prøver å fingre meg, også merker han at jeg er sykt kåt. Skjønner jo at han liker det, men er redd han skal le litt, selv om han liker det.. TS Anonymous poster hash: 7b76b...ad9 Logikk er greit å bruke en gang i blant. Hvis du kysser en mann/gutt mens dere er inntil hverandre og du kjenner at han reagerer der nede, ville du likt det eller ikke likt det? Svaret her er nok selvfølelig at du ville ha likt det, så det å se/merke/lukte at jenta kan bli like fort kåt og "klar" som oss er da bare positivt og han vil mest sannsynligvis ta det som et komplimang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå