Gå til innhold

Omgangssyke, hvor lenge?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det lengste du har hatt omg.syke?

Anonymous poster hash: 7a559...b54
Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager

Skrevet

noen timer :D men jeg har vært ekstremt heldig akkurat der da. svært sjelden syk, da også ekstremt sjelden omgangssyke. mange, mange år siden sist. jaffal 10 år siden sist. jeg ble syk kastet opp. sov i noen timer. voila. frisk :D så jeg skal virkelig ikke klage. tenker på de som har omgangssyke i dagsvis. kanskje til og med over 1 uke. huff. stakkars de altså.

AnonymBruker
Skrevet

3 dager

noen timer :D men jeg har vært ekstremt heldig akkurat der da. svært sjelden syk, da også ekstremt sjelden omgangssyke. mange, mange år siden sist. jaffal 10 år siden sist. jeg ble syk kastet opp. sov i noen timer. voila. frisk :D så jeg skal virkelig ikke klage. tenker på de som har omgangssyke i dagsvis. kanskje til og med over 1 uke. huff. stakkars de altså.

Å, da er dere heldige begge to :)

Noen som har hatt det leeenge?

Anonymous poster hash: 7a559...b54

Skrevet

Hadde norovirus som tolvåring, både spydde og dreit og klarte ikke å holde på noenting. Prosjektilspyinga gav seg etter fire-fem dager, men jeg var løen i magen i minst en uke til. Pluss at jeg ikke tålte matlukt i en ukes tid etter at det hele starta, ble skikkelig kvalm bare jeg kjente lukten av noe som kokte eller stekte.

Gikk ned over ti kilo på ei uke, mamma var hysterisk og prøvde hele tiden å finne på ting jeg kunne spise slik at jeg klarte å få i meg noe næring. Lirket i meg kjeks, potetgull og det som verre var mens hun tvang i meg glass på glass med doven cola for at jeg skulle få i meg nok væske.

Drikker ikke cola den dag i dag :fnise:

Skrevet

12 timer. Kaster opp 3-4 ganger iløpet av natten, ligger og er litt kvalm, sovner, våkner frisk :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...