AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Er ei jente på 21 år som har et stort svetteproblem som plager meg mye. Har prøvd stop24 og dette her, det funker ikke på meg. Jobber nå med aluminiumsklorid men dette synes jeg er helt grusomt. Prøver å ta det på på kvelden før jeg sovner, men ligger og vrir meg i flere timer for det er en utrolig stikkende smerte der hvor jeg påførte, enda det er over en uke siden sist jeg barberte meg. Går med uniform på jobb med tettsittende skjorter hvor det viser ekstremt godt når jeg svetter og dette er flaut og irriterende. Er i tillegg veldig aktiv på jobb, så det skal ikke mye til før det dukker opp DEN ringen under skjorta. Det er også irriterende at klærne mine fort begynner å lukte selv om jeg bruker deodorant og har god hygiene, det lukter liksom veldig stram deodorant. En vennine anbefalte derfor aluminiumsklorid for hos henne stoppa svetten helt, så nå skal jeg fortsette med dette, men trenger noen gode tips til hvordan det kan påføres uten at det gjør så forferdelig vondt? Eventuelt andre tips om svette... Anonymous poster hash: cd55d...997
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Jeg bruker Yerka. Den får du bl.a. på Cubus. Den må også tas på på kvelden. Det hjelper å fukte en bomulls pads før du har på Yerka. Anonymous poster hash: 6c87e...b1b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Botox under armer kan være effektivt. Det ville jeg valgt. Eventuelt lokal fjerning av svettekjertler. Det kan enten gjøres tradisjonelt, men med en del arr, eller man kan forsøke å fettsuge vekk svettekjertlene. Men vet de må nærmest skrapes av, at de sitter som små riskorn under huden, og at fettsuging kun er effektivt i 50 % av tilfellene. Anonymous poster hash: 947e8...e76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå