Gå til innhold

Kun 8 plagg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hadde du tenkt om en person som kun hadde 8 plagg?

En bukse, en tights, to topper, en singlet, to t-skjorter og en jakke?

Dvs at på jobb/skole så du kun variasjon mellom bukse/tights og to forskjellige topper.

Anonymous poster hash: 8f96e...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting så lenge det er helt og rent.

Det kan nemlig være meg i vinterhalvåret. Jeg bruker samme bukse siden den er den eneste fine jeg får ullongs under. Jeg bytter mellom to gensere og to skjerf.

Jeg har mye mer klær og sko å velge mellom i den varme årstiden.

Økonomien min er ikke slik at jeg kan kjøpe noe særlig med klær.

Anonymous poster hash: 5ad87...1a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker på vgs, baksnakket noen meg fordi jeg brukte det samme skjerfet hele tiden (på vinteren). Vaskemaskin og tørketrommel finnes jo, ser ikke problemet.. Men jeg har kun det nevnte ovenfor. Dårlig råd, og kan ikke spandere på meg mer. Mn kom til å tenke på det, om man blir sett ned på av andre pga det.

Anonymous poster hash: 8f96e...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott at folk ikke lar seg rive med i forbruksgalskapen og må kjøpe nye plagg stadig vekk. Jeg har flere plagg, men varierer likevel ikke så ofte på hva jeg bruker i hverdagen, iallefall ikke på vinteren. Så lenge man har klær nok til at man får vasket det jevnlig så er jeg fornøyd.

Anonymous poster hash: 27c06...df1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Ikke noe spesielt, så lenge det er rent og velholdt. Siden man må vaske plaggene oftere og de blir brukt mer, så blir det jo fortere slitasje, så da bør man kanskje satse på god kvalitet og behandle dem mer varsomt enn det man ville til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hva hadde du tenkt om en person som kun hadde 8 plagg?

En bukse, en tights, to topper, en singlet, to t-skjorter og en jakke?

Dvs at på jobb/skole så du kun variasjon mellom bukse/tights og to forskjellige topper.

Anonymous poster hash: 8f96e...293

Liker ikke shoppe/ dårlig råd/ holder på å gå ned i vekt og derfor ikke vil kjøpe mer klær før vekta er nådd.

Anonymous poster hash: ecc84...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Utrolig praktisk!

Med 8 plagg er det mindre behov for skapplass, du bruker trolig mindre tid på å finne ut hva du skal ha på deg, du sparer sikkert også en del på vaskeutgifter (ettersom du har ferre plagg å vaske).

Høres smart ut syns jeg :)

En kamerat av meg har har max 5 busker, max fem gensere, max fem t-skjorter og max fem skjorter osv. Kjøper han en ny, må en ut. Det er ikke dumt å ha en sånn regel. Det kan fort bli masse klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig praktisk!

Med 8 plagg er det mindre behov for skapplass, du bruker trolig mindre tid på å finne ut hva du skal ha på deg, du sparer sikkert også en del på vaskeutgifter (ettersom du har ferre plagg å vaske).

Høres smart ut syns jeg :)

En kamerat av meg har har max 5 busker, max fem gensere, max fem t-skjorter og max fem skjorter osv. Kjøper han en ny, må en ut. Det er ikke dumt å ha en sånn regel. Det kan fort bli masse klær.

Smart!

Jeg rett og slett drukner i klær og bruker utrolig mye tid til å finne ut hva jeg skal ha på meg :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...