Genesis Skrevet 22. mars 2014 #21 Skrevet 22. mars 2014 Interessant - jeg vil tro det finnes alfakvinner, ja. Mona Høiness, Mette Yvonne Larsen mf.l. Forskjellen er vel heller at alfahunnene ikke er ettertraktet blant det motsatte kjønn. HVa tenker du om det? Hilsen Alfahunn - Anonymous poster hash: 38920...a2d Alfahunner blir ikke alfahunner på grunn av de samme egenskapene som gjør menn til alfahanner. Så de du nevner er ikke alfahunner i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #22 Skrevet 22. mars 2014 Alfahunner blir ikke alfahunner på grunn av de samme egenskapene som gjør menn til alfahanner. Så de du nevner er ikke alfahunner i det hele tatt. Kan du gi noen eksempler? Hva er en alfahunn? Anonymous poster hash: 38920...a2d
Gjest New_Girl Skrevet 22. mars 2014 #23 Skrevet 22. mars 2014 Hva menes med sosial verdi? Anonymous poster hash: 9e67d...a6b Det lurer jeg også på. Har en følelse av at jeg ikke tenker likt som ts og enkelte andre her.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #24 Skrevet 22. mars 2014 Det lurer jeg også på. Har en følelse av at jeg ikke tenker likt som ts og enkelte andre her. Ikke jeg heller. Egentlig mistenker jeg ts for å gjengi noe PUA-greier som har lite rot i virkeligheten.. Anonymous poster hash: 38920...a2d 2
Tabris Skrevet 22. mars 2014 #26 Skrevet 22. mars 2014 Mennesker som lager, og poster slike ting, bør ta en pause fra internett og oppsøke den virkelige verden. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #27 Skrevet 22. mars 2014 Hva menes med sosial verdi?Anonymous poster hash: 9e67d...a6b http://en.wikipedia.org/wiki/Social_status Anonymous poster hash: 25d9a...d4c
Gjest Tingelinling Skrevet 22. mars 2014 #28 Skrevet 22. mars 2014 Dette må være det mest teite hovedinnlegget jeg har sett på lenge her inne. Snakk om å henge ut mennesker. Hvem søren gidder å bruke tid på å definere hvilken alfa eller beta menn er, for så å henge dem ut, med bilder, på internettet? Jeg ble bare utrolig trist av dette.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #29 Skrevet 22. mars 2014 Ja, så svarkledte emo/goth/metallfolk er plutselig omega Til opplysning så kjenner jeg en del, og de gjør mer enn å spille data og henge med venner på sosiale medier. Flere av dem har gjort det bedre bedriftsmessig enn de aller fleste dresskledde "alfamenn". Anonymous poster hash: 505c7...12f 1
Gjest Thai clinch Skrevet 22. mars 2014 #30 Skrevet 22. mars 2014 Alltid interessant å lese økologiske/zoologiske begreper på menneskenes gruppedynamikk. Ting blir så enkelt og klart og med to streker under svaret. Gleder meg til å lese en utledning av menneskenes motsvar til dyrenes "sneaky fuckers"
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #31 Skrevet 22. mars 2014 Alltid interessant å lese økologiske/zoologiske begreper på menneskenes gruppedynamikk. Ting blir så enkelt og klart og med to streker under svaret. Gleder meg til å lese en utledning av menneskenes motsvar til dyrenes "sneaky fuckers" Hehe, jepp. Vil nok heller råde folk til å lese seriøs forskning rundt dette - om man ønsker å lese noe uten to streker under svaret vel og merke og greier å forholde seg til svært mange faktorer. Anonymous poster hash: 505c7...12f
Collan Skrevet 22. mars 2014 #32 Skrevet 22. mars 2014 Interessant - jeg vil tro det finnes alfakvinner, ja. Mona Høiness, Mette Yvonne Larsen mf.l. Forskjellen er vel heller at alfahunnene ikke er ettertraktet blant det motsatte kjønn. HVa tenker du om det? Hilsen Alfahunn - Anonymous poster hash: 38920...a2d Jeg tenkte nok heller på kvinner høyt oppe på attraktivitetsskalaen. Det er en del faktorer som så godt som alle menn er enige om øker en kvinnes attraktivitet, som f .eks. timeglassfigur (de med timeglassfigur er beviselig mer fruktbare), høye kinnbein, litt lavere enn gjennomsnittsmannen (mange menn føler litt på det hvis hun er høyere enn ham) osv. Med de eksemplene du nevner ser jeg for meg at en alfa-kvinne er en karrierejeger. Det er selvsagt lov å være det, men kulturelt har mange menn, selv i likestilte Norge, den oppfatning at disse vil ha liten tid til å ta seg av barna. Enhver som bruker mye tid på karrieren vil ha mindre tid å bruke på barna, enten vedkommende er kvinne eller mann, men i Norge og i enda større grad i andre land er det mer akseptert at menn gjør det. Jeg tror at mor er den viktigste omsorgspersonen i de første månedene av et barns liv, det tross alt bare kvinner som kan amme, men jeg tror ikke menn behøver å være noen dårligere omsorgsperson fra barnet er 7-8 måneder. Inntil for 20-30 år siden var det ganske vanlig med fraværende fedre i barns oppvekst, jeg tror det er svært sunt at dette er i ferd med å snu. Det tror åpenbart ikke Høyre og Frp, som har redusert fedrekvoten. Når det ligger en sosial/kulturell forventning om at kvinnen tar hele eller mesteparten av permisjonen er det ikke nødvendigvis enkelt for menn å si til sin arbeidsgiver at de vil ta 3-4 måneder. Dette ble en liten digresjon, men men. For å komme tilbake til ditt spørsmål: Selv er jeg ingen karrierejeger eller alfamann, og ville nok ikke kunne trives med en partner som var det. Jeg har vært gjennom litt av hvert i ung alder, og har lært at det viktigste i livet er å bruke tid på ting som gir mening. For meg er det å bruke tid sammen med de menneskene jeg er glad i.
Gjest Cartman Skrevet 22. mars 2014 #33 Skrevet 22. mars 2014 Alfahanner går ikke i dress. Hvor mange dresskledde vikinger plyndret Irland? Nei dress er for upraktiske Oslosnobber, som jobber på et kontor nedi vika. Personlig er jeg utenforkategori. Lag en ny liste asap.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #34 Skrevet 22. mars 2014 da har jeg lært hva en alfahunn er og.. Mister litt troen på menneskeheten når det viser seg at det er en god del av sånne idioter her Anonymous poster hash: fc91c...9d9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #35 Skrevet 22. mars 2014 Men er jo synd i de som har et sånt syn på mennesker da Men de passer vel til hverandre. De som setter mennesker i bås på den måten. Anonymous poster hash: fc91c...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #36 Skrevet 22. mars 2014 da har jeg lært hva en alfahunn er og.. Mister litt troen på menneskeheten når det viser seg at det er en god del av sånne idioter her Anonymous poster hash: fc91c...9d9 Jeg var egentlig mest redd for at han skulle trekke frem glamourmodeller som eks. på alfahunn...Han var kanskje ikke veldig langt unna, men dog. Anonymous poster hash: 38920...a2d
Collan Skrevet 22. mars 2014 #37 Skrevet 22. mars 2014 Jeg var egentlig mest redd for at han skulle trekke frem glamourmodeller som eks. på alfahunn...Han var kanskje ikke veldig langt unna, men dog. Anonymous poster hash: 38920...a2d Hvis det er meg du sikter til så mente jeg altså ikke alfa-hunn, men kvinner høyt på attraktivitetsskalaen. De trekkene jeg nevnte er ting som de aller fleste heterofile menn finner attraktive hos kvinner, eller er du uenig?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #38 Skrevet 22. mars 2014 Alfahanner går ikke i dress. Hvor mange dresskledde vikinger plyndret Irland? Nei dress er for upraktiske Oslosnobber, som jobber på et kontor nedi vika. Personlig er jeg utenforkategori. Lag en ny liste asap. Hadde man dress på den tiden i det hele tatt? James Bond går i dress, forresten. Det gjør Mr. Bean også ;-). Har du aldri sett en snobb gjøre praktisk arbeid? Det har jeg.. Bare fordi du bruker dress på jobb og tjener fett med gryn, så betyr ikke det at du ikke liker å bli møkkete på hendene. Slik generalisering da gitt! ;-) Anonymous poster hash: fc943...5a9
Gjest Cartman Skrevet 22. mars 2014 #39 Skrevet 22. mars 2014 Hadde man dress på den tiden i det hele tatt? James Bond går i dress, forresten. Det gjør Mr. Bean også ;-). Har du aldri sett en snobb gjøre praktisk arbeid? Det har jeg.. Bare fordi du bruker dress på jobb og tjener fett med gryn, så betyr ikke det at du ikke liker å bli møkkete på hendene. Slik generalisering da gitt! ;-) Anonymous poster hash: fc943...5a9 De finnes sikkert. Putin for eksempel er en praktisk mann, som går i dress. Dreper sabeltiger med bare henda, starter kriger, vinner kriger, hater homser, overvåker folk mm. Smart, praktisk, går i dress etc gjør han til en A+ eller hva ?
Cordelia Skrevet 22. mars 2014 #40 Skrevet 22. mars 2014 Det er noe av den mest patetiske og tragiske rangeringen jeg har sett. Synes oppriktig synd på de mennene som tror på den der inndelingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå