AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Hei! Jeg har en muskelknute i livmoren som ikke plager meg i det hele tatt. Nå mener gyn at jeg kan måtte operere den bort, fordi den buker litt inn i livmorhulen og trykker på slimhinnen, og det kan medvirke til at jeg ikke blir gravid. Vi ønsker snarlig prøverørsbehandling. Er det noen som har blitt operert som kan si litt om hva jeg kan vente meg av plager? Hatt komplikasjoner? Hvor lang var ventetiden?Anonymous poster hash: 4d4cd...74d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Henter denne tråden opp igjen da jeg selv skal operere bort en stor muskelknute snart. Noen som har fjernet muskelknuter på livmoren uten å fjerne hele livmoren? Hvordan opplevde du i såfall inngrepet? Gikk det bra? Fikk du noen komplikasjoner? Hvordan var tiden etterpå og hvor lenge ble du sykemeldt? Jo mer info jo gladere blir jeg. Jeg vet jo at ikke alle er like og opplever inngrep likt, men det kunne ha vært interessant å vite og kanskje ts fremdeles er her og trenger å høre andres erfaringer. Anonymous poster hash: 2735e...31a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå