Gå til innhold

Gutter: Kunne dere knullet henne?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 92512...edb
Skrevet

Haha, uff, stakkars jente.

Det verste er att svaret er ja. Det er bare omstendighetene som regulerer det. Får en noe bedre høvler en over det. Om ikke, tar en det en får.

Alle har vel hørt om sjømenn som forteller om den gamle stygge vortette kokka som bare ble penere og penere jo flere uker til sjøss de var...samme mekanisme. Menn puler alt om de får muligheten. Sier de noe annet tror jeg ikke på dem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, uff, stakkars jente.

Det verste er att svaret er ja. Det er bare omstendighetene som regulerer det. Får en noe bedre høvler en over det. Om ikke, tar en det en får.

Alle har vel hørt om sjømenn som forteller om den gamle stygge vortette kokka som bare ble penere og penere jo flere uker til sjøss de var...samme mekanisme. Menn puler alt om de får muligheten. Sier de noe annet tror jeg ikke på dem.

Skal noe til å ikke få noe bedre enn det.

Anonymous poster hash: 3ad19...3bf

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg har ikke sex med cetaceans

AnonymBruker
Skrevet

Hun har puls, så ja.

Anonymous poster hash: f6b19...ecf
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Hun har puls, så ja.

Anonymous poster hash: f6b19...ecf

Korreksjon. Kvinner du kan kjenne pulsen på :) Nei da, var litt stygt sagt men :D

Endret av halvors
Gjest Lincoln
Skrevet

Garantert et par av de mannlige brukerne her inne som hadde tatt henne på grunnlag av hennes indre skjønnhet.

AnonymBruker
Skrevet

Garantert et par av de mannlige brukerne her inne som hadde tatt henne på grunnlag av hennes indre skjønnhet.

Er ikke det bare flott at slike folk fins da?

Anonymous poster hash: 544f8...d19

AnonymBruker
Skrevet

Haha, niks!

Anonymous poster hash: 70350...34e

Skrevet

hahaha, tenk å bli ridd av henne

Gjest Ironically me
Skrevet

Tror ikke "hoppe" er det riktige ordet her.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Tror ikke "hoppe" er det riktige ordet her.

:fnise:

Det tenkte jeg også!

Men fra spøk til alvor, dette er virkelig tragisk. Hun veier 270 kilo, men vil ikke ned i vekt. Da har man seriøse psykiske problemer.

Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. Jeg har en samboer som verken liker utroskap eller flate, livløse kjærester, så jeg må nok stå over.

AnonymBruker
Skrevet

Håper hun får et bedre liv når hun går ned i vekt. Hun har et vakkert ansikt og blir sikkert veldig flott når hun går ned i vekt. Selv om hun sikkert får noen arr, for hun må nok muligens stramme opp huden etterpå. Men alt må være bedre enn sånn hun har det nå.

Forøvrig liker jeg IKKE fete mannfolk. Verken innfeite eller utfeite. Og spesielt ikke de som er tjukke i hue attpåtil! Vemmelig rett og slett :kvalm:

Anonymous poster hash: 1e99f...4bb
Skrevet

fristet ikke..

Må være forferdelig å være så diger

AnonymBruker
Skrevet

Dere mobbere her inne, hva får dere til å tro at hun ville hatt dere?

Anonymous poster hash: 56154...2e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...