Sphynx Skrevet 24. mars 2014 #21 Skrevet 24. mars 2014 Haha, uff. Nesten like sært som foot-fetish. Men bare nesten? Fot-fetish er jo ikke uvanlig da.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #22 Skrevet 24. mars 2014 kjøpte som singel ei truse av en gift dame. spennende . fikk med bilder med og uten trusa. er en god fetish ja. Anonymous poster hash: 22ef1...583
Gjest Kim Skrevet 24. mars 2014 #23 Skrevet 24. mars 2014 Nei det finner jeg ikke sexy i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #24 Skrevet 24. mars 2014 Men bare nesten? Fot-fetish er jo ikke uvanlig da. Så en på ungkaren som hadde en fot fetish en gang Anonymous poster hash: 8c11d...d94
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #25 Skrevet 24. mars 2014 Jeg har vært sammen med en som likte dette. Tror mange synes det er turn-on. Og til dere som gjør narr av og gir uttrykk for avsky for ting andre liker seksuelt - hva får dere ut av det? Alle tenner på forskjellige ting og om dere ikke liker det så hold kjeft. Anonymous poster hash: 6cc13...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #26 Skrevet 24. mars 2014 Jeg har vært sammen med en som likte dette. Tror mange synes det er turn-on. Og til dere som gjør narr av og gir uttrykk for avsky for ting andre liker seksuelt - hva får dere ut av det? Alle tenner på forskjellige ting og om dere ikke liker det så hold kjeft. Anonymous poster hash: 6cc13...eaf Da tar du grundig feil... Anonymous poster hash: 8c11d...d94
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #27 Skrevet 24. mars 2014 Da tar du grundig feil... Anonymous poster hash: 8c11d...d94 Behold! En klarsynt med innsikt i summen av hvor mange mennesker på kloden som liker å snuse på dametruser. Gjøk. Anonymous poster hash: e0b76...d6d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #28 Skrevet 24. mars 2014 Behold! En klarsynt med innsikt i summen av hvor mange mennesker på kloden som liker å snuse på dametruser. Gjøk. Anonymous poster hash: e0b76...d6d Er jeg gjøk? gå og legg deg din tufs, det er langt i fra vanlig å snuse på folk sine truser, om man gjør det har man problemer og må legge seg inn... Anonymous poster hash: 8c11d...d94
Heeyaa Skrevet 24. mars 2014 #29 Skrevet 24. mars 2014 Er jeg gjøk? gå og legg deg din tufs, det er langt i fra vanlig å snuse på folk sine truser, om man gjør det har man problemer og må legge seg inn... Tosk. Det er nok langt vanligere enn du tror. Det er flere jenter som selger brukte truser og tjener gode penger på det. Og som de sier, markedet er STORT! I tillegg til de som kjøper er det de som lukter på kona sine truser, søstre sine truser osv. Så du har nok ikke noe som helst peiling på dette er jeg redd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #30 Skrevet 24. mars 2014 Tosk. Det er nok langt vanligere enn du tror. Det er flere jenter som selger brukte truser og tjener gode penger på det. Og som de sier, markedet er STORT! I tillegg til de som kjøper er det de som lukter på kona sine truser, søstre sine truser osv. Så du har nok ikke noe som helst peiling på dette er jeg redd Du er en tosk og en freak vist du tror det er vanlig å snuse på brukte truser, du gjør meg kvalm din forbanna pervo......... Anonymous poster hash: 8c11d...d94
Heeyaa Skrevet 24. mars 2014 #31 Skrevet 24. mars 2014 Du er en tosk og en freak vist du tror det er vanlig å snuse på brukte truser, du gjør meg kvalm din forbanna pervo......... Voks opp. Virkelig, voks opp.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #32 Skrevet 24. mars 2014 Voks opp. Virkelig, voks opp. Er det det eneste du kom på? Jeg er voksen, det er derfor jeg vet at slike ting er syke og folk som holder på med det burde søke hjelp. Nå gi deg og drit i å forsvare folk som snuser på truser... Anonymous poster hash: 8c11d...d94
Heeyaa Skrevet 24. mars 2014 #33 Skrevet 24. mars 2014 Er det det eneste du kom på? Jeg er voksen, det er derfor jeg vet at slike ting er syke og folk som holder på med det burde søke hjelp. Nå gi deg og drit i å forsvare folk som snuser på truser... Nei du er ikke voksen, ikke mentalt. At du ikke skjønner det selv er skremmende.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #34 Skrevet 24. mars 2014 Nei du er ikke voksen, ikke mentalt. At du ikke skjønner det selv er skremmende. Du kjenner ikke meg så du er ikke i en posisjon til å si hva jeg er Men det er ikke vits i å diskutere mer med deg, du er hjernevasket... Anonymous poster hash: 8c11d...d94
Heeyaa Skrevet 24. mars 2014 #35 Skrevet 24. mars 2014 Du kjenner ikke meg så du er ikke i en posisjon til å si hva jeg er Men det er ikke vits i å diskutere mer med deg, du er hjernevasket... Hjernevasket? Av hvem og hvorfor mener du det? Og jo, jeg vet. Bare å lese hva du skriver og hvordan du skriver. Og du er definitivt ikke voksen.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #36 Skrevet 24. mars 2014 Hjernevasket? Av hvem og hvorfor mener du det? Og jo, jeg vet. Bare å lese hva du skriver og hvordan du skriver. Og du er definitivt ikke voksen. At du sier jeg ikke er voksen betyr ingenting for meg, jeg tar ingenting seriøst fra syke folk som deg som snuser på andre sine brukte truser... En voksen person snuser ikke på andre sine truser, skaff deg et liv Anonymous poster hash: 8c11d...d94
Heeyaa Skrevet 24. mars 2014 #37 Skrevet 24. mars 2014 At du sier jeg ikke er voksen betyr ingenting for meg, jeg tar ingenting seriøst fra syke folk som deg som snuser på andre sine brukte truser... En voksen person snuser ikke på andre sine truser, skaff deg et liv Har man ikke et liv hvis man har en fetisj? Logikken din er fantastisk
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #38 Skrevet 24. mars 2014 Burde ha skjønt det for mange innlegg siden, du troller jo bare:) Anonymous poster hash: 8c11d...d94
Heeyaa Skrevet 24. mars 2014 #39 Skrevet 24. mars 2014 Burde ha skjønt det for mange innlegg siden, du troller jo bare:) -_-
Gjest Coolaid Skrevet 25. mars 2014 #40 Skrevet 25. mars 2014 Jeg har vært sammen med en som likte dette. Tror mange synes det er turn-on. Og til dere som gjør narr av og gir uttrykk for avsky for ting andre liker seksuelt - hva får dere ut av det? Alle tenner på forskjellige ting og om dere ikke liker det så hold kjeft. Anonymous poster hash: 6cc13...eaf Kanskje de tenner på det ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå