Gå til innhold

Bones - for en utrolig dårlig serie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fatter ikke at TV3 gidder sende den en gang. Jeg har prøvd å gi den en sjans, men nei. De 2 hovedpersonene skal liksom være så artige og komme med kvikke kommentarer. Funker IKKE.

Er det noen som ser på dette i det hele tatt?



Anonymous poster hash: 90487...d63
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger ikke med fast, men om jeg skrur på TVen bare for å glo så synes jeg at Bones er helt OK. Finnes mange serier jeg vil kategorisere som langt dårligere. Det hender at jeg flirer litt, og det hender at sakene er spennende nok til at man blir nysgjerrig og litt ivrig.

Men langt ifra det jeg vil kategorisere som en ordentlig god krimserie, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk den er ganske underholdende. Syns karakterene er fine og at manuset er godt skrevet.
Karakteren Bones skal vel være en ekstremt smart person med ikke fullt så utviklede sosiale antenner, mens Booth er vel kanskje mer motsatt.

Hva er det du syns er så forferdelig med den, da? Må si jeg syns det er mye annet på TV3 som jeg har større problemer med å se underholdningsverdien av.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg syns det samme når jeg startet å se den, men jeg ble fort avhengig av serien. Vet ikke hvorfor, for skuespillet er ikke akkurat noe å hoppe i taket av.

Supernatural derimot...har sett 3 sesonger og klarer bare ikke like serien selv om jeg pleier å sluke alt av overnaturlige serier og filmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Helt greit for å slå ihjel litt tid med, men langt fra den beste krimserien. Den fenger liksom ikke helt. Og det til tross for at David Boreanaz er skikkelig heit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk den er ganske underholdende. Syns karakterene er fine og at manuset er godt skrevet.

Karakteren Bones skal vel være en ekstremt smart person med ikke fullt så utviklede sosiale antenner, mens Booth er vel kanskje mer motsatt.

Hva er det du syns er så forferdelig med den, da? Må si jeg syns det er mye annet på TV3 som jeg har større problemer med å se underholdningsverdien av.

Syns bare det er forferdelig dårlig skuespill.. og alle de teite morsomme kommentarene irriterer meg. Gjerne mens de står over et lik, det passer seg liksom ikke.

Nei takke seg til CSI, da snakker vi bra krimserie :)

Anonymous poster hash: 90487...d63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takke seg til CSI, da snakker vi bra krimserie :)Anonymous poster hash: 90487...d63

Haha, tuller du?

Synes Bones er OK, aldri fulgt ordentlig med, men greit i mangel på bedre ting å gjøre. CSI derimot er så kjedelig, kleint og fælt at jeg ikke kan fatte at folk ser på... Teite, "morsomme" kommentarer i hytt og pine er vel det eneste jeg forbinder med han rødhåra i Miami. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tuller du?

Synes Bones er OK, aldri fulgt ordentlig med, men greit i mangel på bedre ting å gjøre. CSI derimot er så kjedelig, kleint og fælt at jeg ikke kan fatte at folk ser på... Teite, "morsomme" kommentarer i hytt og pine er vel det eneste jeg forbinder med han rødhåra i Miami. :P

Horatio ja, enig med deg i akkurat det. Men ellers så elsker jeg CSI Miami. Drømmer meg liksom litt bort også er det gøy å se steder jeg har vært.

Anonymous poster hash: 90487...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bare det er forferdelig dårlig skuespill.. og alle de teite morsomme kommentarene irriterer meg. Gjerne mens de står over et lik, det passer seg liksom ikke.

Nei takke seg til CSI, da snakker vi bra krimserie :)

Anonymous poster hash: 90487...d63

Skjønner.. Har egentlig aldri tenkt over at det er dårlig skuespill, syns det er helt OK. Når det gjelder disse teite morsomme kommentarene, så finner en mange av disse også i CSI.

Nå ser ikke jeg på Bones som en ren krimserie heller, da, så jeg er enig i at CSI er bedre i den sjangeren. Men disse litt cheesy kommentarene må jeg si at jeg syns det er svært mange av i CSI. Spesielt i f. eks CSI Miami. Og skuespillerne i CSI, spesielt de som spiller offer/mistenkte er heller ikke akkurat noen oskarkandidater i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes bones er veldig underholdene jeg. CSI derimot...

Anonymous poster hash: 46589...2c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Special victims unit!



Anonymous poster hash: c688c...837
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Jeg digger Special victims unit!

Anonymous poster hash: c688c...837

Me too! Og CSI Las Vegas og Criminal minds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt hvorfor man sammenligner Bones med disse rene krimseriene, for meg blir det to forskjellige sjangere. Bones og noen andre litt lettere serier i en og feks SVU i en annen. Jeg liker begge deler, hver til sitt bruk ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg ser ikke helt hvorfor man sammenligner Bones med disse rene krimseriene, for meg blir det to forskjellige sjangere. Bones og noen andre litt lettere serier i en og feks SVU i en annen. Jeg liker begge deler, hver til sitt bruk ;)

Det er sant. Castle er i litt samme sjanger. Den liker jeg bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Me too! Og CSI Las Vegas og Criminal minds.

Æsj, csi lv suger så kraftig nå

Ncis er bedre enn Bones

I hvilket univers? ncis har vært gørr fra starten av, bones var fra de første 6 sesongene

Horatio ja, enig med deg i akkurat det. Men ellers så elsker jeg CSI Miami. Drømmer meg liksom litt bort også er det gøy å se steder jeg har vært.

Anonymous poster hash: 90487...d63

Syns bare det er forferdelig dårlig skuespill.. og alle de teite morsomme kommentarene irriterer meg. Gjerne mens de står over et lik, det passer seg liksom ikke.

Nei takke seg til CSI, da snakker vi bra krimserie :)

Anonymous poster hash: 90487...d63

Haha du kan ikke ha sett mye tv, skuespillerene fra bones er så sykt langt i fra dårlige. Dem er mye bedre enn alle de csi folkene og tull...

Anonymous poster hash: ca068...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at serien har dårlig humor. Bøkene er kjempebra og absolutt ikke fordummende eller forenklet slik at serien er.

Anonymous poster hash: 91dc3...38e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Corto Maltese

Fatter ikke at TV3 gidder sende den en gang. Jeg har prøvd å gi den en sjans, men nei. De 2 hovedpersonene skal liksom være så artige og komme med kvikke kommentarer. Funker IKKE.

Er det noen som ser på dette i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 90487...d63

Jeg lurer på hvem som sitter med en pistol mot hode ditt og tvinger deg til og se på serien ?

Personlig liker jeg Bones selvom jeg synes serien var mye bedre i begynnelsen en hva den er nå

Men la oss være ærlige det vil alltid være slik at noen hater en serie og andre elsker den. Og vet dere hva begge har faktisk rett ingen av dem har feil siden det handler om personlig smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg har vært storfan av Bones helt siden jeg oppdaget det, men synes på en måte at de kunne ha avsluttet etter sjette sesong. Er redd for at de skal bruke seg helt opp før de avslutter. Men jeg må jo følge med allikevel, da, må innrømme det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...