Gå til innhold

Noen som er kjent i Oslo (Solli plass)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kommer med buss fra Drammen (E 18 fra Drammen). Hvordan kan jeg lettest komme meg til Solli plass? Såvidt jeg vet går ikke E-18 rett forbi der, men i nærheten? Hvilket busstopp kan jeg gå av på, og hvordan kommer jeg meg eventuelt videre til Solli plass?

Noen som vet?

Hilsen Nelle :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå av på Nasjonalteateret. Gå så tilbake langsmed slottsparken (på samme side som nasjonalteateret, dvs. venstre side av slottsparken når du står og kikker opp på slottet). Fortsett forbi slottsparken, ca 3-400 meter tenker jeg så står du på Solli Plass (Lapsetorvet). Solliplass er egentlig bare en "utposing av Drammensveien (nb - ikke motorveien!)

Skrevet

Er du sikker på at ikke bussen går ned Bygdøy Alle til Solli plass da? Veldig mange av bussene gjør jo det..

Skrevet

Når jeg bodde på Høvik/Bærum så gikk bussene jeg tok derfra direkte forbi Solli plass ihvertfall, så om ikke din går der, så kan du jo evt bytte i sandvika eller noe?

søk på www.trafikanten.no , kanskje du finner det der?

Skrevet

På Trafikanten foreslår de at jeg går av på Lysaker, og tar buss videre derfra til Bygdøy Alle. Det virker jo greit :-)

Nelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...