AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg leste et innlegg et eller annet sted hvor det sto: "jenter, menn blir tiltrukket at initiativ" hva vil det si? Hva betyr ordet initiativ? Takk på forhånd Anonymous poster hash: 413df...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 21. mars 2014 #2 Del Skrevet 21. mars 2014 initiativ vil si å innlede eller starte noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Del Skrevet 21. mars 2014 Hvordan uttales dette ordet? Er det 'insativ' eller 'insjativ'?Anonymous poster hash: 283da...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 21. mars 2014 #4 Del Skrevet 21. mars 2014 "initsiativ" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapern Skrevet 21. mars 2014 #5 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) folk bruker det og jeg er den eneste som ikke vet hva det betyr haha nå vet jeg det da Endret 21. mars 2014 av Tapern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 21. mars 2014 #6 Del Skrevet 21. mars 2014 http://decentius.hit.uib.no/lexin.html?ui-lang=nbo&dict=nbo-maxi&checked-languages=N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. mars 2014 #7 Del Skrevet 22. mars 2014 "initsiativ" For å tydeligjøre uttalen for TS, skal altså trykket ligge på siste stavelse. Dette ordet kunne du, TS, ha funnet ut av å se i hvilken som helst norsk ordbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå