AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Mye/lite tunge? Myke/hard tunge? Biting i leppen? mykt og rolig? Intenst? Ja..beskriv hvordan du liker å kline! Anonymous poster hash: c0edf...99a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Klisje, men: Perfekt klining for meg er med en jeg har følelser for. Da blir det alltid perfekt. Anonymous poster hash: ef197...a25 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Tror nesten ikke jeg kan huske noe dårlig klining. Jeg liker best intens klining med mye, myk tunge. Anonymous poster hash: 792e4...863 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Å begynne litt rolig med myk tunge for så å "gasse" på mer og mer etter en liten stund er bra. Biting i leppa er også et pluss! Anonymous poster hash: 280e1...8ad
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Vanskelig spørsmål egentlig.. Men ja, jeg liker først at det begynner litt mykt og rolig, og etterhvert bygger seg opp til å bli litt mer intenst. Syns det er digg å avbryte litt uti kliningen å tease litt med å forsiktig og rolig bite i leppa til personen og trekke seg litt tilbake når de er desperate etter mer, og tilslutt etter en liten stund gi inn å fortsette med klininga. For meg så blir det alltid mer intenst da, er somregel da de mennene jeg har vært med har ''tippet'' over og er bare klar for å ''ta meg med storm'' som de sier. Ellers den ene fyren jeg har vært borti han gjorde så og si alt galt når han skulle kline, er det værste jeg har vært borti. Altså han gapte så sinnsykt at kjeften hans omtrent dekket hele leppene mine, og tunga var som en hard tornado som prøvde å komme seg så langt ned halsen som mulig. Også var han så hardhent at det var omtrent vondt å kline.. mener det meste er egentlig bra klining sålenge man ikke gjør det så galt som han fyren jeg var borti. Anonymous poster hash: bb5a4...5ba
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 ingen tunge. har egentlig aldri klint sånn heftig, haha. liker kyssing jeg Anonymous poster hash: 2d1df...f1d
Tidus Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Jeg vet ikke med teknikker for perfekt klining, men jeg vet hva det motsatte kan innebære. Det verste jeg har opplevd (kanskje noen liker det, men for min del...) er at hun sugde på tunga mi! Det føltes helt forjævlig.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Hvem LIKER klining da? Utveksle bakterier med andre, neitakk. Jada, har kjæreste og kliner, men liker det ikke.Anonymous poster hash: 01362...931
romtemperert Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Jeg vet ikke med teknikker for perfekt klining, men jeg vet hva det motsatte kan innebære. Det verste jeg har opplevd (kanskje noen liker det, men for min del...) er at hun sugde på tunga mi! Det føltes helt forjævlig. Haha, enig! Veldig lite sexy.
Gjest Blåmeis Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Følelser involvert gjør ting ti ganger bedre! Best hvis det ikke er helt seriøst, og man kan le og smile og tulle litt samtidig. Variasjon gjør også sitt!
Eriks Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Klining m/mye tunge kun når jeg har drukket en del alkohol. Ellers liker jeg lett kyssing med nesten lukket munn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå