Gå til innhold

Er dette sikker beskyttelse mot graviditet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke på p-piller, men vi bruker kondom. Men han tar den bare på sånn "rett før" han kommer. Altså, vi holder på ganske lenge uten kondom, og så merker han at det nærmer seg, og så tar han den på og fortsetter.

Lenge siden jeg har vært sammen med noen, og han er mer erfaren enn meg. Så har tenkt at det er greit siden han gjør det på den måten. Men noen som har peiling?

Anonymous poster hash: 16264...f44
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det skal på fra starten. Hvis ikke er det som å "hoppe av i svingen".

Anonymous poster hash: 009c3...ac5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at noe av det våte som kommer ut før selve utløsningen kan inneholde spermier. Så nei, det er ikke sikker metode.

Anonymous poster hash: 1bae5...406
Skrevet

Nei, det er ikke sikkert! Når man har samleie, så kan det hende at gutten "lekker" litt sæd (pre-cum), og det vil derfor ikke være sikkert å ta på kondom rett før han kommer eller "hoppe av i svingen".

Vil anbefale dere å bruke kondom under hele samleiet, eller at du begynner på et prevansjonsmiddel dersom du ønsker det.

AnonymBruker
Skrevet

Det der blir du fort gravid av.

Anonymous poster hash: b5643...eff
Skrevet

Det er ikke sikkert nei. Det kan godt komme ut noen dråper som inneholder sædceller lenge før det går for han.

AnonymBruker
Skrevet

Og btw, hvis han ikke er testet, så be om det. Hvis dette er hans versjon av å "bruke kondom" så var det det med tidligere kvinner også. Du er hverken beskyttet mot graviditet eller sykdommer.

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig det samme som å hoppe av i svingen? Uhh? Er gutter klar over dette, de vil vel ikke risikere å gjøre noen gravid??!

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig det samme som å hoppe av i svingen? Uhh? Er gutter klar over dette, de vil vel ikke risikere å gjøre noen gravid??!

De gir vel F og tenker at du "tar deg av det". Ansvarlige menn bruker kondom riktig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De gir vel F og tenker at du "tar deg av det". Ansvarlige menn bruker kondom riktig.

Han vet at jeg ikke går på p-piller eller noe annet. Derfor jeg har bedt han om å bruke kondom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...