Gå til innhold

Blowjob kontra kukost

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen av jentene her som har sugd kuk for så å oppdage at fyren hadde "kukost" under forhuden? Hva gjorde dere? Fortsatte dere å suge og tygde i dere osten eller ba dere han vaske kølla umiddelbart?

For dere som ikke har vært borti kukost. Så er det løs hus mellom glansen på kuken og forhuden. Også kølla skifter hud nemlig.

Til opplysning. De guttene som har mye kukost og ofte er hyppige runkere. Runking skaper friksjon av løs hud..

Anonymous poster hash: b3e8c...584
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvsi jeg oppdager det så er det ikke aktuelt at jeg suger videre... eller i det hele tatt starter! det er lov å vaske seg...

Anonymous poster hash: f89fb...e46
  • Liker 1
Skrevet

Renslighet er en selvfølge. Det der hadde vært skikkelig turn-off!

Gjest TheRighteous
Skrevet

Hadde spydd.. Kan ikke tenke meg noe mer vemmelig. Heldigvis aldri opplevd det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har HELDIGVIS aldri opplevd det før. Tror jeg hadde spydd.

Anonymous poster hash: f0928...f8b

Skrevet

Hvem faen er det som stapper kuken i kjeften uten å inspisere den først?

Og HVEM er så nonsjalant med personlig hygiene at de HAR ost under forhuden? Faens møkkamann, i så fall.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og HVEM er så nonsjalant med personlig hygiene at de HAR ost under forhuden? Faens møkkamann, i så fall.

inspisere den? hvordan?

Anonymous poster hash: da80b...b37

Gjest HappyWaffle
Skrevet

inspisere den? hvordan?

se på den før man stapper den i kjeften vel

AnonymBruker
Skrevet

Hva om hun sluker kukken i mørket? Ikke alle som har sex med lyset på.

Skrevet

inspisere den? hvordan?

Damer flest har to øyne!

Skrevet

Tja, litt kukost har vel ikke drept noen ?

Om man tar en te-skje og skraper av kukosten så kan en få vekk det meste. Klarer en ignorere lukta, så går det fint. Har han ett veldig stort kukhode, kan en bare bruke en stor skje.

Til og med en ostehøvel kan brukes, men da anbefales det å være litt forsiktig og bruker en briller bør en ha de på.

En bør ikke tørke osten i gardinene slik jeg har sett det blitt gjort, bruk gjerne papir eller best av allt, noe odør drepende, evt. kan det brukes f.eks ett gamelt syltetøysglass med tett lokk til å fange kukosten så den ikke lukter så voldsomt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

heldigvis har jeg aldri opplevd det.

Anonymous poster hash: 4b150...2d1
AnonymBruker
Skrevet

Folk spiser da ost med mugg (muggost), så hvorfor skal de ikke greie å tygge unna litt kukost? Er jo ikke snakk om mugg tross alt, men kun løs hud.

Anonymous poster hash: fb815...400
Skrevet (endret)

inspisere den? hvordan?

"Hvordan"? Ja, hva tror du?

Dette minner meg på en artig vits jeg sjelden syns jeg kan fortelle, for den er så sleip.

Det er en Dogbert-vits:

"There are noe stupid questions.

Only stupid people asking questions."

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Folk spiser da ost med mugg (muggost), så hvorfor skal de ikke greie å tygge unna litt kukost? Er jo ikke snakk om mugg tross alt, men kun løs hud.

Og talg. Og urin. Og bakterier. Som har fermentert. Og som stinker. Jeg ville ikke ete min egen kukost, og jeg unner ingen andre den opplevelsen, heller.

Endret av Mann 42
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

nasty!! :kvalm:

tyder på dårlig hygiene! blir som at jeg ikke dusjer på 3-4 dager og noen slikker meg... ville blitt kvalm selv....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, typen vasker alltid penis først. og jeg vagina, før vi spiser hverandre :)

Anonymous poster hash: f26c6...a72
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, typen vasker alltid penis først. og jeg vagina, før vi spiser hverandre :)

Anonymous poster hash: f26c6...a72

Ikke lett å vaske 100% inni den høna. Hva om du har noe løst der inni? Ut med pinsett eller er det full styrke med høytrykksspyleren.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke lett å vaske 100% inni den høna. Hva om du har noe løst der inni? Ut med pinsett eller er det full styrke med høytrykksspyleren.

med tanke på at vagina er selvrensende hos jenter så trenger man da ikke vaske inni! -.-

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

med tanke på at vagina er selvrensende hos jenter så trenger man da ikke vaske inni! -.-

Selvrensende? Forklar litt her. Løse deler som er lang inni musa vil gå ut av seg selv??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...