Gå til innhold

Beste feriested for shopping

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Reiseliv er noe jeg ikke kan et døyt om. og Shoppinggal som både jeg og min kjære er har vi lyst til å legge ferien til et land med mye og rimelig shopping, men gjerne littt severdigheter også.

Hva er ditt favorittshopping land og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker meg veldig godt i Spania....

Der har de zara, berskha, stradivarius, pull&bear, sfera og el corte ingles. Ja, å så har de mange sko-butikker.... :)

Madrid er en bra plass, men har hørt Barcelona er shoppings-mekka.

Clea

Skrevet

Vi trivdes i Glasgow vi!

Masse klesbutikker, skobutikker og bokhandlere til meg, og dvd/musikk-butikker og de samme bokhandlerene til han også. Litt av hvert å se av severdigheter er det også, og denne gang skal vi ta noen turer med tog eller leiebil til Edinburgh i tillegg.

Skrevet

Barcelona har alt. Du kan "shop till you drop",eller se masse fin arkitektur.

Samme med Roma.

Hvis du ikke vil reise så langt,er jo både København og Stockholm vakre byer!

Skrevet

Beste shopping-reisemål er uten tvil USA.

Gjest Anonymous
Skrevet

Singapore, Kuala Lumpur eller Hong Kong.

Billig, bra og topp-moderne!

Skrevet

Har hørt fra bekjente at Kina skal være kjempebra for shopping. Visstnok utrolig billige merkevarer(ikke pirat).

Men det er jo et stykke til Kina da.......

Gjest Anonymous
Skrevet

I tillegg til de nevnte steder syntes jeg Sør-Afrika var veldig bra! Der var det veldig billig, og et helt fantastisk land å feriere i!!

Men av litt nærmere steder så liker jeg København, Roma, London og Paris. (Ikke billige steder, men..)

(Ellers er jeg veldig glad noen anbefalte USA, siden jeg selv skal på shopping i New York i sommer!!)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kommer litt an på hva du vil shoppe og ikke minst hvilken prisklasse du velger for shoppingen din.

Vil du shoppe med de store er Rodeo Drive i LA et kult sted.

Der er det haugevis med severdigheter i nærheten.

Skal du shoppe i Kina er det greit om du ikke er alt for stor. Jeg finner ingenting i mine størrelser der.

Skrevet

New York og Florida.

New York pga utvalget. Men hvis du virkelig er ute etter de gode kjøpene så reiser du til Florida og besøker en av de mange outlet butikkene.

Her selges merkevarer til sterkt reduserte priser. Jeg har akkurat hatt en runde til mange av disse etter 5 uker i USA. Vi endte opp med å måtte kjøpe en gedigen koffert og sende ting hjem fordi vi handlet så mye.

Skrevet

Synes storbyer i Europa har mye å tilby, litt forskjellig fra by til by. USA er også en klassiker, elsker USA! NYC er dyrt, så skal du andre steder i USA så vil jeg anbefale å shoppe der.

Skrevet

De beste shoppe tipsene jeg har er å dra til Barcelona eller USA. I USA var jeg i Florida. Her kan du shoppe til du besvimer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...