Gå til innhold

Jeg er langt nede

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sjeldent glad, jeg klarer ikke smile av glede. Da må jeg isåfall tvinge det frem. Putte på meg et falsk smil, bare for å vise at jeg er en glad person, normal.

Jeg er aldri med noen venner, fordi jeg rett og slett ikke har noen. Jeg sitter ofte for meg selv og depper, eller sover. Jeg vil feste, være ute med folk. Ikke sitte her å råtne i senga. Orker ikke dette mer.. Vet ikke hvordan jeg skal klare meg videre.

Jeg er dårlig på skolen, jeg kommer aldri til å lykkes med noen ting. Kommer aldri til å bli noe. Jeg er ensom, jeg vil bare gråte og sove. Hva skal jeg gjøre? Hvordan får man venner? Jeg er fylt med sosial angst også.. Vet liksom ikke hvordan jeg skal oppføre meg mot andre, hva jeg skal si, for at de skal syntes jeg er en ålreit jente :(

Anonymous poster hash: 7c7fa...234
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bürde ta Kontakt med fastlegen din, og fortelle han hvordan du har det. Høres ut som en depresjon.

Du skal være deg selv ovenfor andre, og si det du vil si, ikke de du tror de vil høre. Du vil vel ikke at de skal bli venner med deg på falskt grunnlag.Du må først bli glad i deg selv.Se at du faktisk er ett bra menneske.Det er jeg sikker på at du er.

For å være litt hard mot deg, da dette funket med meg da jeg var langt nede, så skal jeg be deg om dette:

"Ta deg sammen, gå i dusjen, stell deg, se at du er nydelig, gå en tur i solen.Ring legen din asap, begynn å ta tak i livet ditt. Du må ta ansvar for ditt liv."

Riktignok var det noen som sto meg veldig nær og som jeg har respekt for som sa dette til meg.Men de hadde jo rett.

Det blir sagt fordi man vil at du skal ha det bra, og bli bedre.Derfor sier jeg dette nå. :)

Anonymous poster hash: a7ddb...d8d
  • Liker 1
Skrevet

Hei!

Jeg kjenner følelsen. Jeg droppet ut av videregående på grunn av sykdom og da mistet jeg alle vennene mine. I dag er jeg 21 år, deprimert og føler at verden bare har gått videre uten meg. Jeg er er ufattelig ensom. Skulle virkelig ønske at jeg hadde ei venninne som jeg bare kunne ringe til en gang i blant, men jeg har ingen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for svar. Jeg har snakket med fastlegen min ang. ADHD, så jeg skal til utredning i mai. Og da skal jeg si at jeg sliter med dette også. Tror mye av grunnen til at jeg ikke klarer meg på skolen er at jeg ikke klarer å konsentrere meg, holde fokus. Har aldri klart å lese/gjøre oppgaver hjemme. Jeg er også glemsom, og uoppmerksom. I tilegg til at jeg føler det jeg skrev i første post. Jeg vurderer å droppe ut av et fag siden jeg ikke klarer å holde styr på alt på en gang. Blir for mye for meg. Jeg tar opp fag, ikke videregående. Så kaster bort mye penger, men jeg syns helsa er viktigere, egentlig.

Anonymous poster hash: 7c7fa...234
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er bra at du tenker på helsa di . Mange i dagens samfunn pusher seg mer enn nødvendig for å bli en av flokken, og være flink. Men da du ligger der med ett ben i graven fordi du har tenkt mer på hva andre mener og tror, og dermed ødelagt deg selv, da er det ingen som takker deg for innsatsen.

Respekt til deg, som vil ta tak i eget liv!!

Anonymous poster hash: a7ddb...d8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...