AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Jeg er ei jente på 16 år som sliter veldig med store mensensmerter. Jeg blir veldig ubehagelig kvalm, får vondt og kaster opp. Vanlig smertestillende funker ikke, men jeg har fått noe annet av legen(husker ikke hva det var) som hjelper litt. Dette blir jo et problem for meg siden det er veldig ubehagelig å sitte på skolen sånn her, og når jeg ber om få bli hjemme må jeg nesten syte meg til det fordi mamma mener det er bare noe jeg må leve med. Når jeg får bli hjemme (helt til det går bedre) virker det som hun blir sur og irritert. Hva skal jeg gjøre?Anonymous poster hash: 5423f...8b2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Jeg hadde det samme problemet som deg, da jeg var på din alder, og klarte rett og slett ikke gå på skolen. Enten må du prøve å snakke ordentlig med moren din, forklare hvor ille det er. Eller så må du syte, og bare tåle at hun er litt sur. Lykke til Anonymous poster hash: e90e0...668
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Jeg vet det finnes noen piller på apoteket du kan prøve. Det er smertestillende som er til for mensensmerter. Kanskje du kan prøve de? Jeg har ikke selv de utrolig vonde smertene, men sliter veldig med tretthet og hodeverk de første dagene.. Anonymous poster hash: 75c5e...f0c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Har du prøvd å ta en paracet og en ibux på en gang? Det er det eneste som hjelper meg Anonymous poster hash: e90e0...668
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Uff, ikke noe godt å ha det slik! Jeg var også plaget av dette da jeg var på din alder og løsning for meg ble p-piller. Det gjorde stor forskjell for min del. Noe å vurdere? Ellers er Naproxen god smertestillende mot akkurat slike smerter og varmefalske/varmepute har jeg hatt mye glede av (de finnes noen som man kan gå med under klærne.) Anonymous poster hash: d5b75...54f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Naproxen, tar bort det meste. Reseptfritt på apotek Anonymous poster hash: 20a08...280
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå