AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Ønsker ikke å være frekk, men synes det er svært få at utvekslingsstudentene som kommer til Norge som er attraktive. Egentlig ganske rart for mange av dem er jo tyskere/franskmenn så ikke så ulikt nordmenn utseendemessig og kulturelt. Synes ikke kineserne som kommer til Norge er spesielt pene heller, selv om jeg liker asiatiske damer generelt. Noen som har opplevd det samme, er gutt. Anonymous poster hash: 50249...460
happiest Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Jeg legger ikke merke til slikt... Gjør det noe at de ikke er attraktive? 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Hva slags merkelig provoserende/runketråd er dette her? Har du sett mange utvekslingsstundeter TS? Ser mange via Ansa, og der er det flust av kjekke menn og kvinner:) Anonymous poster hash: 1085d...d79
Persephone Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Har vel heller opplevd det stikk motsatte. Er selv utvekslingsstudent i England og det virker som om de engelske guttene liker de norske jentene veldig godt (det er veldig få gutter med, så kan ikke uttale meg noe spesielt om det). Et par uker tilbake ble jeg spurt av en kompis av den engelske kompisen min om alle norske jenter er så pene. Er heller ikke noe problem å få oppmerksomhet ute på byen, og jeg har selv både beiler (god venn) og holder på med en. Når jeg tenker meg om hørtes dette ikke akkurat spesielt bra ut, uff.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har blitt kjent med en del utvekslingsstudenter i løpet av årene, noen gjennom bofellesskap og andre gjennom feks klatring. Og de er minst like varierte som nordmenn er. Noen arrete og stygge som juling, andre fantastisk vakre jenter eller noen av de mest attraktive mennene jeg har møtt. Fellesnevneren er vel at de fleste jeg møter som er attraktive (i Trondheim) har vert gjennom feks klatring heller enn helt vilkårlig. Og har vert folk som gjerne ikke har studert noe altfor prestisjefylt, feks design eller barn og ungdom. Folk som har kommet til Norge for å ha det gøy og drive med fritidsaktivitetene sine. Mens de minst attraktive har vert feks ingeniører av diverse slag. De som har kommet til Norge som andre eller tredjevalg og bare er her for å bygge CV. De flinkeste studentene kommer ikke til Norge på utveksling, de har bedre alternativer. Anonymous poster hash: 6da2a...c08
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 I kina er det ikke vanlig å sminke seg like mye som i Norge. Se på dere selv uten sminke. Mange av dere er heller ikke pene uten sminke. Dessuten er de kineserene som studere i norge kun her for skole og utdanning, de fleste har allerede forlovet seg i kina. Legger også til at de jentene som studerer i norge ikke sminker seg fordi de ikke har råd, men fordi de ikke tar seg tid til det. nå snakker jeg ikke om alle, men når man sender barna til skole i et land som Norge så er familien veldig rik, da snakker jeg ikke om 1-2 mill kroner, da snakker jeg om 20++ mill. De er under utrolig stort press og derfor er de ofte ikke med i sosiale sammenkomster med medelever. Hilsen en kinesisk gutt vet hvordan det er. Anonymous poster hash: d409b...584
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Har vel heller opplevd det stikk motsatte. Er selv utvekslingsstudent i England og det virker som om de engelske guttene liker de norske jentene veldig godt (det er veldig få gutter med, så kan ikke uttale meg noe spesielt om det). Et par uker tilbake ble jeg spurt av en kompis av den engelske kompisen min om alle norske jenter er så pene. Er heller ikke noe problem å få oppmerksomhet ute på byen, og jeg har selv både beiler (god venn) og holder på med en. Når jeg tenker meg om hørtes dette ikke akkurat spesielt bra ut, uff. Bodd i england sjæl, finnes vel knapt land med høyere buruglefaktor så forstår godt at norske jenter er populære. Det er egenltig norske gutter også, skal ikke så mye til før man blir sett på som eksotisk. Jeg har blitt kjent med en del utvekslingsstudenter i løpet av årene, noen gjennom bofellesskap og andre gjennom feks klatring. Og de er minst like varierte som nordmenn er. Noen arrete og stygge som juling, andre fantastisk vakre jenter eller noen av de mest attraktive mennene jeg har møtt. Fellesnevneren er vel at de fleste jeg møter som er attraktive (i Trondheim) har vert gjennom feks klatring heller enn helt vilkårlig. Og har vert folk som gjerne ikke har studert noe altfor prestisjefylt, feks design eller barn og ungdom. Folk som har kommet til Norge for å ha det gøy og drive med fritidsaktivitetene sine. Mens de minst attraktive har vert feks ingeniører av diverse slag. De som har kommet til Norge som andre eller tredjevalg og bare er her for å bygge CV. De flinkeste studentene kommer ikke til Norge på utveksling, de har bedre alternativer. Anonymous poster hash: 6da2a...c08 Går selv på studie med høyt inntakskrav så kanskje det er noe der. Men synes det er omvendt blant norske, her synes jeg ofte det å studere noe med prestisje henger sammen med å se bra ut. Omtrent alle jeg kjenner gjennom studiet legger arbeid i kosthold og trening. TS Anonymous poster hash: 50249...460
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå