Gå til innhold

Sex med mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne helgen skal jeg ut med typen, noe som fort fører til sex, og selvfølgelig klaffer det akkurat med mensen. Jeg har aldri hatt sex når jeg har hatt mensen før, så det hadde vært greit med et par tips til hvordan det skal bli minst mulig ubehagelig for oss begge. Hadde også vært greit med tips til hvordan vi kan unngå at det ser ut som om noen er blit masakert når vi er ferdige.

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Unngå sex?

Anonymous poster hash: b5541...32b

Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Ja, nå er jeg spent på om noen vet hvordan man unngår det.

Ha sex i dusjen? Eller bare gi blanke f? Det er jo ikke farlig med litt blod (eller mye).

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Legg en håndduk under dere og så hopper dere rett i dusjen etterpå. Eventuelt ha sex i dusjen. Ellers så er det jo mye man kan gjøre som ikke involverer penetrering da.

Skrevet

Jeg vil foreslå misjonærstillingen for minst mye søl. Hvor du da også har et håndkle under stumpen din.

Skrevet

Håndkle under og bruk tampong før, ikke bind.

Skrevet

Dusjen var virkelig ingen dum idé. Skal foreslå det.

Og takk for tips om tampong. Det var en av tingene jeg var mest usikker på.

Gjest Tamsi
Skrevet

Bruk tampong, ta den ut før action og putt inn en ny snart etter. Dersom du blør mye er ikke søl til å unngå, jeg prøver alltid å unngå den verste dagen.

Skrevet

Ikke vær øverst...

Skrevet

Bruk tampong, ta den ut før action og putt inn en ny snart etter. Dersom du blør mye er ikke søl til å unngå, jeg prøver alltid å unngå den verste dagen.

Blør heldigvis ikke så grusomt mye, men vil jo helst unngå så fryktelig mye søl. Men takk for tips om tampong.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp Soft Tamponger som du kan bruke under sex!

http://www.oriononlineshop.com/epages/orion_NO.storefront/532b66e30054ec6a271fc0a8017b06a0/Product/View/06300550000

Jeg var først veldig skeptisk, men dette er meget praktisk!

Og sååå komfortable. Hadde det ikke vært for at de er ganske dyre, hadde jeg brukt de hele tiden... ;) Disse er også veldig normale i andre land, men håper det blir mer og mer normalt i norge.

Anonymous poster hash: 111e0...4bc
  • Liker 1
Skrevet

http://www.oriononlineshop.com/epages/orion_NO.storefront/532b66e30054ec6a271fc0a8017b06a0/Product/View/06300550000

Og sååå komfortable. Hadde det ikke vært for at de er ganske dyre, hadde jeg brukt de hele tiden... ;) Disse er også veldig normale i andre land, men håper det blir mer og mer normalt i norge.

Det så utrolig lurt ut! Men siden du sier de er normale i andre land, skal jeg sjekke om jeg kan finne dem billigere et annet sted på nettet. Befinner meg nemmelig i England for tia.

Skrevet

Bruk tampong før, ha et håndklé under og hold deg til misjonærstillingen, så bør det ikke være noen problemer. :)

Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg synes det var ubehagelig å ha sex med mensen, jeg. Det var vått, føltes tørt uansett, og var generelt ubehagelig. Men det er meg da :)

Vi la et mørkt håndkle vi ikke brydde oss noe særlig om under rumpa mi, og så brukte han kondom. Nå går jeg på cerazette, så jeg har heldigvis ikke mensen lengre, hehe :)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

En venninne av meg prøvde det, og det endte med at hun brukte to timer på å få den ut igjen.
Gjest HappyWaffle
Skrevet

En venninne av meg prøvde det, og det endte med at hun brukte to timer på å få den ut igjen.

ja jeg ser ikke for meg at de er lette å få ut :klo:

• 3 uker senere...
Skrevet

ja jeg ser ikke for meg at de er lette å få ut :klo:

Bruker slike selv, er ikke noe stress å ta de ut.

De har en liten hempe/løkke på seg,

er bare å få fingern i gjennom den,

også dra den ut.

Skjønner ikke at folk kan 'miste' ting i vagina...

Alt som går opp, kommer jo ned.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker slike selv, er ikke noe stress å ta de ut.

De har en liten hempe/løkke på seg,

er bare å få fingern i gjennom den,

også dra den ut.

Skjønner ikke at folk kan 'miste' ting i vagina...

Alt som går opp, kommer jo ned.

Korte fingre og dyp vagina? Jeg har ikke 10 cm lange fingre hvertfall. Og om karen har stor penis så kan den jo bli dyttet helt opp

Anonymous poster hash: e5e7b...2cd

Skrevet

Korte fingre og dyp vagina? Jeg har ikke 10 cm lange fingre hvertfall. Og om karen har stor penis så kan den jo bli dyttet helt opp

Anonymous poster hash: e5e7b...2cd

Hmm, godt poeng. Har ganske lange fingre, så kanskje derfor det ikke er noe problem :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer disse soft tampongene? Kommer det ikke noe blod ut under samleie da? Jeg sliter litt med at jeg blør lett ved litt røff sex (har en lettblødende livmor) så kunne vært greit og prøvd disse;-)

Anonymous poster hash: c21d8...5c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...