AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har en nydelig sort dressjakke(blazer??) fra filippa K. Men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke den? Til dongeri føler jeg blir feil, og viss jeg har skjørt til føler jeg meg for pyntet. Ideer til hvordan jeg kan bruke den? Hvordan bruker du din dressjakke og til hvilke anledninger?Anonymous poster hash: 09531...376
Kicki_90 Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Jeg bruker mine til jeans, i forskjellige farger, enten med bluse, skjorte, t-skjorte eller genser under. Ikke ofte jeg har det til skjørt, da er det til et litt røffere skjørt og flate sko med en enkel topp under.
Gjest Inggolf Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Bruker min til det meste.. Til kjoler om det er litt småkaldt. Synes stort sett valg av sko, smykker kontra ikke-smykker, veske, hår og sminkee avgjør om det ser pyntet ut eller ei. Liker å bruke dressjakka til baggy jeans også. Da ser det ihvertfall ikke pyntet ut
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Bruker ofte til jeans, med da enten bling-bling topp under, en rocka t-skjorte eller en pen bluse. Kommer helt an på settingen. Kjekt å ha over en kjole også, sånn i tilfelle det blir kaldt. Er et universalplagg, som passer til nesten alt (søte blondekjoler blir kanskje litt feil).
dillyduzit Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Oi, sorry om det ble noen store bilder og en lang post. Dette bruker jeg hvertfall med min blazer fra Filippa K. Kanskje det kan være noe inspirasjon? 1
Chien Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Bruker min absolutt til dongeri. Men bare mørke, trange jeans. Ellers bruker jeg den til skjørt også. For pyntet? Who gives a crap! Men aller mest så bruker jeg dressjakka til hverdagskjole og strømpebukser. Du kan jo nesten bruke dressjakka til hva som helst.
Emelisse Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Oi, sorry om det ble noen store bilder og en lang post. Dette bruker jeg hvertfall med min blazer fra Filippa K. Kanskje det kan være noe inspirasjon? Hvor er den stripete genseren fra? Falt pladask for den. Jeg bruker ulike blazere til ulike formål. Noen av dem har snitt som er penest til bukser, andre passer bedre til skjørt. Jeg bruker dem både sammen med dressbukser, smale kjoler eller blyantskjørt på jobb, eller med jeans og t-skjorte privat. Det eneste jeg i grunnen ikke bruker blazer til er vide skjørt. Da ser jeg bare ut som en tufs, det kler jeg rett og slett ikke.
dillyduzit Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Hvor er den stripete genseren fra? Falt pladask for den. Jeg bruker ulike blazere til ulike formål. Noen av dem har snitt som er penest til bukser, andre passer bedre til skjørt. Jeg bruker dem både sammen med dressbukser, smale kjoler eller blyantskjørt på jobb, eller med jeans og t-skjorte privat. Det eneste jeg i grunnen ikke bruker blazer til er vide skjørt. Da ser jeg bare ut som en tufs, det kler jeg rett og slett ikke. T By Alexander Wang
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Oi, sorry om det ble noen store bilder og en lang post. Dette bruker jeg hvertfall med min blazer fra Filippa K. Kanskje det kan være noe inspirasjon? Tusen takk :-D masse gode tips :-D brukte den i dag faktisk, til sort ankelstøvletter, sort dongeri og en beige genser inni. Følte meg fin men ikke for "over-fin"! Tusen takk for svar :-)) Anonymous poster hash: 09531...376
Gjest lavendelkyss Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Se denne tråden også http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=821905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå