AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/480356-0014_1?$nelly_392x523$&cropN=0.02,0,0.955,1 Har kjøpt meg flere ulike sorte blazere da jeg synes de gir et klassisk, kult og pent utseende avhengi av hvorden du styler den.. MÅ man ha dongeribukse til blazer (når man ikke vil ha dress-look med dressbukse) ? Jeg har kjøpt noen stretch jeggings, og tøffe tykke leggings med skinn-look, zip og noen mattere og "vanlige". Blir det helt feil å bruke de til blazer samme om jeg styler med en kul shirt under? Og hvilke sko er pene til om man ikke ønsker høyhæler...... Anonymous poster hash: f27d3...cf2
Gjest Nanne70 Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/480356-0014_1?$nelly_392x523$&cropN=0.02,0,0.955,1 Har kjøpt meg flere ulike sorte blazere da jeg synes de gir et klassisk, kult og pent utseende avhengi av hvorden du styler den.. MÅ man ha dongeribukse til blazer (når man ikke vil ha dress-look med dressbukse) ? Jeg har kjøpt noen stretch jeggings, og tøffe tykke leggings med skinn-look, zip og noen mattere og "vanlige". Blir det helt feil å bruke de til blazer samme om jeg styler med en kul shirt under? Og hvilke sko er pene til om man ikke ønsker høyhæler...... Anonymous poster hash: f27d3...cf2 Synes sånne blazere passer til det meste, så kjør på Du kan bruke masse forskjellge sko, det kommer mer an på buksene og hva du foretrekker, enn på blazeren. Ballerinasko, loafers, sneakers, ankelboots......you name it.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Synes sånne blazere passer til det meste, så kjør på Du kan bruke masse forskjellge sko, det kommer mer an på buksene og hva du foretrekker, enn på blazeren. Ballerinasko, loafers, sneakers, ankelboots......you name it. Men hva med buksen? Jeg har jo disse tykke tightsene og jeggingsene jeg har kjøpt...Blir det heelt feil med de? Anonymous poster hash: f27d3...cf2
Jolene Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Men hva med buksen? Jeg har jo disse tykke tightsene og jeggingsene jeg har kjøpt...Blir det heelt feil med de? Anonymous poster hash: f27d3...cf2 Kommer helt an på overdelen for min del. Har brukt jeggings jeg og, men da er omtrent alltid rumpa dekket, eller der hvor det avsløres at det er e tights er dekket. Jeggings+blazer synes jeg kan bli fint, tights+blazer er derimot no-go med mindre du ikke dekker rumpa. Blir litt vanskelig å svare uten at du kommer med eksempler på tights du har kjøpt 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Kommer helt an på overdelen for min del. Har brukt jeggings jeg og, men da er omtrent alltid rumpa dekket, eller der hvor det avsløres at det er e tights er dekket. Jeggings+blazer synes jeg kan bli fint, tights+blazer er derimot no-go med mindre du ikke dekker rumpa. Blir litt vanskelig å svare uten at du kommer med eksempler på tights du har kjøpt En jeggings, en legging og en videre bukse Denne, denne og denne Her er en annen blazer jeg har kjøpt btw http://www.bubbleroom.no/nn/kl%C3%A6r/dame/vila/casual/mask-cardigan-string-1 Anonymous poster hash: f27d3...cf2
Jolene Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 En jeggings, en legging og en videre bukse Denne, denne og denne Her er en annen blazer jeg har kjøpt btw http://www.bubbleroom.no/nn/kl%C3%A6r/dame/vila/casual/mask-cardigan-string-1 Anonymous poster hash: f27d3...cf2 Nummer 1 og 3: topper som går minimum til hofta. Nummer 2 kan du stå litt friere med, men der ville jeg brukt litt smykker i halsen for å sprite opp antrekket samt hatt en ettersittende blzer til. Den siste blazeren du linket til vil være fine til hverdags med nummer 1 og 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Nummer 1 og 3: topper som går minimum til hofta. Nummer 2 kan du stå litt friere med, men der ville jeg brukt litt smykker i halsen for å sprite opp antrekket samt hatt en ettersittende blzer til. Den siste blazeren du linket til vil være fine til hverdags med nummer 1 og 3 Takk! Får prøve meg litt frem..Føler dog at jeg må ha pumps til alle disse plaggene, men vil heller bruke disse eller disse f.eks som er sko jeg føler meg mye mer komf i. Har mange slike type sko, men redd de ikke passer med antrekk med blazer...!? Anonymous poster hash: f27d3...cf2
Gjest Nanne70 Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Takk! Får prøve meg litt frem..Føler dog at jeg må ha pumps til alle disse plaggene, men vil heller bruke disse eller disse f.eks som er sko jeg føler meg mye mer komf i. Har mange slike type sko, men redd de ikke passer med antrekk med blazer...!? Anonymous poster hash: f27d3...cf2 Det går bra, det, hvis du holder resten av antrekket noenlunde casual. Med tights og jeggings er det viktig at overdelen dekker rumpa, så en tynn college- eller strikkegenser, evt, med en lengre singlet under, kan fungere bra her. Tenk deg f.eks. noen av antrekkene under med genser og blazer:
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Det går bra, det, hvis du holder resten av antrekket noenlunde casual. Med tights og jeggings er det viktig at overdelen dekker rumpa, så en tynn college- eller strikkegenser, evt, med en lengre singlet under, kan fungere bra her. Tenk deg f.eks. noen av antrekkene under med genser og blazer: Tusen takk! Skal prøve på dette!! Legg gjerne ut flere antrekk du synes passer fint sammen med det jeg beskriver! Anonymous poster hash: f27d3...cf2
Brunost Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Jeg bruker blazer til alt jeg Er favorittplagget mitt, da det passer til det meste og fordi jeg føler meg vel i det. Kan brukes til kjoler, skjørt, bukser og shortser. Man kan style den både opp og ned (med smykker, bluser, t-skjorter osv). Er bare å prøve seg fram med det du har i skapet
Jolene Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 Takk! Får prøve meg litt frem..Føler dog at jeg må ha pumps til alle disse plaggene, men vil heller bruke disse eller disse f.eks som er sko jeg føler meg mye mer komf i. Har mange slike type sko, men redd de ikke passer med antrekk med blazer...!? Anonymous poster hash: f27d3...cf2 Sånne sko passer knallbra til jeggings (1 og 3) ville brukt pumps til den sorte (nummer 2). Her er noen eksempler jeg liker:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå