Gå til innhold

Kristiansand v.s Oslo ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi tenker iblant på å flytte. Hva er fordeler med å bo i Kristiansand v.s. Oslo?

Eller omvendt. Nå er jo ikke avstanden all verdens men kommer nok ikke til å pendle så mye om dette blir en realitet. Har bare vært et par ganger i Kristiansand men i Oslo er jeg godt kjent. Vil bare ha noen tanker rundt det. Jobb kan jeg få begge steder. Er det ok¨å være tenåring i Kristiansand? Hørt det er mye hyggelige cafeer der. Er det mye fritidstilbud i Kr.sand? Lag og foreninger, godt bomiljø?

Blir iblant lei av Oslo. Kanskje ikke noe bedre i Kr.sand?

Innspill? Takker så mye :takke::sol:

Anonymous poster hash: 178bc...530
Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

90% av innbyggerne i kristiansand er jo dyr fra dyreparken

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd i Oslo tidligere og bor nå i Kristiansand. Trives godt her fordi det er akkurat passe stort for meg. Veldig koselig i byen og mange fritidstilbud. Det jeg liker minst med Kristiansand vs Oslo er at mennesker er mye mer dømmende her. Kanskje fordi de ikke er vandt med samme mangfold som det er i Oslo. Masse lagidretter for barn og ungdom stort sett over hele byen. Også mange gode skolemiljøer rundt om virker det som. Absolutt en fin og koselig by.

Anonymous poster hash: f4b80...e2a

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg liker minst med Kristiansand vs Oslo er at mennesker er mye mer dømmende her.

Anonymous poster hash: f4b80...e2a

Ja, det hører vel inn under det såkallte bibelbelte, dessverre.

Anonymous poster hash: ffde3...05a

• Liker 1
Skrevet

Mitt inntrykk av Kristiansand er at det er en koselig liten by og det er rent og pent der, og en veldig fin strand om sommeren.

Oslo er ikke en spesielt koselig by, men er større og mer livlig om det er det man ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...