AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Sliter med depresjon og har nå forsøkt cipralex 10mg i 4 mnd uten særlig effekt. Begynte på wellbutrin 150mg for et par dager siden og merker effekten sykt godt. Masse energi, godt humør, kan til og med le og spøke. Føler jeg har blitt et nytt menneske rett og slett. Er det flere som har opplevd dette? Altså så rask effekt og at det funker så bra? Virker nesten for godt til å være sant. Til info tar jeg fortsatt cipralex og skal fortsette med det. Men tar wellbutrin ogsåAnonymous poster hash: 3622b...55a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Hei! Har økt energi fra dag en men nei jeg smiler ikke og ler. Har bare vært veldig nervøs store deler av dagen. Ca 30 min etter tabletten er tatt får jeg veldig vondt i hodet og det kommer tilbake på kvelden. Skjelver på hendene, har delvis insomnia, litt tørr i munnen (men ikke så ille), tinitus (legger merke til det når jeg skal sove og det er stille rundt meg). Ustabilt humør. Har ringt fastlegen og skal på time mandag. Det skal ta inntl 3 uker før man merker full effekt. Virkningen er individuell så vær glad hvis det holder seg sånn Lykke til ! Anonymous poster hash: bbf8c...2e8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Sliter med depresjon og har nå forsøkt cipralex 10mg i 4 mnd uten særlig effekt. Begynte på wellbutrin 150mg for et par dager siden og merker effekten sykt godt. Masse energi, godt humør, kan til og med le og spøke. Føler jeg har blitt et nytt menneske rett og slett. Er det flere som har opplevd dette? Altså så rask effekt og at det funker så bra? Virker nesten for godt til å være sant. Til info tar jeg fortsatt cipralex og skal fortsette med det. Men tar wellbutrin ogsåAnonymous poster hash: 3622b...55a Nei, og vil bytte preparat men til hva? Anonymous poster hash: bbf8c...2e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå