Gå til innhold

Er "designervesker" (og klær) billigere i Danmark?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er vesker fra f. eks Marc Jabos billigere i Danmark enn i Norge, og i så fall med ca hvor mye? Og selger de merker som Bergans i Danmark, og er dette i så fall billigere?

Tusen takk for svar!

Anonymous poster hash: 2b3bd...a08
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, merkeklær koster det samme, men utvalget er selvsagt større. Man får ikke momsfritak som f.eks. i UK.

Bergans har jeg aldri sett, men nå ser jeg ikke mye etter sånt tøy heller. Ting er uansett ikke mye billigere enn i Norge.

Anonymous poster hash: ad3e3...764

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Shopping i Danmark er ikke billigere enn her i Norge, men utvalget er jo godt da!

Anonymous poster hash: 31a8b...dfa

Skrevet

Godt utvalg, men prisene er mye det samme :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok, tusen takk :)

Anonymous poster hash: b2f0b...70c
AnonymBruker
Skrevet

Nei, merkeklær koster det samme, men utvalget er selvsagt større. Man får ikke momsfritak som f.eks. i UK.

Bergans har jeg aldri sett, men nå ser jeg ikke mye etter sånt tøy heller. Ting er uansett ikke mye billigere enn i Norge.

Jeg skal kjøpe marc jacobs veske i køben, og har kontaktet de om pris. Når jeg regner om danske kroner til norske er summen faktisk litt over 1000 kr rimeligere i Danmark enn i Norge.

Anonymous poster hash: 042e3...ea5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe marc jacobs veske i køben, og har kontaktet de om pris. Når jeg regner om danske kroner til norske er summen faktisk litt over 1000 kr rimeligere i Danmark enn i Norge. Anonymous poster hash: 042e3...ea5

Da har du hatt flaks. Jeg bor i Danmark og skulle virkelig ønske at det var en generell regel at ting var billigere her, men neida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...