AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Hei! Er vesker fra f. eks Marc Jabos billigere i Danmark enn i Norge, og i så fall med ca hvor mye? Og selger de merker som Bergans i Danmark, og er dette i så fall billigere? Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 2b3bd...a08
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Nei, merkeklær koster det samme, men utvalget er selvsagt større. Man får ikke momsfritak som f.eks. i UK. Bergans har jeg aldri sett, men nå ser jeg ikke mye etter sånt tøy heller. Ting er uansett ikke mye billigere enn i Norge. Anonymous poster hash: ad3e3...764 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Shopping i Danmark er ikke billigere enn her i Norge, men utvalget er jo godt da! Anonymous poster hash: 31a8b...dfa
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Ok, tusen takk Anonymous poster hash: b2f0b...70c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Nei, merkeklær koster det samme, men utvalget er selvsagt større. Man får ikke momsfritak som f.eks. i UK. Bergans har jeg aldri sett, men nå ser jeg ikke mye etter sånt tøy heller. Ting er uansett ikke mye billigere enn i Norge. Anonymous poster hash: ad3e3...764 Jeg skal kjøpe marc jacobs veske i køben, og har kontaktet de om pris. Når jeg regner om danske kroner til norske er summen faktisk litt over 1000 kr rimeligere i Danmark enn i Norge. Anonymous poster hash: 042e3...ea5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Jeg skal kjøpe marc jacobs veske i køben, og har kontaktet de om pris. Når jeg regner om danske kroner til norske er summen faktisk litt over 1000 kr rimeligere i Danmark enn i Norge. Anonymous poster hash: 042e3...ea5 Da har du hatt flaks. Jeg bor i Danmark og skulle virkelig ønske at det var en generell regel at ting var billigere her, men neida...Anonymous poster hash: ad3e3...764
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå