Gå til innhold

København - shopping?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bestilte nettopp en tur til København i helga. Jeg har ikke vært der siden jeg var 12, og det er 11 år siden...

Det jeg lurer på er selvfølgelig shopping :wink:

Jeg har bare et par dager, så blir bare å oppholde meg i "sentrums-kjernen".

Hvilke butikker og merker vil dere anbefale? Tenker mest på "high-street" butikker - altså ikke kjempe dyre design butikker, men vanlige kjedebutikker fra H&M, Zara nivå til DKNY, Bruuns Bazar nivå.... Om dere skjønner hva jeg mener :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

nå kan jeg ikke komme på hva den gaten heter i københavn... :-x

men finner du hovedgaten, kan jeg love det at du finner mer enn nok av disse butikkene!!! :) var her for noen år siden, og tviler på at det har blitt færre butikker. var så mye at jeg visste ikke hvor jeg skulle gå. og da var jeg IKKE innom noen av de dyre butikkene... :o

Skrevet

Takk for svar!!

Sikkert "Strøget" du mener? Det er i alle fall rundt det området jeg har tenkt å holde meg :wink:

Skrevet

jepp.. :P

tror jeg kunne brukt flere dager bare inne på den ene h&m butikken jeg var innom, tre etg. hadde det ikke vært for kjæresten som holdt på å dø etter en halv time.. :hoho:

Skrevet

Masse ok butikker på Strøket. Sist gang jeg var der ble jeg i hvert fall 4000,- fattigere... Men da fikk jeg også mange flotte plagg.

Skrevet

Åh.....gleder med ennå mere til å reise nå ja.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...