MyElixir Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Disse kan ofte virke useriøse og krasse i sine svar. Svarer frekt og uten filter. Sosialt uakseptabelt ellers i samfunnet. Selvfølgelig skal alle få lov til å være anonyme her inne, men da tenker jeg at det burde være i spørsmål der man vil være anonym, og ikke i svar til medlemmer som stiller spørsmål eller dilemmaer som opptar dem. Hvorfor tillater KG at anonyme brukere får svare og kommentere alt? 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 That's just the way it is. Deal with it.Anonymous poster hash: 4ce13...c21 1
MyElixir Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2014 That's just the way it is. Deal with it.Anonymous poster hash: 4ce13...c21 Godt eksempel
Lilac Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Hvis anonyme frekkaser plager deg, bør du ikke være på et nettforum.
MyElixir Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2014 Hvis anonyme frekkaser plager deg, bør du ikke være på et nettforum. Godt sagt! Men de plager ikke meg nevneverdig, jeg er sjeldent ute med innlegg. Men jeg har sett tråder der alt bare flyter ut i andre settinger enn det som opprinnelig var hovedpoenget med TS sin problemstilling. Har selvfølgelig opplevd det selv en gang eller 2, men jeg takler det. Synes bare det er synd når noen kommer inn på alvorlige tema og kupper hele tråden...
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Jeg opplever ofte at brukere med nick er frekke og smakløse. Nå har det vært diskusjon om AB bruken i flere tråder, og forumet har sagt at funksjonen er kommet for å bli. Så dersom du opplever irritasjon ang noen få frekke brukere anbefaler jeg deg å telle til ti... Anonymous poster hash: f8ecf...0e9 1
MyElixir Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2014 Jeg opplever ofte at brukere med nick er frekke og smakløse. Nå har det vært diskusjon om AB bruken i flere tråder, og forumet har sagt at funksjonen er kommet for å bli. Så dersom du opplever irritasjon ang noen få frekke brukere anbefaler jeg deg å telle til ti... Anonymous poster hash: f8ecf...0e9 Jeg føler ikke jeg trenger telle til 10, men jeg ser at andre får litt useriøse svar og jeg tenker kanskje at det er lett å gjemme seg bak AB. Jeg ser også at enkelte nick mangler noen antenner...
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Godt eksempel Thank you very much Anonymous poster hash: 4ce13...c21 1
sebastianen Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Denne diskusjonen har vårt på KåGe ca tusen ganger. Anonyme brukere genererer klikk , derfor blir de. Kvinneguiden lever av reklame. Men ja, de er en plage.... 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå