Gå til innhold

Var dette migrene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hodepine så ofte, heldigvis. For et par måneder siden hadde jeg en veldig sterk hodepine. Det begynte som en helt "vanlig" spenningshodepine, kjentes det som. Men så ble det bare sterkere og sterkere. Hodepinen varte i en hel dag, og litt til. Jeg lå i senga med vinduet åpent og alle lysene av. Hodet dunket og banket... Det var ganske vondt. Disse hodepinene kommer svært sjelden, men oppstår en gang i blant. Heldigvis ikke ofte.

Var dette en migrene tror dere? Kan man få det sånn helt plutselig? Jeg har alltid trodd at migrene var en slags.. sykdom? Eller er det bare en type hodepine, som alle kan få?

Anonymous poster hash: 42da0...608
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare så nysgjerrig skjønner dere...

Anonymous poster hash: 42da0...608
Skrevet

i Går morges våknet jeg med ekstrem hodepine og klarte så vidt å holde øynene oppe, måtte ha gardinene igjen så det ikke var så lyst og det banket inni hodet og jeg tok 2 paracet som ikke virket, noen timer etterpå tok jeg 2 paracet til uten virkning. Det ble så vondt at jeg kastet opp to ganger i går og hodepinen ble ikke akkurat noe bedre av trykket når jeg brekte meg. Jeg åpnet vinduet på gløtt og slo av alt lys og la meg hele dagen og skiftet mellom å være våken og sove. jeg konsentrerte meg bare om å puste igjennom smertene og det var mest "behagelig" med mørkt og kjølig rom. Våknet nå i 2-tiden på natten og hodepinen var borte. det varte ca 20 timer. jeg har det kanskje 3 ganger i året. Tror det er migrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...