Gå til innhold

Redd fordi jeg er uerfaren

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 28 år som har hatt sex med fem gutter. Jeg har datet veldig mange og jeg vet er mer attraktiv enn gjennomsnittet. Det får jeg kommentarer på. Men jeg er veldig kresen på hvem jeg ligger med, og det gjør meg ikke noe å gå ett år uten sex. Jeg blir ikke gal av det. Det jeg er redd for nå er at siden jeg er i den alderen jeg er tror guttene jeg dater at jeg har hatt mye sex når jeg ikke har det. Jeg tror bare de antar det uten at jeg har sagt noe om det. Til sammen har jeg kanskje hatt sex 20 ganger. Jeg er veldig redd for å ikke være flink i senga og ikke kunne nok.

Hva skal gjøre? Skal jeg si det? Må jeg unnskylde meg og si at det er fordi jeg er kresen og one night stands ikke er noe jeg har lyst til å ha, eller skal jeg ikke si et ord om det?

Hva ville dere gutter tenkt om jeg sa at jeg er uerfaren? Er så redd for å ikke være flink nok.

Anonymous poster hash: 0eb14...c31
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme.

Er mann

Anonymous poster hash: 681a0...c77

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også i samme alder. Og har det på samme måte som deg, ts. Og jeg har også fått like komplimenter som deg - at jeg er meget attraktiv. Kan også gå år og dager uten at jeg har sex. Men det er heller noe å være stolt av - for de guttene jeg velger ut, vet at jeg er ute etter et langvarig forhold. Jeg ligger ikke med noen uten å være i et forhold, rett og slett fordi jeg synes det ikke passer seg å ha sex uten følelser. Det blir liksom ikke det samme. Så hev hodet, og vær stolt av at du er såpass kresen at kun de beste av de beste kan få deg :) Nå er jeg sammen med en fantastisk mann som vet å sette pris på meg, og for han er jeg den beste han har hatt :fnise: Så det at du er relativt uerfaren trenger ikke bety at du ikke er god i senga :biggrin:

Anonymous poster hash: cc139...bec
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er en jente på 28 år som har hatt sex med fem gutter. Jeg har datet veldig mange og jeg vet er mer attraktiv enn gjennomsnittet. Det får jeg kommentarer på. Men jeg er veldig kresen på hvem jeg ligger med, og det gjør meg ikke noe å gå ett år uten sex. Jeg blir ikke gal av det. Det jeg er redd for nå er at siden jeg er i den alderen jeg er tror guttene jeg dater at jeg har hatt mye sex når jeg ikke har det. Jeg tror bare de antar det uten at jeg har sagt noe om det. Til sammen har jeg kanskje hatt sex 20 ganger. Jeg er veldig redd for å ikke være flink i senga og ikke kunne nok.

Hva skal gjøre? Skal jeg si det? Må jeg unnskylde meg og si at det er fordi jeg er kresen og one night stands ikke er noe jeg har lyst til å ha, eller skal jeg ikke si et ord om det?

Hva ville dere gutter tenkt om jeg sa at jeg er uerfaren? Er så redd for å ikke være flink nok.

Anonymous poster hash: 0eb14...c31

"Jente" på 28 år? "Guttene" i tilvarende alder, kanskje? Hva mener du med at du er mer attraktiv enn gjennomsnittet?

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Anonymous poster hash: 0eb14...c31 [/acronym

Jeg syns du har en veldig grei måte å gjøre ting på. Det er flott å være kresen og bestemme ting selv, så all respekt til deg :)

Problemet ditt er todelt. Du tenker på hva andre tenker og tror om deg. Hvorfor gjør du egentlig det? Du kan umulig vite hva andre tenker om deg. Da er det bortkastet tid og energi som mest sannsynlig gir deg negative tanker om deg selv. Slutt med det og bli mer happy.

Og så er du redd for ikke å være flink nok. Det kan du også slutte med, akkurat som om du skal tenke hva andre tenker om deg, så gir prestasjonsangsten deg kun negative følelser.. Sex skal ikke være teknikk og handle om å levere et resultat. Sex er følelser, kåthet, glede, spenning og kjemi mellom to mennesker. La det være det.

Og så sier du at du har lite erfaring. Du har hatt sex med 5 partnere. Jeg vil kalle det erfaring. Ofte leser man her inne om det er negativt ovenfor gutter om man har hatt sex med mange. Man leser også ofte innlegg hvor man lurer på om det er negativt om man har hatt sex med få eller ingen. Uansett så blir det feil hva man gjør.

Sex blir mye bedre uten selvpåført bekymring. Kos deg med bekymringsfri sex, den er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...