AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Har opplevd å bli stirret på, og da mener jeg stirring, selvom jeg prøver å snu meg vekk for å ikke ha øyekontakt. Nå for tiden er det sinnsykt mye stirring.. t-banen, butikken osv. Får litt lav selvtillit, siden jeg vet hvorfor de stirrer? For mye rouge? Elller? Jeg synes selv at jeg sminker meg ganske naturlig. Litt maskara, rouge og en leppomade.. Anonymous poster hash: 88d67...5f2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Er du sikker på at de stirrer på deg da, og at de ikke bare sitter der i sin egen lille verden? Anonymous poster hash: 47ca6...4a3 6
Binta Ba Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Jeg glor tilbake. Det gjør som oftest underverker. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Er du sikker på at de stirrer på deg da, og at de ikke bare sitter der i sin egen lille verden? Anonymous poster hash: 47ca6...4a3 Enig sånn er jeg, merker det når jeg "stirrer" på kjente og ikke reagerer når de ser tilbake for jeg går i egne tanker. Anonymous poster hash: c3ead...3aa 1
chouette Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Gikk i klasse men en jente som bedrev INTENS stirring. Det kunne pågå lenge og uansett hvor mye du prøvde å stirre tilbake vek hun aldri unna. Til slutt ble det jo ubehagelig for meg så hun "vant" alltid. Det er en uting syns jeg! Hvis jeg er trøtt og sitter på bussen fks ser jeg alltid ut vinduet eller på skoene mine så jeg ikke risikerer å feste blikket på en uskyldig tilfeldig. 1
Gjest Peanut Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Noen ganger når folk stirrer så stirrer jeg tilbake. Jeg fikk høre en gang at man skulle stirre på partiet mellom øynene (øverste delen av nesen) fordi det da ser ut som man stirrer en rett i øynene (noe som kan være ubehagelig for noen). Så da er det noen ganger jeg gjør det hvis folk ikke har vett til å selv trekke øynene til seg. 0_0 Eventuelt kan man ta opp mobilen og holde det opp slik at det ser ut som man tar et bilde. XD Eventuelt også ta et bilde. Er noen tips her og kanskje: http://www.sodahead.com/fun/how-do-you-stop-someone-from-staring-at-you/question-3245349/#comments
Sillicious Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Noen ganger står jeg bare og stirrer i løse luften, og plutselig ser jeg at jeg har sett imot en person hele tiden, så kan jo hende det er noe sånn også 1
Gjest Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Noen ganger står jeg bare og stirrer i løse luften, og plutselig ser jeg at jeg har sett imot en person hele tiden, så kan jo hende det er noe sånn også Det opplever jeg også Hvis jeg stirrer ellers er det fordi jeg synes vedkommende er vakker eller ser kjent ut
Sillicious Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Det opplever jeg også Hvis jeg stirrer ellers er det fordi jeg synes vedkommende er vakker eller ser kjent ut Ja, nettopp!
Bex Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Om jeg stirrer på noen på bussen er det nok fordi jeg synes de er kjekke. Senest i morgen kikka jeg veldig på en kjekkas. Tror det er utelukkende positivt å bli stores på (så lenge de ikke kniser for seg selv av deg )
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Nordmenn er generelt barduse og lite dannede og da stirrer man åpenlyst...Anonymous poster hash: 75774...568
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #13 Skrevet 22. mars 2014 Typisk norsk å ikke kunne se på andre mennesker, uten at mottakeren føler seg forfulgt. Her skal det stirres i tak, ut av vinduer, ned i telefoner eller bare på neglebånd. Gud forby å få blikkontakt med fremmede. Det er en grunn for at utenlandske folk mener vi nordmenn er veldig introverte. Å kikke litt og få en kort blikkontakt, og kanskje gjengjedel dette med et lite smil, er herlig. Spesielt om det er en søt fyr. Jeg liker å gjøre slikt. Får alltid et smil tilbake. Eller som så mange andre her sier - jeg er grisetrøtt på bussen om morgenen og er ikke tilstede i denne verden. Da aner jeg ikke hvor øya mine er eller hva jeg ser på. Kanskje jeg rett og slett kan virke litt stirrete da. Anonymous poster hash: 11eb2...cce 3
cocoon Skrevet 22. mars 2014 #14 Skrevet 22. mars 2014 Å kikke litt og få en kort blikkontakt, og kanskje gjengjedel dette med et lite smil, er herlig. Spesielt om det er en søt fyr. Jeg liker å gjøre slikt. Får alltid et smil tilbake. Anonymous poster hash: 11eb2...cce Er forskjell på det der og å stirre uten stans på den måten ts beskriver.... Hva slags folk er det som stirrer på deg ts? 3
Binta Ba Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Typisk norsk å ikke kunne se på andre mennesker, uten at mottakeren føler seg forfulgt. Her skal det stirres i tak, ut av vinduer, ned i telefoner eller bare på neglebånd. Gud forby å få blikkontakt med fremmede. Det er en grunn for at utenlandske folk mener vi nordmenn er veldig introverte. Å kikke litt og få en kort blikkontakt, og kanskje gjengjedel dette med et lite smil, er herlig. Spesielt om det er en søt fyr. Jeg liker å gjøre slikt. Får alltid et smil tilbake. Eller som så mange andre her sier - jeg er grisetrøtt på bussen om morgenen og er ikke tilstede i denne verden. Da aner jeg ikke hvor øya mine er eller hva jeg ser på. Kanskje jeg rett og slett kan virke litt stirrete da. Anonymous poster hash: 11eb2...cce Jeg tenker mer på regereltt ufin stirring, fordi vedkommende tydeligvis ikke er fornøyd med hvordan du ser ut.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #16 Skrevet 23. mars 2014 Jeg tenker mer på regereltt ufin stirring, fordi vedkommende tydeligvis ikke er fornøyd med hvordan du ser ut. Det er vel ikke så vanlig. Men ja det er frekt og ufint. Da tar man igjen ved å stirre tilbake. Anonymous poster hash: 11eb2...cce
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #17 Skrevet 23. mars 2014 Kan være sminken. Hender jeg tar meg selv i å se litt ekstra rart på jenter som bøtter på med sminke, uten vilje selvfølgelig. Men trenger ikke være det. Jeg blir stirra ned hver dag og bruker kun maskara og litt eyeliner. Anonymous poster hash: c233e...fcc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå