Gå til innhold

Sykelig atferd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil påstå at jeg normalt sett er veldig fornuftig, nesten for fornuftig, det er i alle fall den tilbakemeldingen jeg har fått i fra andre. Tingen er at jeg bare er fornuftig sammen med andre. Sammen med andre har jeg nesten bare rasjonelle tanker.

Men alene er jeg en helt annen person. Når jeg spiser mat MÅ jeg bruke minst 5 minutter på hver eneste bit, så et vanlig måltid kan ta flere timer. I stad brukte jeg to og en halv time på to knekkebrød. Om jeg bruker mindre en 5 minutter per bit føler jeg meg ikke vel, og jeg har mislykkes, sammen med andre kan jeg spise i normalt tempo, men ikke alene.

Dette er ganske frustrerende og slitsomt, jeg vil ikke at det skal være sånn, men føler at det MÅ være sånn.

Mye handler om tall, skal jeg begynne et aktivitet MÅ det være på en rundt tall, jeg kan ikke gjøre noe nytt 1643, da er jeg nødt til å vente til klokken blir 1700 og så videre. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bryte disse mønstrene :( det gjelder masse annet også!

Anonymous poster hash: d6dfa...2fb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som tvang.

Anonymous poster hash: 06838...055
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som tvangstanker dette. Dette kan du få hjelp med hos psykolog.

Anonymous poster hash: 4ac6e...4d4
AnonymBruker
Skrevet

Men så er det jo også det at ingen tror på meg når jeg forteller om det. Fordi jeg normalt sett er så fornuftig og rasjonell.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Men så er det jo også det at ingen tror på meg når jeg forteller om det. Fordi jeg normalt sett er så fornuftig og rasjonell.

TS

Fortell det til faslegen din. :)

Anonymous poster hash: 06838...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...