Crobern Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Inspirert av en anonym bruker her inne så kom jeg til å tenke på: Jeg er vel ikke den eneste her inne som har blit kalt noe stygt av noen som ikke kjenner meg. Hva er det verste/rareste du er blitt kalt her inne eller ute i RL? Og: er det ok å si sånt til noen en ikke kjenner? Jeg ble fortalt at jeg virker som ett hespetre. Første gang jeg har hørt. :latter: er det ok? Nei.Men jeg får nok sove til natta.
Crobern Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2014 svinmerr!! Blanding av gris og hest...
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Golddigger. Når jeg var oppriktig forelsket i mannen.Anonymous poster hash: ed062...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 "Spermbøtta", mens jeg ble voldtatt av tre menn.. I ikke-traumatiske episoder er det "værste" jeg har blitt kalt: Svinesklutta, skjønner ikke hva det menes med det egentlig Anonymous poster hash: 371a0...dd3
Gjest Elseby13 Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Ikke jeg, men datteren min ble kalt nigger-unge.. Trist.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Vennina mi fortalte på vgs at gutten jeg likte hadde sagt at jeg virket tilbakestående. I senere tid fant jeg ut at det bare var noe hun hadde funnet på litt sykt når jeg tenker på det. Slemme ting kan komme ut når andre er sjalu; husk det! Anonymous poster hash: cc0ac...4d8
Crobern Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2014 "Spermbøtta", mens jeg ble voldtatt av tre menn.. I ikke-traumatiske episoder er det "værste" jeg har blitt kalt: Svinesklutta, skjønner ikke hva det menes med det egentlig Anonymous poster hash: 371a0...dd3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Jobber i butikk og blir offte kalt 'hun feite' når noen spørr etter meg som en ansatt. Jaaaada, kunne godt tatt av et parr kilo. Men serr.... hun feite? Really? Får virkelig lyst til å gi god service til de folka ass... Er nok ikke det verste jeg har blitt kalt. Men urk, stikker godt når folk kun ser deg som 'hun feite'. Anonymous poster hash: 2a6dc...b55
Crobern Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 19. mars 2014 Jobber i butikk og blir offte kalt 'hun feite' når noen spørr etter meg som en ansatt. Jaaaada, kunne godt tatt av et parr kilo. Men serr.... hun feite? Really? Får virkelig lyst til å gi god service til de folka ass... Er nok ikke det verste jeg har blitt kalt. Men urk, stikker godt når folk kun ser deg som 'hun feite'. Anonymous poster hash: 2a6dc...b55 Ta dem litt på senga neste gang du hører det; " Hei. Her er den feite, kan jeg hjelpe dere med noe? " Da blir dem nok litt paffe, og tenker seg om før de sier noe lignende en annen gang. 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Ta dem litt på senga neste gang du hører det; " Hei. Her er den feite, kan jeg hjelpe dere med noe? " Da blir dem nok litt paffe, og tenker seg om før de sier noe lignende en annen gang. Hehe! Skal jammen meg gjøre det Altså, har alltid vært en stor pike, men blir liksom aldri vandt med at alle andre ser meg som stor og kun som stor. Jeg gjør jo liksom ikke det mot andre folk, uansett hvordan de ser ut. (Og ofte er det å være stor det samme som å være dum :\ ''ingen oppegående mennesker er store uten å gjøre noe med det'' osv) Irriterer meg grenseløs fordi jeg faktisk er supercomfy med mitt fett. Jeg er en fabulous fattie Ikke meningen å spore av her, godt å få det ut kjenner jeg Anonymous poster hash: 2a6dc...b55 1
Gjest Elseby13 Skrevet 19. mars 2014 #13 Skrevet 19. mars 2014 Det finnes jammen mange drittsekker i verden....
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #14 Skrevet 19. mars 2014 "æsj" Anonymous poster hash: 5248c...18d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #15 Skrevet 19. mars 2014 "overlegen" Anonymous poster hash: 5248c...18d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #16 Skrevet 19. mars 2014 I barndommen: Stygg, jålekjerring,ekkel, dum og kjedelig. Anonymous poster hash: c7451...0c5
Gjest black nailpolish Skrevet 19. mars 2014 #18 Skrevet 19. mars 2014 Søppel, misfoster, psyko bitch .. Det meste preller av, er vant med det, er verre om noen slenger dritt om folk jeg er gla i. Da går dem med nakkekink en stund etterpå for å si det sånn:)
Gjest *dragoon* Skrevet 19. mars 2014 #19 Skrevet 19. mars 2014 Har blitt kalt mye stygge ting, men det som såret mest er at moren min ofte kalte meg for hespetre og førkje(?) når jeg var i tenårene. Alle negative kommentarer fra henne er nok hovedgrunnen til min dårlige selvtillitt i dag. :/
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #20 Skrevet 19. mars 2014 Min far kalte meg et hespetre når jeg var i tenårene (hvorfor kaller foreldrene sine barna noe slik?? Ikke akkurat relasjonsbyggende - ei heller bra for selvtilliten ) Snakker lite med min far. Hvordan er din kontakt med din mor *Dragoon*? Ble nylig kalt "gal" og "sinnsyk" av en dame som er er bipolar Anonymous poster hash: 1dde8...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå