AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Jeg vet, det er jo kun min egen skyld. Jeg har drukket cola hver dag i mange uker nå, vet det ikke er bra. Men det jeg synes er det verste er hvor gule tennene mine har blitt! Så nå er det slutt på cola pga det. Er det noe jeg kan gjøre for å få tilbake de hvite tennene mine? Noen som har råd? Utenom tannbleking.. Aldri snuset eller røyket, så jeg hadde jo så fine tenner før.. Anonymous poster hash: 9042f...1b4
Gjest constance90 Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Gjort er gjort. Du kan ikke fikse tannemaljen uten en dyr tur til tannlegen. Som regel fynker det dårlig å bleke. Nå gjelder det å ikke gjøre mer skade.
roberta Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Hvorfor vil du ikke bleke tennene? Enkelt, kjapt og billig med f.eks Smile Lab
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Hvorfor vil du ikke bleke tennene? Enkelt, kjapt og billig med f.eks Smile Lab Jeg ser for meg det som en "midlertidlig" løsning, at det forsvinner engang uansett liksom. Stemmer ikke det da..? Anonymous poster hash: 9042f...1b4
roberta Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Jo det stemmer nok, men tennene blir jo gulere med årene uansett. Med litt bleking i ny og ne er de iallefall hvite den stunda.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Tennene dine er sikkert blitt skadet av syren i colaen, og hydrogenperoksid vil gjøre skadene verre. Dessuten er det helt normalt og naturlig med litt gule tenner. Dessverre er det veldig mange som ser seg blind på tannfasettene til Hollywod-kjendisene. Anonymous poster hash: 3ad28...fd1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Tennene dine er sikkert blitt skadet av syren i colaen, og hydrogenperoksid vil gjøre skadene verre. Dessuten er det helt normalt og naturlig med litt gule tenner. Dessverre er det veldig mange som ser seg blind på tannfasettene til Hollywod-kjendisene. Anonymous poster hash: 3ad28...fd1 Ja, jeg vet det er pga colaen, det er jeg klar over. Med LITT gule tenner ja,men nå ser jeg bare de gule tennene mine, også er jeg brun i tillegg så da skal de jo egentlig se hvitere ut pga "kontrasten", men det gjør de ikke.. Det er ille altså Bryr meg ikke om hollywood greierne, ser bare på megselv når jeg smiler. Ekkelt! Anonymous poster hash: 9042f...1b4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Du burde IKKE bleke tennene dine uten å snakke med tannlegen først! Tennene kan ha blitt veldig slitte, og bleking er ikke superbra for tennen heller. Jeg har snakket med min tannlege om dette, han anbefalte det ikke da flekker kan bli mer synlig. Snakk med tannlege først, ikke ty til noe hjemmebleking helt uten videre. Anonymous poster hash: c4fe2...fad
Gjest constance90 Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Du burde IKKE bleke tennene dine uten å snakke med tannlegen først! Tennene kan ha blitt veldig slitte, og bleking er ikke superbra for tennen heller. Jeg har snakket med min tannlege om dette, han anbefalte det ikke da flekker kan bli mer synlig. Snakk med tannlege først, ikke ty til noe hjemmebleking helt uten videre. Anonymous poster hash: c4fe2...fad Men disse smilelab stripene er vel så skånsomme? Anbefalte han ikke det heller?
roberta Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Smilelab?? Smilelab?? Enkel skånsom hjemmebleking.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå