Gå til innhold

Billige BHer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noen billige BHer i grei kvalitet??..

Har prøvd fra Kappahl - spilene kom ut.

Prøvd fra Cubus - spilen kom ut etter 4-5 gangers bruk..

Hvordan er HM og Lindex? (Bruker 80E). Vet at Change er OK, men har ikke rød til å kjøpe BHer for 1000kr akkurat nå.

Anonymous poster hash: 77e40...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare bher fra Cubus, Lindex og lignende, har aldri opplevd at spilene kommer ut? Men jeg har B-C cup. Vet ikke om det kan ha noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Hvis spilene kommer ut kan det tenkes at du bruker feil størrelse. Jeg har mange fra cubus, kappahl og lindex og jeg har aldri opplevd at det har skjedd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil størrelse? Dvs at de ikke har min størrelse? (Bruker jeg d, faller puppene ut...).

Change målte meg endel større, men jeg prøvde å kjøpe billigbher i str e, og de passet nogenlunde.

Men skjønner ikke hvordan feil størrelse kan ha noe med spiler som kommer ut å gjøre? Den er ikke trang.

Anonymous poster hash: 77e40...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du noen gang er på reise og ramler bort i Primark, så har de billige BH-er med veldig grei kvalitet (og veldig godt utvalg i størrelser).

Men jeg har også opplevd at spilene i BH-er med feil størrelse enten bøyer seg eller kommer ut på sidene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Om du noen gang er på reise og ramler bort i Primark, så har de billige BH-er med veldig grei kvalitet (og veldig godt utvalg i størrelser).

Men jeg har også opplevd at spilene i BH-er med feil størrelse enten bøyer seg eller kommer ut på sidene.

Samme her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med de fra Triumph, hvordan er de?

Anonymous poster hash: 77e40...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det er for små BHer som får spilene til å poppe ut hos meg. Det har nemlig ikke skjedd etter at jeg gikk om en størrelse på cupen (og kanskje ned en eller to på omkreftsen). Det er jo utrolig lett å få tak i A, B og C-cup til en rimelig penge. Det hjelper riktignok lite når C er litt for lite og de går i stykker med en gang.

En ting er at BHen går i stykker, en annen ting er at vaskemaskina er i faresonen også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Finnes det noen billige BHer i grei kvalitet??..

Har prøvd fra Kappahl - spilene kom ut.

Prøvd fra Cubus - spilen kom ut etter 4-5 gangers bruk..

Hvordan er HM og Lindex? (Bruker 80E). Vet at Change er OK, men har ikke rød til å kjøpe BHer for 1000kr akkurat nå.

Anonymous poster hash: 77e40...ecf

Tør du prøve deg på å handle på nett så vil jeg anbefale Pour Moi.

Normal middels priser og kvalitet som er mye bedre enn prisen skulle tilsi.

Jeg har noen av disse som jeg er strålende fornøyd med (for det lille det er verd da).

Fremdeles mange varer igjen hos dem som hadde/har opphørssalg.

Om du er sikker på at 80E er din størrelse så tilsvarer det 36DD eller 36E (se på modellen og fasongen før du bestemmer deg for DD eller E... DD er 3/4 av en E-cup i størrelse, og du kjenner dine puper best selv).

Eksempel:

$(KGrHqZ,!hoE7k-wPS3mBPDZbSPcLQ~~60_35.J

Lenke

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør du prøve deg på å handle på nett så vil jeg anbefale Pour Moi.

Normal middels priser og kvalitet som er mye bedre enn prisen skulle tilsi.

Jeg har noen av disse som jeg er strålende fornøyd med (for det lille det er verd da).

Fremdeles mange varer igjen hos dem som hadde/har opphørssalg.

Om du er sikker på at 80E er din størrelse så tilsvarer det 36DD eller 36E (se på modellen og fasongen før du bestemmer deg for DD eller E... DD er 3/4 av en E-cup i størrelse, og du kjenner dine puper best selv).

Eksempel:

$(KGrHqZ,!hoE7k-wPS3mBPDZbSPcLQ~~60_35.J

Lenke

Hvordan er stroppene på bh'ene? Jeg må ha litt brede stropper så de ikke gnager seg inn i skuldrene... Ofte er det forskjell fra de små cup størrelsene til de store og bildene viser bare de minste ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvordan er stroppene på bh'ene? Jeg må ha litt brede stropper så de ikke gnager seg inn i skuldrene... Ofte er det forskjell fra de små cup størrelsene til de store og bildene viser bare de minste ser det ut til.

Varierer litt fra modell til modell.

De jeg har, i 32DD og 32E (70DD og 70E) har stropper som er 1 - 1,5 cm brede.

Nå er det vel ikke skuldrene som skal bære vekten, men derimot 'båndet' rundt brystkassen.... så dersom du føler at vekten av puppene bæres av skuldrene så lurer jeg på om 80 er litt stort for deg :klo:

Ellers er ebay et utmerket sted å lete.

Curvy Kate er et annet alternativ, de får veldig gode tilbakemeldinger hver gang noen spør om BH til litt større pupper, - og de synes ha litt bredere stropper (noen som bruker Curcy Kate må korrigere om stroppene der ikke er litt bredere alikevel).

Eksempel i din oppgitte størrelse plukket vilkårlig her (lenke i bildet)

$_35.JPG

Leverandørens butikk, med sorteringskriterium 36E, her

Tenk 200 kroners grensen så er det muligheter for skikkelig gode kjøp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke TS :)

Min størrelse er 75FF/G så brede stropper har mye å si. Det hjelper ikke med stramt bånd rundt ryggen alene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg er ikke TS :)

Min størrelse er 75FF/G så brede stropper har mye å si. Det hjelper ikke med stramt bånd rundt ryggen alene. :)

Da er du litt utenfor de størrelsene jeg kan snakke for med egenerfaring, men av det jeg har lest med andre brukeres erfaringer er Curvy Kate en av de bedre :)

Dette merket kjenner jeg ikke, men her så stroppene ut til å være litt bredere enn 'normalen... ta en titt og se litt på den siden om du finner noe du kan like, - det er den forhandlersiden jeg lenket i innlegget mitt over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du litt utenfor de størrelsene jeg kan snakke for med egenerfaring, men av det jeg har lest med andre brukeres erfaringer er Curvy Kate en av de bedre :)

Dette merket kjenner jeg ikke, men her så stroppene ut til å være litt bredere enn 'normalen... ta en titt og se litt på den siden om du finner noe du kan like, - det er den forhandlersiden

jeg lenket i innlegget mitt over :)

Takk for tips!

Jeg bruker stort sett Freya eller Change, men det er greit med litt billigere alternativer. Freya er ikke veldig billig selv i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Takk for tips!

Jeg bruker stort sett Freya eller Change, men det er greit med litt billigere alternativer. Freya er ikke veldig billig selv i utlandet.

Utvalget av Freya var ikke overraskende litt mer begrenset, - med mindre denne kan falle i smak til den nette sum av £15,95 + pakking og post.

Under 200 kroners grensen går den... men farven var jo ikke helt 'nøytral' da ;)

$_35.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finnes det noen billige BHer i grei kvalitet??..

Har prøvd fra Kappahl - spilene kom ut.

Prøvd fra Cubus - spilen kom ut etter 4-5 gangers bruk..

Hvordan er HM og Lindex? (Bruker 80E). Vet at Change er OK, men har ikke rød til å kjøpe BHer for 1000kr akkurat nå.

Anonymous poster hash: 77e40...ecf

Jeg har vært fornøyd med både Lindex og Cubus, finner ikke store størrelser på h&m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig god erfaring med Triumph, og har kjøpt omtrent alle BH-ene mine på Lindex :)



Anonymous poster hash: e173f...49e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det er for små BHer som får spilene til å poppe ut hos meg. Det har nemlig ikke skjedd etter at jeg gikk om en størrelse på cupen (og kanskje ned en eller to på omkreftsen). Det er jo utrolig lett å få tak i A, B og C-cup til en rimelig penge. Det hjelper riktignok lite når C er litt for lite og de går i stykker med en gang.

En ting er at BHen går i stykker, en annen ting er at vaskemaskina er i faresonen også :)

Det er vanskeligere å finne gode/fine BH-er over C-cup, men det er mulig. Jeg handler ofte på change når de har salg, (det har de vel ikke nå). Triumph bør ha str din.

Ellers er det ikke å anbefale å vaske BH i maskin (selv med BHnett). Fyll vasken med lunkentvann, litt vaskepulver og la dem ligge i to-tre min. Du kan gjerne 'kna' på dem for å få bort loflekker/misfarging. Vri dem lett og heng dem opp i dusjen over natten for å tørke. Det er mer skånsomt, mindre sannsynlig at spilene kommer ut og BHene varer lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for lat til å håndvaske :laugh: , men har noen fine "poser" som ser ut som små telt. Dvs det er plass til en eller max to BH-er i hver og de har dobbelt netting, ser nesten litt polstra ut. Jeg kjøper stort sett hverdags-BHer på Primark (6-8 euro) og de varer fint i flere år om de vaskes i maskin og med slike poser.

Forøvrig har jeg ikke sett en spile på avveie siden den gangen jeg insisterte på å bruke feil størrelse, så det er ikke noe problem lenger her i huset. Nå har de sikkert blitt flinkere med kvaliteten på spilene og plaggene også de siste ørten årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...