AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Dame som nærmer meg 40 og er hodestups forelsket for første gang på sikkert 20 år. Nesten heftigere nå enn da jeg var 20 og uten nevneverdige bekymringer i livet. Nå diskuterer jeg litt med venninner om hva som egentlig er normalt når det gjelder sex, og hvor lenge varer egentlig nyforelskelsen? Vært sammen i 5 mnd nå, har sex daglig, i helgene kan vi ha sex flere ganger om dagen. En av venninnene mine mente sexdriften min grenser mot unormalt, og at jeg kan ha noen hormonforstyrrelser!! Ble litt paff. Forelskelse og sex er vel ikke bare for ungdom? Anonymous poster hash: b70b6...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Drit i venninnene dine og kos deg masse. Sex er sunt. Anonymous poster hash: 2bdf0...013
MarianneE Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Så fint for deg! Jeg er 35 og har gjerne sex med mannen min hver dag. 2
stortsettglad Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Kos deg og nyt i fulle drag, forelskelse og sex er ikke bare for ungdom! Kjæresten og jeg har bare mulighet til å se hverandre i helger, og vi har alltid sex minst 3 ganger om dagen når vi er sammen, og som oftest ganske langvarig. Vi har fantastisk god sex sammen, ulikt noe jeg noengang har opplevd før (og jeg har alltid vært glad i sex!), og ingen av oss kan tenke oss noe bedre her i livet å prioritere tid på! De periodene vi har kunnet være sammen 1-2 uker, har vi holdt på like mye alle dager, men da har vi jo også hatt fri fra andre plikter. Vi har vært sammen nesten ett år. Jeg vet det dabber av for folk flest når hverdagen skyter inn og den voldsomme forelskelsen har roet seg, og det har det også gjort i tidligere forhold jeg har vært. Men jeg kjenner par som har holdt på et godt sexliv med daglig sex i over 10 år. Jeg har vanskelig for å se for meg at par som har så god sex som vi har, er blant dem som nedprioriterer denne delen av forholdet...
Hedda-78 Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Hvorfor i all verden har dine venninner rett til å uttale seg om ditt sexliv? Flott at dere er forelsket og har god sexlyst, ingen andre kan vel mene at det er noe galt i det? Det er misunnelsesverdig å ha daglig sex i en alder av 40. Nyt det så lenge dere kan, men bli ikke overasket om det dabber av om en stund, det er også vanlig.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 veninnene dine er bare mesunneli Anonymous poster hash: 3f4e7...785
roberta Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Jeg tenker også at venninnen din er misunnelig Å ha sex hver dag og gjerne flere ganger om dagen er da helt normalt når man er forelsket, man får aldri nok av hverandre NYT!! Endret 19. mars 2014 av roberta
Sphynx Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 Venninna di er nok like sjalu som det jeg er You go girl!
Mann 42 Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Dame som nærmer meg 40 og er hodestups forelsket for første gang på sikkert 20 år. Nesten heftigere nå enn da jeg var 20 og uten nevneverdige bekymringer i livet. Nå diskuterer jeg litt med venninner om hva som egentlig er normalt når det gjelder sex, og hvor lenge varer egentlig nyforelskelsen? Vært sammen i 5 mnd nå, har sex daglig, i helgene kan vi ha sex flere ganger om dagen. En av venninnene mine mente sexdriften min grenser mot unormalt, og at jeg kan ha noen hormonforstyrrelser!! Ble litt paff. Forelskelse og sex er vel ikke bare for ungdom? Anonymous poster hash: b70b6...ff3 Syns det høres veldig normalt ut. Venninna di er misunnelig, og ønsker nok at hun kunne få ruska opp i hormonene sine, hun også.
Gjest åffårno Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 Jeg tenker at det nok snarere er venninnen din som lider av noe underlig 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 19. mars 2014 #13 Skrevet 19. mars 2014 sex har vel inga øvre grense? pul og ver glad!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå