Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. for å bli gravide?

Eller måtte dere ikke?

Anonymous poster hash: 4806a...816

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Sex annenhver dag. vært gravid fire ganger.

Anonymous poster hash: 8db77...722
AnonymBruker
Skrevet

Brukte det i noen mnd før første graviditet, ikke før andre graviditet.

Måtte ikke akkurat, gjorde det mest for å ha kontroll på syklusen(som var noe uregelmessig.). Hadde hyppig sex, enten jeg tok eggløsningstest eller ikke.

Anonymous poster hash: 4120e...ed6
Skrevet

jeg leste om hvordan man skal gjenkjenne kroppens tegn, og det stemte helt. Så var det bare å si i fra om det...

Skrevet

Jeg skal bruke EL-test. Har gått på prevensjon i årevis så jeg kjenner rett og slett ikke kroppen min på den måten. Dersom jeg kjenner det veldig godt på kroppen kommer jeg sikkert til å slutte med det etter hvert dersom jeg ikke blir gravid de første par månedene.

Skrevet

Brukte det ja.

Skrevet

Jeg brukte i ca. 1 år :) Når jeg ble gravid fikk ikke jeg utslag på testen, mulig EL var sen og jeg ikke testet når den var :vetikke:

Skrevet

Begynte etter 5-6 prøveperioder. Testene viste at EL kommer ca som jeg beregnet tidligere, kanskje 1-2 dager senere, men så lenge lever spermier likevel. Har ikke blitt mer gravid med tester.

Hvis dere har sjelden sex, er testene nyttige. Det er sex man blir gravid av, ikke testing.

• Liker 1
Skrevet

Denne gangen brukte jeg det for å unngå å bli gravid med en gang, men jeg begynte tydeligvis å teste et par dager for sent..... ;)

Skrevet

Har aldri brukt en EL-test, er gravid for sjette gang... ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte EL-test begge gangene og ble gravid på første forsøk med begge to :)

Var nok heldig :)

Anonymous poster hash: f7ed8...a51

AnonymBruker
Skrevet

Brukte el test, gravid på første forsøk med test

Anonymous poster hash: 93ccb...a92

Skrevet

Brukte ikke noen test, hadde bare sex når vi følte for det, ble gravid i PP5 (men hadde ikke sex i nærheten av EL iallefall èn av de prøveperiodene).

AnonymBruker
Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet

Aldri brukt. Gravid med nr 4 nå, men har mistet i exu en gang og en gang sa så det er 6 svangerskapet. Blitt gravid i 1 eller 2 pp alle gangene. Har hatt sex minimum annenhver dag. Men jeg er nok også heldig som blir lett gravid.

Anonymous poster hash: 8e1b2...41e
Skrevet

Jeg har ikke brukt hormonprevensjon på fem år, har brukt en PFC (Lady Comp) til å holde orden på når jeg er fruktbar og ikke. Om ikke en EL-test så er det iallefall en indikator, så når vi bestemte oss for å prøve visste jeg når EL var. Kjenner det også veldig godt på kroppen etter så mange år uten hormonprevensjon :)

Skrevet

..for å bli gravid?

Eller gikk det av seg selv?

Har ikkje brukt el-testar her, kjenner det på kroppen når den nærmar seg (alle menn frå postmannen til Russel Crowe blir plutselig tiltrekkande... :rolleyes: )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde det en måned, men syns det vle for dyrt å skulle bruke det hver måned

Anonymous poster hash: c2a87...9de

AnonymBruker
Skrevet

Ja, testet hver gang v eggløsning. Har ikke til vane å ha sex hver dag, så måtte ta el.tester ja.

Anonymous poster hash: f530f...0be
Skrevet

Har ikkje brukt el-testar her, kjenner det på kroppen når den nærmar seg (alle menn frå postmannen til Russel Crowe blir plutselig tiltrekkande... :rolleyes: )

Haha, samme her! Plutselig kryr det av kjekke menn overalt, og bare de har litt skjeggvekst blir jeg helt mo i knærne :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...