Gå til innhold

Hvilken kroppstype?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Timeglass.

Anonymous poster hash: e4966...9c1
AnonymBruker
Skrevet

Tynn/mager timeglass..

Anonymous poster hash: 8645c...b60
AnonymBruker
Skrevet

Okei takk for svar.

Det står på nette at hun er 58 cm rundt midja, kan det stemme? Synes hun ser litt større ut enn det. Hun er 178 cm høy.

Anonymous poster hash: ea13c...ea1

Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
Skrevet

Jeg ville ikke sagt dette var timeglass figuren, men jeg skjønner at viss dette er timeglass figuren for mange så er det jo forståelig at 98% av kg kvinnene mener de selv er timeglass..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan kan hun ikke være timeglass når målene hennes tilsier det? Et kjapt google-søk viser at hennes mål er: 86-58-88, altså tilnærmet lik 90-60-90 som er standard timeglassfigur.

Definisjonen på timeglass er jo når bysten og hoftene har tilnærmet likt mål og midjen er betydelig smalere, eller har jeg misforstått noe?

Skrevet

jeg mener også at hun har timeglassfigur. ligna veldig på min egen kropp faktisk :)

Skrevet

Men hvordan kan hun ikke være timeglass når målene hennes tilsier det? Et kjapt google-søk viser at hennes mål er: 86-58-88, altså tilnærmet lik 90-60-90 som er standard timeglassfigur.

Definisjonen på timeglass er jo når bysten og hoftene har tilnærmet likt mål og midjen er betydelig smalere, eller har jeg misforstått noe?

Hun har timeglassform ja. En slank en, og ikke en kraftig slik som Kardashian, men fortsatt timeglass :)

AnonymBruker
Skrevet

Men Miranda Kerr som også blir nevnt i linken din har jo ingen midje, så jeg skjønner at hun er "rektangel", Irina Shayk derimot har jo en definert midje og brede hofter, så hvordan kan man si at hun er "rektangel"? Ta Kim Kardashian f.eks. hun har timeglassfigur, og om hun slanket seg og ble tynn/mager så ville hun jo fortsatt ha samme figuren?

Gjest Peanut
Skrevet

Men Miranda Kerr som også blir nevnt i linken din har jo ingen midje, så jeg skjønner at hun er "rektangel", Irina Shayk derimot har jo en definert midje og brede hofter, så hvordan kan man si at hun er "rektangel"? Anonymous poster hash: ea13c...ea1

Christina Hendricks har timeglassfigur. Som jeg skjønner ut i fra det som står, kommer det an på bryststørrelsen og. <_<

Christina Hendricks har 32DDD, Irina Shayk 32B.

AnonymBruker
Skrevet

Christina Hendricks har timeglassfigur. Som jeg skjønner ut i fra det som står, kommer det an på bryststørrelsen og. <_<

Christina Hendricks har 32DDD, Irina Shayk 32B.

Jo, men ifølge dette bildet finnes det to typer timeglass, slank og fyldig. Det er nok en vesentlig forskjell på Irina og Christina, men å si at Irina er rektangel synes jeg blir litt feil siden midjen er såpass liten i forhold til skuldre og hofter.

Gjest Pheel
Skrevet

Man må ha mer bryster enn det der for å være timeglass. Det skal synes forfra på siden, om noen skjønner hva jeg mener med det.

Er selv ganske lik timegøass tror jeg, både ganske brede skuldre og hofter, med innsving i livet, men ikke bryster, så da er jeg heller ikke timeglass.

• Liker 1
Skrevet

Man må ha mer bryster enn det der for å være timeglass. Det skal synes forfra på siden, om noen skjønner hva jeg mener med det.

Er selv ganske lik timegøass tror jeg, både ganske brede skuldre og hofter, med innsving i livet, men ikke bryster, så da er jeg heller ikke timeglass.

Man skal ha tilnærmet 90-60-90 for å være timeglass. Forklaringen din var litt vanskelig å forstå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...