Irja Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Hei! Jeg og min kjære skal til Roma i begynnelsen av September. Vi liker ikke å bo midt i "gryta" men vil gjerne ha gåavstand til selve kjernen :-) Noen som vet om noen bra hoteller/leiligheter?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Trastevere er en helt super bydel å bo i! Anonymous poster hash: 329c8...af8 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Trastevere (gamlebyen) eller området rundt spansketrappen er fint. Litt dyrt, men verdt det. Styr unna Termini (togområdet). Anonymous poster hash: 7674f...07b
Safiye Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Styr unna Termini (togområdet).Anonymous poster hash: 7674f...07b Hvorfor det? Jeg bodde ved et hotell ikke langt fra Termini (2-3 minutters gange) og syntes det var nokså greit område. Man kommer seg lett rundt overalt.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Hvorfor det? Jeg bodde ved et hotell ikke langt fra Termini (2-3 minutters gange) og syntes det var nokså greit område. Man kommer seg lett rundt overalt. Hvorfor bo et "nokså greit" område når man kan bo i et fantastisk område? Generelt verden over, er sentralstasjonen grei å holde seg unna når man skal velge Hotel. Jeg sier ikke at det kun er søppel der, men det er definitivt ikke fineste området.. Anonymous poster hash: 7674f...07b
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Hotell Nh Leonardo da Vinci i Roma - ca 10 min gange fra Vatikanet i en rolig gate. Vi merka ingenting til trafikken what so ever og det var et fint område. Anbefales
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå