Gå til innhold

spørre om bind/ob av andre.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ok på jobb til folk man ikke kjenner så godt?

Anonymous poster hash: 2e6f6...6a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg.

Anonymous poster hash: a3e08...dc2
  • Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Ja det syns jeg. Hvert fall hvis alternativet er at man blør igjennom, eller at man må forlate arbeidsplassen for å kjøpe selv.

• Liker 1
Skrevet

Kvinnfolk flest ville ikke sett noe problem i det tror jeg, med tanke på at omtrent alle kvinnfolk har vært i den kjipe situasjonen en eller annen gang.

AnonymBruker
Skrevet

kvinner forstår hverandre der ;) så det går bra :)

Anonymous poster hash: b91ce...7a3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart det! Har gitt bind til vilt fremmede:) Tror alle kvinner vet hvor krise det er å få mensen og ikke ha bind eller tamponger:P

Anonymous poster hash: a6971...532
  • Liker 3
Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg har ikke mens, men drar allikevel med meg både bind og tamponger i vesken, i tilfelle en av mine bloddryppende medsøstre trenger en trusebåt eller en blodpropp.

• Liker 4
Skrevet

Helt greit å spørre om noen har et bind eller en tampong å avse!

Skrevet

Ja det er det :) Det er i disse tilfellene vi kvinner står sammen og hjelper hverandre! .... haha

Skrevet

Jeg mener det er en uskreven kvinnelov at man alltid skal gi tamponger eller bind til en annen kvinne i "nød". Som uAnonymbruker skriver det så fint; en trusebåt eller blodpropp. :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke mens, men drar allikevel med meg både bind og tamponger i vesken, i tilfelle en av mine bloddryppende medsøstre trenger en trusebåt eller en blodpropp.

Trusebåt er mitt nye favorittord!

TS: Er helt greit i ALLE settinger! Men om damene er over 60 så er det nesten ikke vits å spørre. Noen arbeidssteder har bind i medisinskap eller på badet også, du kan jo høre om de har det eller spørre sjefene om de kan ordne noe slikt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...