AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Hei! Har noen kviser som dukker opp selv i voksen alder. Har ofte tenkt at disse er forbudet med stress. Spiser sunt men bruker litt sminke. Alle hudtips mottas med takk! Anonymous poster hash: 713ac...512
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Det er vanskelig å gi tips til bedre/finere hud når alt avhenger av livsstil,gener og hudtype. Det du vil få tips om her blir det som fungerer for hver enkelt en. En person kan si at han/hun fikk perfekt hud etter å begynt å drikke masse vann, imens en annen person kan oppleve at han/hun drikker mer enn nok vann men fortsatt sliter med uren og kvisete hud. Det som derimot generelt hjelper på å få en finere/bedre hud, hvor man ikke tar i betraktning livssil,gener og hudtype,er blant annet: -sminke (som ikke tetter porene) -rengjøre huden daglig (selv om mange som har plettfri hud ofte kun vasker ansiktet med vann, og bruker ikke masse produkter) - få balanse på hormonene (de som går på p-pillen opplever at de får finere hud. Ulempen er at når man slutter på disse pillene så kan kvisene dukke opp igjen) - fruktsyrebehandling og lett skrubb (synes fruktsyrebehandling ofte har klart å friske opp huden min,og hjelpe på å holde kviseutbruddene nogenlunde i sjakk. Bruker du skrubb så husk at den skal være mild. Her kan man enten lage en hjemmelaged ansiktsskrubb eller en du kjøper i butikken. En Nivea ansiktsskrubb til rundt 50-lappen kan fungere like greit som en av de dyre merkene.) - sol,men med måte. For mye sol kan både skade huden og man kan få kviseutbrudd av det også Apropos sol, mangel på D-vitamin (som vi får av solen)kan gi utlslag som kviser også Listen kan fortsette i det uendelige,men alt i alt så er uren hud og kviser vanskelig å finne en eneste årsak til. Hos noen er det hormoner som gir utslag,hos andre kan det være enkelte matvarer. Det er helt forskjellig fra person til person. Det jeg vil anbefale mest er at du lar huden "hvile"; ikke bruk for mange produkter og du må ikke gå for de dyreste merkene for å få et godt resultat. Som en start hadde jeg egentlig bare bestilt meg en time til hudpleier til en dyprens Anonymous poster hash: 90d3b...6cd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå