AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Trenger sårt tips til hvor jeg skal reise. Det jeg har bestemt er at jeg skal til en storby i Europa. Vil til en by som har mye å se og som har veldig billig shopping. Og muligens en by som har en grei temperatur i Slutten av april. Anonymous poster hash: 8b176...706
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Du kan sikkert ringe til ett reisebyrå og spør, tror de skal vite det ene og det andre om land lykke til! Anonymous poster hash: baa75...90c
Usagii Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Har hørt mye bra om Polen. Der har de Victoria's Secret og greier! Hvordan temperaturen er er en helt annen sak, men tror de i familien som har vært der har sagt at den har vært ganske bra, altså De har i hvert fall vært STORFORNØYD etter hvert eneste besøk!
Aviale Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Som noen andre over her sier, Polen er utrolig billig. Jeg tror det er et av de billigste landene i Europa når det gjelder shopping, men temperaturen er vel kanskje bare litt varmere enn i Norge. Jeg har vært både i Krakow og Warszawa, begge er fine byer. Warszawa er jo en større by, så det er flere kjøpesentre, men jeg syns ikke det var så veldig mye å se (et utsiktstårn, et museum fra 2. verdenskrig, gamlebyen). Krakow har også bra shopping (Galeria Krakowska er et digert kjøpesenter), en fin gamleby og utenfor byen ligger saltgruvene Wieliszka (eller noe sånt) som er verdt å få med seg. Praha (i Tsjekkia) er også en veldig fin by, men litt dyrere - ca halv pris på klær/sko. Veldig billig mat og drikke her også. Temperaturen er vel omtrent samme som Polen da. Praha har en utrolig fin gamleby, Europas største slott, St Vitus katedralen, et mini-Eiffeltårn, Karlsbrua fra 1400-tallet, torget i gamlebyen osv... Det er mer å se her, men alt ligger bra til, så man kan se det meste på et par dager og bruke mye tid på shopping også Vet også at det går direktefly til Praha fra de fleste byer fra rundt april. Vet ikke om disse byene passer, men da har du noe å sjekke ut Jeg synes Praha er den fineste byen av de jeg har nevnt, og at den har mest å se/gjøre utenom shopping - men shoppingen her er ikke den absolutt billigste.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Ts her vi har bestemt oss for å reise til Gdansk :-) Håper på flotte dager. Noen som har noen spa å anbefale? Anonymous poster hash: 8b176...706
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå