AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Hva kan jeg forvente meg der? Forstår at jeg må "jobbe" mye selv, men jeg trenger virkelig hjelp av noen.. Føler meg apatisk. Veldig sliten av selv de minste hverdagslige gjøremål, aldri uthvilt.. Dårlig kosthold, lite fysisk aktivitet. Jeg har vært langvarig stresset over flere år, og har møtt veggen skikkelig. Vet ikke engang hvordan jeg skal forklare det for sykepleieren. Jeg er utbrent. Kan noen skrive om deres erfaring med psyk.sykepleier? Spesielt dere som har opplevd noe av det samme som meg, spesielt det å være utbrent. Anonymous poster hash: 9e6fa...bf6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Har ikke det samme som deg, men jeg har vært hos både psykologstudent, psykolog, psykiater og psykiatrisk sykepleier. Jeg opplevde egentlig ikke så stor forskjell mellom disse (bortsett fra studenten, hun var nok litt fersk), men de andre hadde mye erfaring, og var flinke alle sammen. Så jeg tror du kan forvente litt, selv om det er du selv som skal jobbe. Anonymous poster hash: 1ab32...12c
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har følt meg utbrent. Spent på hvordan det blir å komme tilbake i jobb!Anonymous poster hash: c9aee...086
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Men hva? Hvordan jobber de..? Hva bidrar de med? Anonymous poster hash: 9e6fa...bf6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå