AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 En gutt jeg kjenner godt var ilag med en jente en good stund. Når det var slutt så fikk hun barn med en annen. Når ungen var ca et halvt år, så var han med henne engang. Da hadde de sex osv, når hun hadde fått unge med en anngen for ikke lenge siden. Hva synes dere om det? Jeg blir kvalmAnonymous poster hash: 440b0...b80
Gjest Keikolina Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Var gått et halvt år så hun var nok brukbar igjen i musa da.
Gjest Coolaid Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Var gått et halvt år så hun var nok brukbar igjen i musa da. Ja det er også en måte å si det på....
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Noen andre meninger?Anonymous poster hash: 440b0...b80
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 De hadde vel fortsatt følelser for hverandre da.. Ikke gidd å legg nesa di opp i andres buisness Anonymous poster hash: 5e655...53e
Apehjerne Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Jeg kjenner ei, som lå med en.åsså fikk de unge.en datter bare så du vet det. Rett etter der så gikk de fra hverandre. Og ho fikk unge med en ny. Ei datter denne ganga også faktisk. *spise spagetti* For å gjøre en lang historie kort Så fikk ho enda en unge med fyr nummer 3. Denne ganga ble det faktisk en sønn, tro det eller ei. Men så ble det slutt med de også. Og nå er ho forlova med en annen. De har ikke barn da. Hverken en sønn eller datter. Jeg syns at,,,,gjæææsp!!
Gjest Absolutt Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Er vel ikke noe å synse om. Sikkert herlig sex og godt for dem begge.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 En gutt jeg kjenner godt var ilag med en jente en good stund. Når det var slutt så fikk hun barn med en annen. Når ungen var ca et halvt år, så var han med henne engang. Da hadde de sex osv, når hun hadde fått unge med en anngen for ikke lenge siden. Hva synes dere om det? Jeg blir kvalmAnonymous poster hash: 440b0...b80 Skkkelig kjiipt å bli kvalm når andre har sex, da. Det er jo ikke noe greit. Anonymous poster hash: c5bf8...320
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå