Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2015

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det at det ikke er frekt?

Jeg fikk ikke med meg at de andre sa det foran Fia.

Jeg er enig, men det er ganske naturlig når de vinner gang på gang. Grunnen til at de tapte nå var jo fordi de gikk inn for å tape og Tore ikke var med. Dette vet de også veldig godt. De vet jo heller ikke at Julian og Rolf har prøvd å tape (og lykkes én gang) to ganger.

Anonymous poster hash: 1dedf...d2c

Nei, men det er da unødvendig å slenge ut kommentarer når personen kan høre det. Rolf og Julian hadde hvert fall vett til å gå for seg selv.

Anonymous poster hash: 82478...23a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har Vita og Wanda vært med i noen reality-serie før? Er helt sikker på at jeg har sett dem et sted. Kan jo være jeg har sett dem i virkeligheten da de er på min alder og fra samme sted, men tror det er på TV jeg har sett dem.

Har visst hvem de har vært i noen år, og kan ikke huske at de har vært på tv før.. Tror jeg hadde bitt meg merke i det, for hadde en episode med dem for noen år siden, der i allefall den ene var ei real bitch - heh. De hadde blogg en stund derimot, også kan det hende at de har dukket opp på instagram?

Anonymous poster hash: 09f66...332

Gjest Linaria
Skrevet

Har visst hvem de har vært i noen år, og kan ikke huske at de har vært på tv før.. Tror jeg hadde bitt meg merke i det, for hadde en episode med dem for noen år siden, der i allefall den ene var ei real bitch - heh. De hadde blogg en stund derimot, også kan det hende at de har dukket opp på instagram?

Anonymous poster hash: 09f66...332

Jeg leser ikke blogger, og bruker ikke Instagram, så jeg er ganke sikker på at det er fra TV et sted. Var en artikkel om Vita i Romerikes Blad for en stund siden, men mener jeg har sett dem begge to før. Jaja, jeg har vel hørt om dem gjennom venner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser ikke blogger, og bruker ikke Instagram, så jeg er ganke sikker på at det er fra TV et sted. Var en artikkel om Vita i Romerikes Blad for en stund siden, men mener jeg har sett dem begge to før. Jaja, jeg har vel hørt om dem gjennom venner.

De var ganske populære på nettby faktisk, husker de fra den tiden.

Anonymous poster hash: 3ae62...796

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Jeg er heller ikke så fan av firerbanden med Tore i spissen, Får helt vondt av Jeanette og Lise Lotte. Maiken har jo Niklas og kan fint komme inn i gjengen,

Fint at Himbyan vant, men huff merker jeg er lei Tore og Lars. Idioter!

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Så velfortjent for de mobberne på det laget!

Hva da? :klo:

Skrevet

Hva da? :klo:

Mente når det andre laget fikk bruke sine ekstrastemmer, hehe, og at det var velfortjent for Tore & co. Dessverre gikk han ikke ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som synes Maiken er litt feig som ikke gidder å forsvare sine gamle lagkamerater? Under øyerådet "jeg synes de har tatt veldig godt imot meg altså"

Ja det er vel kun fordi han fløtepusen er kåt på deg.

Anonymous poster hash: 22c6e...b45

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor ble de så sure da LS sa hun kom til å dolke de i ryggen? De gjorde jo det samme. Tapte kampen med vilje sånn at de kunne splitte LS og Jeanette, beholder LS for å tyne henne enda mer, smiler og er SÅ fornøyd da sjefen fikk bli. Hykleri!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, nå er det sammenslåing. Håper de kan gå sammen om å få splittet 4kløveren. Merker jeg er lei nå..

Jeanette sa jo i det intervjuet da hun røyk at Tore og de snakket MYE dritt om Rolf og Julian. Hva er det de har så imot de to?? :klo:

• Liker 1
Gjest Klaveret
Skrevet

Jaja, nå er det sammenslåing. Håper de kan gå sammen om å få splittet 4kløveren. Merker jeg er lei nå..

Jeanette sa jo i det intervjuet da hun røyk at Tore og de snakket MYE dritt om Rolf og Julian. Hva er det de har så imot de to?? :klo:

De spiller jo et spill. Er nok ikke mer enn det :ball:

AnonymBruker
Skrevet

De spiller jo et spill. Er nok ikke mer enn det :ball:

Så spillet går ut på å snakke mest mulig dritt om andre? Tror ikke det du

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble de så sure da LS sa hun kom til å dolke de i ryggen? De gjorde jo det samme. Tapte kampen med vilje sånn at de kunne splitte LS og Jeanette, beholder LS for å tyne henne enda mer, smiler og er SÅ fornøyd da sjefen fikk bli. Hykleri!

Det var jo bare for å ha en "grunn" til å sende dem også ut da. De overdramatiserte for å understreke at hun ville ha dolket dem i ryggen dersom hun hadde sjansen, så hvorfor skulle ikke de gjøre det nå. Det var jo selvsagt planlagt på forhånd, og Lise Lotte (?) forsnakket seg litt og da fant de muligheten til å rettferdiggjøre valget deres. Sleipt, men ekte konkurranse.

Det lureste der inne er å bli godt likt og ta fornuftige valg som ikke slår noe særlig tilbake på deg. Når det gjelder det sistnevnte bør man ha folk på sin side som støtter opp valget, og da er det selvsagt lurt å ha gode argumenter som rettferdiggjør valget. Da ser ikke valget så ille ut utad og det er mer forståelig.

Jeg synes det er litt rart at folk ikke forstår konseptet. Når man har to lag som spiller imot hverandre er det åpenart at det oppstår fiendligheter. Det er jo mye av dette som skaper intriger. Når et lag vinner, slik som Matalahod konsekvent gjorde i starten, var jo alle kjempegode venner og stemningen var skyhøy. Dette laget føler seg jo selvsagt overlegen overfor det andre laget. Det andre laget som taper hele tiden blir irriterte og slitne og kan rette det mot det andre laget. Når lagene plutselig blandes er det ikke rart at det oppstår ekstra gnissinger, spesielt dersom det er et overtall av folk fra "det gamle laget". Det er jo det de programmet drar nytte av. Det skaper et skille. De nye og de gamle.

Dersom du tror at folk skal spille fair og spille på en hyggelig og respektfull måte har du misforstått totalt, og da er ikke dette programmet noe for deg.

Gjest Klaveret
Skrevet

Spillet går ikke ut på å snakke mest mulig dritt om andre, men det er en del av det. Manipulasjon for å få andre MED seg. Ikke at jeg synes det er en fin ting, men de bruker det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sagt man skal være bestevenner og super hyggelig mot alle og enhver.

Jeg reagerer på at Tore og co sitter å slenge dritt om Rolf og Julian hver kveld. Det er unødvendig og barneskole nivå. Det er jo kun de som oppfører seg sånt. Joda, alle baksnakker, men de var ekstreme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker jo som du ab forsvarer de nesten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sagt man skal være bestevenner og super hyggelig mot alle og enhver.

Jeg reagerer på at Tore og co sitter å slenge dritt om Rolf og Julian hver kveld. Det er unødvendig og barneskole nivå. Det er jo kun de som oppfører seg sånt. Joda, alle baksnakker, men de var ekstreme.

Hvordan vet du at det kun er de som oppfører seg sånn? Du er klar over at det vi får se ikke er halvparten engang av det de gjør og sier der inne? Det er dette som menes med at produksjonen velger hvordan deltakerne fremstilles. Selvsagt har de sagt og gjort det som vises der, men du må også huske på at det er veldig mye som ikke vises. Når det er noe spesielt som skjer eller sies vil jo dette bli fokusert på. Julian og Rolf har jo heller ikke vært spesielt hyggelig overfor sitt eget lag og snakket om hun ene som "daukjøtt".

Det er viktig å ikke sluke alt man ser. Det er ikke noe hyggelig med drittslenging, men igjen er det jo forståelig når de er på motstående lag, og det er det produksjonen drar nytte av. Derfor synes jeg det blir så rart å bli så overrasket og forferdet hver eneste gang noen slenger dritt om noen fra det andre laget.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at det kun er de som oppfører seg sånn? Du er klar over at det vi får se ikke er halvparten engang av det de gjør og sier der inne? Det er dette som menes med at produksjonen velger hvordan deltakerne fremstilles. Selvsagt har de sagt og gjort det som vises der, men du må også huske på at det er veldig mye som ikke vises. Når det er noe spesielt som skjer eller sies vil jo dette bli fokusert på. Julian og Rolf har jo heller ikke vært spesielt hyggelig overfor sitt eget lag og snakket om hun ene som "daukjøtt".

Det er viktig å ikke sluke alt man ser. Det er ikke noe hyggelig med drittslenging, men igjen er det jo forståelig når de er på motstående lag, og det er det produksjonen drar nytte av. Derfor synes jeg det blir så rart å bli så overrasket og forferdet hver eneste gang noen slenger dritt om noen fra det andre laget.

Snakk om å overdrive da. Jeg blir ikke sjokkert over at folk snakker dritt, men ble faktisk sjokkert over det Jeanette sa. Hun sa også at Tore ikke var lik da kameraet var av. Da var han ikke like sprudlende og positiv. Du kan ikke sammenligne mobbegjengen med Julian og Rolf. Ja de kalte henne for daukjøtt EN gang. Å vi må jo egentlig forholde oss til hva som blir visst på tv. Å komme med "det er et spill" er et tåpelig argument å komme med når noen sitter å snakker dritt om folk hver kveld.

La oss håpe Tore ryker i kveld.

• Liker 3
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Håper det skjer noe dårlig for firkløveren i kveld.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem heier dere på?

Jeg heier på tvillingene (mest wita) Monica, Lise Lotte og Rolf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...