Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2015


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Hun som gikk ut i dag (Sara?) hadde temmelig lite selvinnsikt. Tore påpekte jo at den andre gruppen var mer atletisk (noe som er riktig, Christer påpekte det jo også), og Sara avkrefter dette med en gang. Litt merkelig da hun ikke var av den mest atletiske typen heller.



Anonymous poster hash: 1dedf...d2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Du har jo fortsatt Maiken igjen. Jeg tror jeg aldri har sett en så deilig og sexy jente i Robinson. Fy faen hun er rådeilig.

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Jeg syns de tvillingene er rådeilige med :)

Winza, heter du egentlig Christer eller er du bare over snittet interessert i Robinson?

Anonymous poster hash: 9ba3f...924

Jeg engasjerer meg i reality serier som jeg følger med på ;) Du skulle sett meg under fjorårets sesong av farmen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg syns den tvisten som kom i går med å velge en leder og to som var i fareposisjon på grunn av lav rang i gruppa var veldig Paradise-aktig. Noen andre som syns det?

Også var kanskje tvillingene litt for heldige med å få "IKEA"-versjon av bambushytte. Det virka jo som om at de fikk den halvferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Er massimo homofil?

Så vidt meg bekjent er han det. Det var et intervju med han og Christer på God Morgen Norge nå nylig der Vår introduserte han som prest, homofil og xx (husker ikke helt det siste hun sa). Men det var bare det siste han korrigerte på bortsett fra at han fremdeles er teologistudent da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Så vidt meg bekjent er han det. Det var et intervju med han og Christer på God Morgen Norge nå nylig der Vår introduserte han som prest, homofil og xx (husker ikke helt det siste hun sa). Men det var bare det siste han korrigerte på bortsett fra at han fremdeles er teologistudent da.

Ok, jeg kjente det igjen på stemmen hans at han var homo :) Jævlig synd at han måtte forlate...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ok, jeg kjente det igjen på stemmen hans at han var homo :) Jævlig synd at han måtte forlate...

Han var en artig skrue, men personlig forstår jeg ikke hvorfor man melder seg på Robinson når man ikke kan svømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor får ikke Maiken mer oppmerksomhet enn hun har gjort? Hun slår jo alle andre tidligere Robinson-babes ned i støvlene. Fantastisk deilige pupper og et sexy look. Dessuten er hun mye smartere (juss-student) enn de hotte jentene som har vært med før. Tror dere hun har sjans som glammodell? Kanskje i playboy.



Anonymous poster hash: 3423d...d61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hvorfor får ikke Maiken mer oppmerksomhet enn hun har gjort? Hun slår jo alle andre tidligere Robinson-babes ned i støvlene. Fantastisk deilige pupper og et sexy look. Dessuten er hun mye smartere (juss-student) enn de hotte jentene som har vært med før. Tror dere hun har sjans som glammodell? Kanskje i playboy.

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Programmet handler ikke om å være deiligts men om å overleve og vinne, folk der bryr seg nok lite om ei lita bimbo med store pupper når dem prøver å fokusere på å vinne...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som la merke til om det var noe levende i heelt oppe ved strandkanten i dagens episode? Dette var helt i starten, rett før de filmer at deltagerne synger. Sër ut som det er en slags tjukk slange som slynger seg i vannkanten der. Kanskje ikke så spennende for alle, men jeg ble så nysgjerriiig!

Anonymous poster hash: e172f...168

Anyone!? Eller, dere var vel opptatt med å se på pupper og rumpe:S

Anonymous poster hash: e172f...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som gikk ut i dag (Sara?) hadde temmelig lite selvinnsikt. Tore påpekte jo at den andre gruppen var mer atletisk (noe som er riktig, Christer påpekte det jo også), og Sara avkrefter dette med en gang. Litt merkelig da hun ikke var av den mest atletiske typen heller.

Anonymous poster hash: 1dedf...d2c

Syntes det var litt morro når alle jentene bare "nei, det er de vel ikke!!" etter at han hadde sagt ho ene på andre lagett var atletisk...haha. Hørtes mest ut som om de ble misunnelige syntes nå jeg :P

Anonymous poster hash: e75bb...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Anyone!? Eller, dere var vel opptatt med å se på pupper og rumpe:S

Anonymous poster hash: e172f...168

Seriøst? Hvor gammel er du? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet handler ikke om å være deiligts men om å overleve og vinne, folk der bryr seg nok lite om ei lita bimbo med store pupper når dem prøver å fokusere på å vinne...

Si ikke det...Maiken var jo årsaken til at laget hennes tapte den første konkurransen. Likevel ble hun ikke stemt ut. Kan det være fordi gutta ikke ville gi slipp på henne pga hennes flotte utseende og deilige pupper?

Hun er jo ikke en vanlig bimbo da. Har jo et smart hode i tillegg.

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Si ikke det...Maiken var jo årsaken til at laget hennes tapte den første konkurransen. Likevel ble hun ikke stemt ut. Kan det være fordi gutta ikke ville gi slipp på henne pga hennes flotte utseende og deilige pupper?

Hun er jo ikke en vanlig bimbo da. Har jo et smart hode i tillegg.

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Jeg overreagerte når jeg kalte henne bimbo, jeg hadde sikkert ville hatt henne der pågrunn av det. Jeg er svak for slike damer :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Hvor gammel er du? ...

30 år. Hvordan det? ;) Jeg la merke til noen kommentarer her og generaliserte, er det feil? ;)

Anonymous poster hash: e172f...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den tvisten som kom i går med å velge en leder og to som var i fareposisjon på grunn av lav rang i gruppa var veldig Paradise-aktig. Noen andre som syns det?

Også var kanskje tvillingene litt for heldige med å få "IKEA"-versjon av bambushytte. Det virka jo som om at de fikk den halvferdig!!

Heldige? De greide jo ikke å sette den opp.

Anonymous poster hash: 7d059...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vippeextensions selv, og de er så upraktiske og klumper seg i saltvann. De tvillingene må ha fått dobbel dose med vippeextensions. Det kommer til å svi noe sinnsykt i øynene, når de svetter eller får saltvann. De minner meg forresten om Tia og Tamera :fnise:

Ikke utseendemessig, men personlighetene.



Anonymous poster hash: 9ba3f...924
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får ikke Maiken mer oppmerksomhet enn hun har gjort? Hun slår jo alle andre tidligere Robinson-babes ned i støvlene. Fantastisk deilige pupper og et sexy look. Dessuten er hun mye smartere (juss-student) enn de hotte jentene som har vært med før. Tror dere hun har sjans som glammodell? Kanskje i playboy.

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Nei, det gjør hun ikke. Hun har jo ikke bidratt i det hele tatt i utfordringene. Hun gjorde sånn at de tapte begge. Hun fortjener da ikke oppmerksomhet fordi hun er blond og har silikonpupper. Å komme inn på jusstudiet er ikke akkurat en bragd, og etter denne realitydebuten kommer hun aldri til å sitte med en toppjobb. Hun kommer kun til å sitte med en middelmådig jobb med en middelmådig lønn.

Innleggene dine har så mange skrivefeil at jeg nesten dåner.

Si ikke det...Maiken var jo årsaken til at laget hennes tapte den første konkurransen. Likevel ble hun ikke stemt ut. Kan det være fordi gutta ikke ville gi slipp på henne pga hennes flotte utseende og deilige pupper?

Hun er jo ikke en vanlig bimbo da. Har jo et smart hode i tillegg.

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Nei, det var på grunn av at hun andre var mye mer irriterende og bidro mindre til gruppen. Alle ser vel på Maiken som den svakeste i den gruppen.

Anonymous poster hash: 1dedf...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør hun ikke. Hun har jo ikke bidratt i det hele tatt i utfordringene. Hun gjorde sånn at de tapte begge. Hun fortjener da ikke oppmerksomhet fordi hun er blond og har silikonpupper. Å komme inn på jusstudiet er ikke akkurat en bragd, og etter denne realitydebuten kommer hun aldri til å sitte med en toppjobb. Hun kommer kun til å sitte med en middelmådig jobb med en middelmådig lønn.

Innleggene dine har så mange skrivefeil at jeg nesten dåner.

Nei, det var på grunn av at hun andre var mye mer irriterende og bidro mindre til gruppen. Alle ser vel på Maiken som den svakeste i den gruppen.

Anonymous poster hash: 1dedf...d2c

Og innlegget ditt lyser misunnelse. Er hun for pen og sexy for deg?

Skrivefeil blir for dumt å kommentere. Meldt deg på en rettskrivningskonkurranse du.

Anonymous poster hash: 3423d...d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og innlegget ditt lyser misunnelse. Er hun for pen og sexy for deg?

Skrivefeil blir for dumt å kommentere. Meldt deg på en rettskrivningskonkurranse du.

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Der tar du feil. Jeg har ikke nevnt utseende hennes annet at jeg mener at det i seg selv ikke er nok for å få oppmerksomhet på Robinson. Dette gjelder ikke bare henne, men på et generelt grunnlag. Når du spør synes jeg verken silikonpupper eller ihjelbleket hår er pent.

Anonymous poster hash: 1dedf...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...