Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2015

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Underlig valg av produksjonen å omrokkere lagene allerede nå, før sesongen har "satt seg" helt. Det er fremdeles deltakere jeg ikke har fått med meg hvem er. Greit nok at det skal være massevis av "syke twister" og uforutsigbarhet, men jeg synes Robinson har dratt dette for langt de siste sesongene.

Sminke var ikke tvillingenes førstevalg som personlig eiendel, nei.

Anonymous poster hash: 3d297...3b4

Kan ikke være for mye harmoni innad i lagene over lengre tid om man skal lage noe show, vet du..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner Stig Arild ble skuffet da han måtte bytte lag til det andre. Det laget han kom på var jo det beste. Men jeg synes det er litt teit når folk er SÅ avhengig av hverandre at de må bytte lag ellers vet de ikke hvordan de skal overleve.

Jeg håper Tore, Niklas, Rolf, Monika og Helena kommer langt.

Anonymous poster hash: 82478...23a
AnonymBruker
Skrevet

Hun var jo ekstremt dårlig trent / dårlig fysisk form,så skjønner ikke hvorfor hun meldte seg på i det hele tatt.Gamlingen ryker vel neste gang.

Anonymous poster hash: 2b15b...691

Enig. Jeg skjønner heller ikke hvorfor slike folk melder seg på. De er dømt til å ryke ut tidlig.

Skrevet

Det er jo tydelig hvem som er det sterke laget og tror de kan bli vanskelige å slå. Får litt vondt av de som er på Himbyan eller hvordan det skrives. Men ikke så mye å gjøre med det.

Å Jeanette var dum som byttet lag. Tror ikke hun helt tenke på konsekvensene Hun tenkte hun bare ville på lag med Lise Lotte. Hun er i alle fall kommet på et sterkt lag, men dog.

Lurer på om noen har skjønt Rolf er broren til Alina? Eller at de er i slekt. De ligner litt.

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til neste episode allerede :)

Flere som føler på seg at Stig Arild kommer til å trekke seg snart?

Anonymous poster hash: 22c6e...b45

Skrevet

Gleder meg til neste episode allerede :)

Flere som føler på seg at Stig Arild kommer til å trekke seg snart?

Anonymous poster hash: 22c6e...b45

Han har nok bare en liten dipp. Neste episode kan det være de vinner eller får noe mat så d blir stemningen en helt annen.

Skrevet (endret)

Han har nok bare en liten dipp. Neste episode kan det være de vinner eller får noe mat så d blir stemningen en helt annen.

Enig. Det er derfor han er så slapp og sliten. Er nok derfor de taper så mye pga mangel på mat. Håper det snur snart. Endret av Savannah87
AnonymBruker
Skrevet

Nå unner jeg virkelig Himbyan en serier. Jeg synes de på Matalohud? begynner å bli litt arrogante. Etter den siste kampen, så sa jo en av gutta. "Det er jo alt for lett å slå de" og de slang jo ut noen frekke kommentarer da Fia snublet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå unner jeg virkelig Himbyan en serier. Jeg synes de på Matalohud? begynner å bli litt arrogante. Etter den siste kampen, så sa jo en av gutta. "Det er jo alt for lett å slå de" og de slang jo ut noen frekke kommentarer da Fia snublet.

Men det er jo altfor lett å slå de. Det er nesten litt kjedelig å se på.

Jeg ser ikke helt hva som var så frekt med det de sa. De sa jo bare at de ikke kunne fatte at Fia ble plassert nesten først da hun var dømt til å snuble. Synes Julian og Rolf kom med noen styggere kommentarer. De kalte jo henne for daukjøtt, var det ikke?

Anonymous poster hash: 1dedf...d2c

Skrevet

Så ekkel han Tore er! Æsj håper han ryker på hue og ræva ut snart!

• Liker 6
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Så ekkel han Tore er! Æsj håper han ryker på hue og ræva ut snart!

Ja, det var noe drit at han ikke røyk ut i dag!!

AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo altfor lett å slå de. Det er nesten litt kjedelig å se på.

Jeg ser ikke helt hva som var så frekt med det de sa. De sa jo bare at de ikke kunne fatte at Fia ble plassert nesten først da hun var dømt til å snuble. Synes Julian og Rolf kom med noen styggere kommentarer. De kalte jo henne for daukjøtt, var det ikke?

De kalte henne ikke for daukjøtt sånn at hun kunne høre det vel? De andre derimot sa jo at de visste hun kom til å snuble og de var dømt.

Synes de fremstår utrolig cocky. Vi er best liksom.

Skrevet

Herregud, for en ekkel fyr Tore er. Håper det skjer noe dårlig for firkløveren hans i neste episode!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De kalte henne ikke for daukjøtt sånn at hun kunne høre det vel? De andre derimot sa jo at de visste hun kom til å snuble og de var dømt.

Synes de fremstår utrolig cocky. Vi er best liksom.

Gjør det at det ikke er frekt?

Jeg fikk ikke med meg at de andre sa det foran Fia.

Jeg er enig, men det er ganske naturlig når de vinner gang på gang. Grunnen til at de tapte nå var jo fordi de gikk inn for å tape og Tore ikke var med. Dette vet de også veldig godt. De vet jo heller ikke at Julian og Rolf har prøvd å tape (og lykkes én gang) to ganger.

Skrevet

elsker vrien de gjorde!!!

• Liker 1
Skrevet

Så velfortjent for de mobberne på det laget!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så velfortjent for de mobberne på det laget!

? Nøyaktig hva var velfortjent?

Gjest Linaria
Skrevet

Har Vita og Wanda vært med i noen reality-serie før? Er helt sikker på at jeg har sett dem et sted. Kan jo være jeg har sett dem i virkeligheten da de er på min alder og fra samme sted, men tror det er på TV jeg har sett dem.

Skrevet

Herregud, for en ekkel fyr Tore er. Håper det skjer noe dårlig for firkløveren hans i neste episode!

Enig. Misliker han bare mer og mer nå. Håper virkelig den gruppa hans blir splittet snart!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...