AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #121 Skrevet 21. februar 2015 Var søtt med den lille søskenkjærligheten til de to nye jentene sist episode. Kjenner meg igjen der. Samme her! Anonymous poster hash: 1dedf...d2c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #122 Skrevet 21. februar 2015 Bruker Wanda og Wita falske øyevipper? Kunne nesten se sånn ut, Vippeextensions. Anonymous poster hash: 1dedf...d2c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #123 Skrevet 23. februar 2015 Vippeextensions. Anonymous poster hash: 1dedf...d2c Det der ser ikke ut som vippeextensions, de er altfor tykke. Herlighet, på Robinson av alle ting: personlig eiendel: falske vipper! Anonymous poster hash: 626e0...11e 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #124 Skrevet 23. februar 2015 Det der ser ikke ut som vippeextensions, de er altfor tykke. Herlighet, på Robinson av alle ting: personlig eiendel: falske vipper! Anonymous poster hash: 626e0...11e det er vippeextensions. står om det på bloggen deres wanita.blogg.no Anonymous poster hash: f93a1...582
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. februar 2015 #125 Skrevet 23. februar 2015 Det der ser ikke ut som vippeextensions, de er altfor tykke. Herlighet, på Robinson av alle ting: personlig eiendel: falske vipper! Anonymous poster hash: 626e0...11e Jeg synes likevel det er hakket bedre enn å ta med en redningsvest. Men personlig hadde jeg nok heller sørget for at både de øvre og de nedre øyenvippene mine ble farget svarte hos frisøren før en eventuell deltagelse i det programmet.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. februar 2015 #126 Skrevet 23. februar 2015 Personlig tror jeg at puta mi hadde vært noe av det jeg hadde vurdert sterkest å ta med meg ved en eventuell deltagelse i det programmet simpelthen fordi jeg er avhengig av søvn, og puta mi er nødvendig for at jeg skal sove bra.
smalls Skrevet 23. februar 2015 #127 Skrevet 23. februar 2015 Men jeg skjønner ikke. Man har jo lov til å ha med seg EN personlig eiendel sant. Da synes jeg det er litt rart Niklas f.eks har med seg 5 snusbokser og Wanda en sminkepung med sminke oppi? Hun har vel ikke en tom sminkepung. Jeg hadde tatt med barberhøvel. Ekkelt å tenke på at alt av hår skal gro vilt. Eller sjampoo.
smalls Skrevet 23. februar 2015 #128 Skrevet 23. februar 2015 Jeg synes likevel det er hakket bedre enn å ta med en redningsvest. Men personlig hadde jeg nok heller sørget for at både de øvre og de nedre øyenvippene mine ble farget svarte hos frisøren før en eventuell deltagelse i det programmet. Det er jo fint med flytevest når man ikke kan svømme.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #129 Skrevet 23. februar 2015 Det var jo helt idiotisk å sende Rolf ut i konkurransen når han har skadet fot. Dee\ burde heller valgt en annen. Anonymous poster hash: 82478...23a
Gjest Klaveret Skrevet 23. februar 2015 #130 Skrevet 23. februar 2015 Det var jo helt idiotisk å sende Rolf ut i konkurransen når han har skadet fot. Dee\ burde heller valgt en annen. Anonymous poster hash: 82478...23a Han ønsket selv å delta, og sa at han tålte smerten.
Savannah87 Skrevet 23. februar 2015 #131 Skrevet 23. februar 2015 Jeanette og Lise Lotte? er jo skikkelig anonyme da. Glemmer helt at de er der. Skal de ha nye lag eller sammenslåing allerede?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #132 Skrevet 23. februar 2015 Men jeg skjønner ikke. Man har jo lov til å ha med seg EN personlig eiendel sant. Da synes jeg det er litt rart Niklas f.eks har med seg 5 snusbokser og Wanda en sminkepung med sminke oppi? Hun har vel ikke en tom sminkepung. Jeg hadde tatt med barberhøvel. Ekkelt å tenke på at alt av hår skal gro vilt. Eller sjampoo. Det er TV3 som godkjenner, og nærmest bestemmer hva de skal ha med seg. De lager en lang liste med hva de kan tenke seg å ha med, som produksjonen koker ned og sender tilbake med diverse forslag - før de selv får velge ut tre ting av de igjen. Listen taes med til produksjonen hvor de sammen drøfter hva det endelige resultatet blir. I tvillingene sitt tilfelle mener jeg å ha lest at TV3 overkjørte helt og bestemte at de kunne ta med seg en sminkepung med diverse i. Det er sånn show og inntrykk skapes. Anonymous poster hash: dd2dd...62d
MiniMjau Skrevet 23. februar 2015 #133 Skrevet 23. februar 2015 Han som røk nå sist, den oppførselenvar bare tull eller?jeg tenkte om han kødda, var muldvarp eller noe. Helt merkelig ihvertfall 2
loppekasse Skrevet 24. februar 2015 #134 Skrevet 24. februar 2015 Nei, virket som han tenkte at det var den beste taktikken å kjøre. Tydeligvis har han ikke sett på Robinson tidligere, alt handler jo om å skape relasjoner for å komme seg gjennom spillet Han sa jo at han skjønte det på slutten da, før alle sendte han hjem hehe
Savannah87 Skrevet 24. februar 2015 #135 Skrevet 24. februar 2015 Nei, virket som han tenkte at det var den beste taktikken å kjøre. Tydeligvis har han ikke sett på Robinson tidligere, alt handler jo om å skape relasjoner for å komme seg gjennom spillet Han sa jo at han skjønte det på slutten da, før alle sendte han hjem hehe Ingen bombe at han røyk ut. De stemmer jo ut de som et minst likt. Den taktikken hans var jo helt på trynet. Jeg håper Tore blir der leeeenge!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #136 Skrevet 1. mars 2015 Rart at guttene tapte med vilje? Anonymous poster hash: b7c3a...03a
MiniMjau Skrevet 1. mars 2015 #137 Skrevet 1. mars 2015 Rart at guttene tapte med vilje? Anonymous poster hash: b7c3a...03a De ville berge noen gamle lagvenninner etter at lagene bble byttet på
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #138 Skrevet 1. mars 2015 Underlig valg av produksjonen å omrokkere lagene allerede nå, før sesongen har "satt seg" helt. Det er fremdeles deltakere jeg ikke har fått med meg hvem er. Greit nok at det skal være massevis av "syke twister" og uforutsigbarhet, men jeg synes Robinson har dratt dette for langt de siste sesongene. Sminke var ikke tvillingenes førstevalg som personlig eiendel, nei. Anonymous poster hash: 3d297...3b4
loppekasse Skrevet 1. mars 2015 #139 Skrevet 1. mars 2015 Hva syns dere om at de stemte ut snublefot iforhold til han eldste?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #140 Skrevet 2. mars 2015 Hva syns dere om at de stemte ut snublefot iforhold til han eldste? Hun var jo ekstremt dårlig trent / dårlig fysisk form,så skjønner ikke hvorfor hun meldte seg på i det hele tatt.Gamlingen ryker vel neste gang. Anonymous poster hash: 2b15b...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå