Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det gjør hun ikke. Hun har jo ikke bidratt i det hele tatt i utfordringene. Hun gjorde sånn at de tapte begge. Hun fortjener da ikke oppmerksomhet fordi hun er blond og har silikonpupper. Å komme inn på jusstudiet er ikke akkurat en bragd, og etter denne realitydebuten kommer hun aldri til å sitte med en toppjobb. Hun kommer kun til å sitte med en middelmådig jobb med en middelmådig lønn.

Hvorfor liker du så godt å snakke nedsettende om andre mennesker?

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor liker du så godt å snakke nedsettende om andre mennesker?

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Det er da ikke nedsettende om et annet menneske. Å komme inn på juss er ikke en bragd etter min mening og realitydeltakelse vil skape vanskeligheter med å få en toppjobb i et slikt yrke. Hva er galt med en middelmådig jobb og en middelmådig lønn?

Anonymous poster hash: 1dedf...d2c

• Liker 1
Skrevet

Nei, det gjør hun ikke. Hun har jo ikke bidratt i det hele tatt i utfordringene. Hun gjorde sånn at de tapte begge. Hun fortjener da ikke oppmerksomhet fordi hun er blond og har silikonpupper. Å komme inn på jusstudiet er ikke akkurat en bragd, og etter denne realitydebuten kommer hun aldri til å sitte med en toppjobb. Hun kommer kun til å sitte med en middelmådig jobb med en middelmådig lønn.

Innleggene dine har så mange skrivefeil at jeg nesten dåner.

Nei, det var på grunn av at hun andre var mye mer irriterende og bidro mindre til gruppen. Alle ser vel på Maiken som den svakeste i den gruppen.

Oi,du er misunnelig.Stakkars deg.

Anonymous poster hash: 2b15b...691

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Heldige? De greide jo ikke å sette den opp.

Anonymous poster hash: 7d059...4a5

Det var et bra utgangspunkt. Det var "bare" kvalifikasjonene deres som forårsaket det manglende resultatet.

Skrevet

Oi,du er misunnelig.Stakkars deg.

Anonymous poster hash: 2b15b...691

Flott hersketeknikk.

• Liker 1
Skrevet

Det var et bra utgangspunkt. Det var "bare" kvalifikasjonene deres som forårsaket det manglende resultatet.

Men de andre fikk jo det samme?

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Men de andre fikk jo det samme?

Trodde ikke det var vanlig å få de halvferdige utdelt, jeg. :klo:

Synes jeg husker fra andre sesonger i alle fall at de har måttet orden det helt fra begynnelsen av? :forvirra:

Skrevet

Trodde ikke det var vanlig å få de halvferdige utdelt, jeg. :klo:

Synes jeg husker fra andre sesonger i alle fall at de har måttet orden det helt fra begynnelsen av? :forvirra:

Ja, ikke vet jeg. Det virket bare som at de fikk utdelt det samme. Kan hende jeg tar feil.

Men programmet gjør det veldig enkelt for dem, ja. At de slet sånn med å sette det opp er jo ganske merkelig.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Ja, ikke vet jeg. Det virket bare som at de fikk utdelt det samme. Kan hende jeg tar feil.

Men programmet gjør det veldig enkelt for dem, ja. At de slet sånn med å sette det opp er jo ganske merkelig.

For meg virket de egentlig som to "forkledde" blondiner. (No offence til dem som måtte føle seg støtt av dette som ikke er de det gjelder.)

Skrevet

Nå har jeg endelig fått sett episode 1 og 2. For et styr.

Anyways, så synes det var dumt Massimo dro :( Artig kar da. Favorittene nå er: Monika, Helena, Stig og Tore, men det kan fort endre seg. Bare jeg som synes Stig ser mye eldre ut enn det han er? Jeg var sikkert på han var rundt 60!

Skrevet

Å glad Kristine dro. Hun virker bare litt vrang og bidro ikke med så mye. Veldig pen da.

Skrevet

Nå har jeg endelig fått sett episode 1 og 2. For et styr.

Anyways, så synes det var dumt Massimo dro :( Artig kar da. Favorittene nå er: Monika, Helena, Stig og Tore, men det kan fort endre seg. Bare jeg som synes Stig ser mye eldre ut enn det han er? Jeg var sikkert på han var rundt 60!

Jeg liker også veldig godt Helena og Tore. Tore er jo kjempeartig! Jeg søkte opp Stigs alder nå og ble temmelig overrasket over at han kun er 45 år. Han ser ut som han er rundt 60, ja. Selv har jeg ikke fått et så veldig godt inntrykk av han.

Skrevet

Jeg liker også veldig godt Helena og Tore. Tore er jo kjempeartig! Jeg søkte opp Stigs alder nå og ble temmelig overrasket over at han kun er 45 år. Han ser ut som han er rundt 60, ja. Selv har jeg ikke fått et så veldig godt inntrykk av han.

Tipper det er det lange gråe skjegget som gjør at han ser eldre ut.

Anonymous poster hash: b1847...7ea

Gjest Jacklost
Skrevet

Tipper det er det lange gråe skjegget som gjør at han ser eldre ut.Anonymous poster hash: b1847...7ea

Jeg trodde han var minst 10 år eldre
Skrevet

Tipper det er det lange gråe skjegget som gjør at han ser eldre ut.

Anonymous poster hash: b1847...7ea

Nei, det er nok rynkene. Det er øyeområdet som får han til å se veldig gammel ut. Men skjegget bidrar ikke akkurat til å få han til å se yngre ut.

Skrevet

Jeg synes det for øvrig er så rart at Kristine Celeste er så bitter. Hun sier at det er enkelte hun ikke har noe som helst til overs for. Hun var jo der bare i en uke, og i slike spill som Robinson og Paradise overlever man sjeldent hvis man alltid snakker sant.

I tillegg skryter hun av at hun fikk så høy score på iq-test og ble en av "de smarte", i motsetning til mange av de som har høyere utdannelse enn henne selv, som hun omtaler som "de dumme". Jeg synes det blir for dumt å bruke dette for å hevde seg selv.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg synes det for øvrig er så rart at Kristine Celeste er så bitter. Hun sier at det er enkelte hun ikke har noe som helst til overs for. Hun var jo der bare i en uke, og i slike spill som Robinson og Paradise overlever man sjeldent hvis man alltid snakker sant.

I tillegg skryter hun av at hun fikk så høy score på iq-test og ble en av "de smarte", i motsetning til mange av de som har høyere utdannelse enn henne selv, som hun omtaler som "de dumme". Jeg synes det blir for dumt å bruke dette for å hevde seg selv.

Ja, hun sa jo noe om at jentene hadde sagt til henne de skulle stemme på Maiken? Skjønner det er bittert å ryke, men get over it. Hun røyk ut fordi hun ikke var godt likt og skulle ofte kverulere på ting. Noen ganger er det best å bare holde kjeft.

• Liker 1
Gjest Blue Ivy.
Skrevet (endret)

Jeg hadde likt å hatt Kristine der lenger. Ikke at jeg var så fan va henne, men kun for underholdningens skyld.

Ellers synes jeg Stig er moro. Håper han blir der lenge.

Robinson var ikke noe for Massimo.

Helt utrolig at Arild er 45! :sjokkert:

Maiken burde ryke. Hun er ikke så sterk akkurat.

Hvorfor har de ikke t-skjorter som de bruker i kampene? De har jo alltid hatt det før.

Endret av Blue Ivy.
Skrevet

Var søtt med den lille søskenkjærligheten til de to nye jentene sist episode. Kjenner meg igjen der.

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Bruker Wanda og Wita falske øyevipper? Kunne nesten se sånn ut,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...