Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2015

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Ingen som vet hvor jeg kan se Robinson på nett??

Anonymous poster hash: 4e30a...e06

Får man ikke det på tv 2 sumo?

Skrevet

Får man ikke det på tv 2 sumo?

Jeg prøvde på det for noen dager siden, men det funker ikke. Kom bare opp at jeg må laste ned Silverlight? for å kunne se på. Det ville visst ikke det. 129 kr måtte jeg betale å.

Jaja ikke noe Robinson på meg i år :(

Gjest Jacklost
Skrevet

Fikk du ikke til å laste ned silverlight?

Skrevet

Fikk du ikke til å laste ned silverlight?

Jo, men det kommer bare hele tiden opp "du må laste ned Silverlight for å kunne se på" Prøver jeg å laste det ned igjen, så kommer det opp "du har allerede lastet ned Silverlight"

Ah frustrende!

Skrevet

Jo, men det kommer bare hele tiden opp "du må laste ned Silverlight for å kunne se på" Prøver jeg å laste det ned igjen, så kommer det opp "du har allerede lastet ned Silverlight"

Ah frustrende!

Prøv en annen nettleser :)
Skrevet

Jeg prøvde på det for noen dager siden, men det funker ikke. Kom bare opp at jeg må laste ned Silverlight? for å kunne se på. Det ville visst ikke det. 129 kr måtte jeg betale å.

Jaja ikke noe Robinson på meg i år :(

Ja klart det koster :) regnet du med at sumo var gratis?

Anonymous poster hash: e6d1e...af8

Gjest Lalalala59
Skrevet

Ja klart det koster :) regnet du med at sumo var gratis? Anonymous poster hash: e6d1e...af8

Mange bloggere som gir ut gratis prøvetid på en mnd fra tid til annen. Da må en bare huske å stoppe abonnementet etter en måned. Selv har jeg hatt gratis Sumo pga bloggere i 3 mnd nå.

Skrevet (endret)

Ja klart det koster :) regnet du med at sumo var gratis?

Anonymous poster hash: e6d1e...af8

Nei har jeg sagt da?

Det er bare frustrerende når jeg har betalt og ting ikke funker.

Endret av smalls
Skrevet

Prøv en annen nettleser :)

Hvilken da?

Skrevet

Hvilken da?

Safari funker hos meg.

Skrevet

Slik er jo det vell på dem fleste reality serier? Skjønner ikke hvorfor folk blir overrasket :P

Nei? Det er det da ikke? Nevn én realityserie med tre kvarters pause.

Selv skal jeg se på reprise nå i dag. Har ikke fått med meg første episoden. Skal se om dette er verdt å se på. Har aldri sett på før, foruten paradise-versjonen, men denne likte jeg ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 1dedf...d2c

Skrevet

Ah frustrende!

Enten kan du ta det opp og se opptakene sammenlagt. Dersom du ikke har muligheten til dette kan du se på reprise hver søndag. Dvs. at du ligger en uke etter vanlig tid.

Gjest Jacklost
Skrevet

Nei? Det er det da ikke? Nevn én realityserie med tre kvarters pause.

Selv skal jeg se på reprise nå i dag. Har ikke fått med meg første episoden. Skal se om dette er verdt å se på. Har aldri sett på før, foruten paradise-versjonen, men denne likte jeg ikke i det hele tatt.

Idol, norske talenter, farmen, hver gang vi møtes. Skal jeg fortsette?

Skrevet

Enten kan du ta det opp og se opptakene sammenlagt. Dersom du ikke har muligheten til dette kan du se på reprise hver søndag. Dvs. at du ligger en uke etter vanlig tid.

Jeg kan jo bare ta det opp. Det tenkte jeg ikke på. Dumme meg. Da går jeg glipp av 1 episoden, men men.

Skrevet

Noen som la merke til om det var noe levende i heelt oppe ved strandkanten i dagens episode? Dette var helt i starten, rett før de filmer at deltagerne synger. Sër ut som det er en slags tjukk slange som slynger seg i vannkanten der. Kanskje ikke så spennende for alle, men jeg ble så nysgjerriiig!

Anonymous poster hash: e172f...168
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Faen asså, skal han bare forlate? Nå gidder jeg ikke å se på denne sesongen mer...

Nå får tore bli favoritten min, det ser ut som at han ble med bare for å skape drama :skratte:

Endret av Winza
Skrevet

Faen asså, skal han bare forlate? Nå gidder jeg ikke å se på denne sesongen mer...

Nå får tore bli favoritten min, det ser ut som at han ble med bare for å skape drama :skratte:

Du har jo fortsatt Maiken igjen. Jeg tror jeg aldri har sett en så deilig og sexy jente i Robinson. Fy faen hun er rådeilig.

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Skrevet

Winza, heter du egentlig Christer eller er du bare over snittet interessert i Robinson?

Anonymous poster hash: 9ba3f...924

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...