Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare det at det er ikke første gang før vinneren av et realityshow kåres (jf. Tina i PH) at vinneren avslører lenge før vinneren er allmenn kjent at h*n skal bruke flere titalls tusen på noe h*n har ønsket seg lenge/skulle kjøpe hvis h*n vant/shoppe "meningsløst".

Jeg synes rett og slett det er tankeløst at man bruker slike summer før vinneren blir kjent.

Enig. Burde være en regel mot det. At pengene er låst til finalen er vist på tv.

Anonymous poster hash: 82478...23a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er bare det at det er ikke første gang før vinneren av et realityshow kåres (jf. Tina i PH) at vinneren avslører lenge før vinneren er allmenn kjent at h*n skal bruke flere titalls tusen på noe h*n har ønsket seg lenge/skulle kjøpe hvis h*n vant/shoppe "meningsløst".

Jeg synes rett og slett det er tankeløst at man bruker slike summer før vinneren blir kjent.

De får ikke pengene før etter finalefesten:)

Edit: med tanke på Tina sine silikonpupper vil jeg tro hun fikk en avtale om betale litt etter hun tok silikonen

Endret av superdupermeg
Skrevet

Står det mellom Lise Lotte og Maiken i finalen, kommer nok Maiken til å vinne. Hun har tvillingene og firerbanden sine stemmer i alle fall. Håper så klart Rolf vinner! :)

Skrevet

Står det mellom Lise Lotte og Maiken i finalen, kommer nok Maiken til å vinne. Hun har tvillingene og firerbanden sine stemmer i alle fall. Håper så klart Rolf vinner! :)

Er enig med deg der! Er jo bare å sjekke ut instagram profilene dems! Se igjennom bildene og få et lite inntrykk på hvem av dem som kommer til å bruke pengene fornuftig.

Er ikke i tvil om hvem som ville brukt pengene på en måte som jeg hadde satt pris på. Folk skal da få bruke sine penger som de vil, men jeg heier alltid på den som vil utrette noe godt med premiepengene! Sjekk ut IG: maikenolsen & rolfkrist (så kan dere bedømme selv)

AnonymBruker
Skrevet

Vet dere bakgrunnen til Vita og Wanda kommer de fra mye penger?

Anonymous poster hash: 128f2...161
AnonymBruker
Skrevet

Er enig med deg der! Er jo bare å sjekke ut instagram profilene dems! Se igjennom bildene og få et lite inntrykk på hvem av dem som kommer til å bruke pengene fornuftig.

Er ikke i tvil om hvem som ville brukt pengene på en måte som jeg hadde satt pris på. Folk skal da få bruke sine penger som de vil, men jeg heier alltid på den som vil utrette noe godt med premiepengene! Sjekk ut IG: maikenolsen & rolfkrist (så kan dere bedømme selv)

Seriøst? Du ville gitt bort pengene til veldedighet? Og har det egentlig noen gang skjedd før hos en realityvinner at de har utrettet "noe godt" for menneskeheten for premiepengene? Du drømmer... Og er nok i bunn kun misunnelig fordi andre kan få shoppe vilt og ikke du.

Anonymous poster hash: 3423d...d61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet dere bakgrunnen til Vita og Wanda kommer de fra mye penger?

Anonymous poster hash: 128f2...161

Mora deres har en skjønnhetssalong tror jeg, faren vet jeg ikke. Tror egentlig bare at de legger absolutt alt av penger i dyre klær og vesker

Anonymous poster hash: 09f66...332

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det var godt at Wanda røk ut!

Så tvillingene + Maiken var i Dubai på ferie, og de shopper for den store gullmedaljen. Og utifra instagram profilene og God Kveld Norge, så ser man jo hva de proriterer i livet.

Liker merkeklær selv samt det å ta vare på mitt eget utseende.

Men å blåse vekk så mye penger som de gjør, syns jeg er bare trist!

Er stygt redd for at det var en av de som vant hele greia, i og med at de var i Dubai på shopping, samt det man ser på ig profilene dems.

Heier på Monica, og håper hun eller at en av de gjenværende gutta vinner.

Tvillingene har vært i Dubai mange ganger og svidd av store summer

AnonymBruker
Skrevet

Mora deres har en skjønnhetssalong tror jeg, faren vet jeg ikke. Tror egentlig bare at de legger absolutt alt av penger i dyre klær og vesker

De jobber vel på eger så de får vel litt rabatt å?:)

Anonymous poster hash: dce52...838

Skrevet

Det er ikke så himla mye penger de får. Er vel 300 000 eller noe. Mange vil bruke en god del av de pengene på å betale ned gjeld f.eks, spare, reiser, oppussing, shopping osv. At noen vil gi bort til veldedighet er fint det, men ikke et must. Hva folk bruker pengene på er opp til hver enkelt. Jeg hadde lett brukt en del på shopping :) Investert i en fin og dyr designer veske bla.

Husker i fjor da Tore vant, så var flere uenig i hva han skulle bruke pengene på. Mente han måtte bruke de på veldedighet og sånn. Ærlig talt. Det er hans sine penger og han kan bruke det på hva han vil.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel de færreste som melder seg på en realityserie med det ønske om å gi pengene til veldedighet dersom de vinne. Du må jo tenke litt på hva slags personer som faktisk ønsker å delta på slike realityserier også.

Uansett er ikke pengepremien en så stor sum, så jeg ser ikke helt hvorfor de må vie dette til veldedighet. Jeg synes det er ganske teit av dem å kaste bort alt på shopping og fyll, men jeg hadde ikke løftet øyenbrynet dersom de hadde brukt pengene på egenkapital til bolig, bil eller oppussing for eksempel. Dette er gode økonomiske valg, men alle valg man tar i livet trenger jo ikke å være økonomisk gode selvsagt. :) Dersom du hadde spart om 300 000 kr, ville du da ha brukt det på bolig eller veldedighet? Jeg forstår det dersom det hadde vært snakk om millioner, men 300 000 kr er faktisk ikke mye. Pengepremier er mye større i USA blant annet.

Anonymous poster hash: 1dedf...d2c

• Liker 1
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Litt OT, men er det seg på bildet? I så fall er du veldig pen :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

De får ikke pengene før etter finalefesten:)

Edit: med tanke på Tina sine silikonpupper vil jeg tro hun fikk en avtale om betale litt etter hun tok silikonen

Jeg er jo klar over det, men vi lever i 2015 og de fleste er klar over at kredittkort finnes.

Skrevet

Jeg er jo klar over det, men vi lever i 2015 og de fleste er klar over at kredittkort finnes.

Og de finnes like mye for de som ikke vinner. Mange deltakere for oss endel betalte oppdrag her og der som de kan tjene godt på.

Altså at man bruker penger på å kjøpe dyre klær, silikon eller lignende betyr derfor ikke at man har vunnet.

Skrevet

Egentlig ett fett når det er så lite penger som 300.000,-

Men jeg håper jo selvfølgelig at de pengene brukes fornuftig. F.eks egenkapital til leilighet, betale ned gjeld, etc. og at de ikke blåses bort på hodeløs sløsing.

Og at noen slumper går til å glede trengende i verden viser jo bare godhet fra vinneren. Og vil i mine øyne være en verdig vinner (i tilegg til å spille/kjempe godt på øya)

Skrevet

Litt OT, men er det seg på bildet? I så fall er du veldig pen :)

tusen takk <3

Skrevet

Hvis Rolf skal vinne, så tror jeg han må stå i finalen med Lise Lotte eller Julian. Kanskje Monika også. Hvis han står mot Maiken, så taper han nok.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis Rolf skal vinne, så tror jeg han må stå i finalen med Lise Lotte eller Julian. Kanskje Monika også. Hvis han står mot Maiken, så taper han nok.

Maiken vinner soleklart, hvis hun kommer til finalen. Hun har smisket og egla seg fram hele veien. Mens Rolf og Julian har stått på.

Anonymous poster hash: 9ba3f...924

AnonymBruker
Skrevet

Maiken vinner soleklart, hvis hun kommer til finalen. Hun har smisket og egla seg fram hele veien. Mens Rolf og Julian har stått på.

Skrevet

Jeg er redd for det ja :(

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...